וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: להצעיר את עור הפנים על הספה בבית

רונית מטיאס

7.1.2024 / 8:44

ניחוחות מיוחדים לגברים, יושבים בבית ומטפלים בעור הפנים, האופנה שמגיעה לישראל מבירות העולם, סרום לשיער שיותיר שובל ניחוח מושלם, נוסעים ולוקחים את הקפה לדרך, המוצרים שיצילו כל עור יבש, מרימים כוסית לשנה החדשה והרשת הגדולה שנחתה בבקעת אונו

אופנה סטייליסטית בכיכר בבוטיק RENE. יח"צ,
אופנה סטייליסטית בכיכר בבוטיק RENE/יח"צ

אופנה סטייליסטית בכיכר

אחרי ההצלחה הגדולה לה זכה בוטיק האופנה RENE ביי בים בם באשדוד, הוא נוחת בכיכר המדינה בתל-אביב עם אותה אוירה קסומה ואישית. בחנות מוצעת קולקציית שמלות ערב ובגדים לאירועים, בייבוא אישי ולא מסחרי ממילאנו פריס וניו יורק, שמלות ארוכות או קצרות מבדי ברוקרד, משי, שיפון ופאייטים, חצאיות ארוכות וקצרות, מכנסיים מנצנצים וגם מחויטים ועוד.

המקום מציע שירות סטיילינג אישי ותופרות צמודות המתקנות כל בגד במידת הצורך ובהתאמה אישית לגוף.

לצד בגדי ערב, מוצעת במקום קולקציית בגדי קז'ואל, בגדים ספורטיביים, חליפות עסקים ועוד וגם אביזרים משלימים כמו כובעים, צעיפים, תיקים, נעליים ותכשיטי אופנה.

אופנה סטייליסטית בכיכר בוטיק RENE. יח"צ,
אופנה סטייליסטית בכיכר, בוטיק RENE/יח"צ

להצעיר את הפנים

השאיפה המתמדת בהשגת מראה עור צעיר ללא התערבות כירורגית, הולידה תעשייה של מכשירים לשימוש ביתי המיועדים לשימוש בנוסף לקרמים שכל אחת אוהבת. חברת Optra London העולמית, ממובילות האסתטיקה הטכנולוגית, מציעה פתרונות חדשניים לשדרוג שגרת הטיפוח הביתית, ככה מול הטלוויזיה או כשיש פנאי.

Optra London חוללה מהפכה בעולם בריאות העור בזכות טכנולוגיות מתקדמות שפיתחה במטרה לתת פתרונות יעילים ומותאמים אישית בתחום היופי. לחברה יש מכשור מתקדם ואיכותי שהוכח במבדקים קליניים ומדעיים עם אחריות לכל החיים, המכשירים מאושרים על ידי גופים מוערכים כמו מכון התקנים הישראלי, CE באירופה וה-FDA בארה"ב כך שהם בטוחים לשימוש ועם תוצאות מוכחות.

המכשירים תומכים בשיפור תחזוקת העור, מהידוק ומיצוק ועד הענקת זוהר ומרקם אחיד והם פועלים באמצעות טכנולגיית LEDשנחשבת לבסיסית בטיפולי יופי מודרניים ואור אינפרא-אדום.
שגרירת המותג בישראל, היא ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור ואסתטיקה, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום והיא ממליצה לשלב את המכשור בשגרת הטיפוח לקבלת תוצאות אופטימליות ומראה עור בריא, צעיר וקורן.

להשיג בכל אחד מ-10 הסניפים בפריסה ארצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
להצעיר את עור הפנים עם operta London. יח"צ,
להצעיר את עור הפנים עם operta London/יח"צ

ניחוחות ממוספרים

רשת SACARA משיקה לראשונה סדרת בשמים לגברים בשם 11-13, בסדרה 3 בניחוחות והיא נולדה לאחר השקת קולקציית בשמי הנשים 1-10. סדרת הבשמים לגברים, נוצרה בהשראת ניחוחות מובילים מהעולם, עם מסר של התחדשות ורעננות. הניחוחות: מספר 11-ניחוח מתובל בהדרים ותווי עץ, ריח רענן, נקי ואלגנטי; מספר 12-ניחוח יוניסקס נטול מגדר, פרחוני, עשיר, מורכב ויוקרתי, בעל ארומה אקזוטית תוססת; מספר 13-ניחוח עוצמתי ורענן, מחוספס, ייחודי ונדיר.

עוד מ-SACARA,2-10 ליין סרום קרטין מבושם לשיער המצטרף לסדרת Hair Keratin Serum, בסדרה 5 סרומים בניחוחות שונים בפורמולה ייחודית לשיקום והזנת סיב השערה. המוצרים מועשרים בקרטין טהור ללא מלחים, פארבנים, או אלכוהול והם מיועדים לשיער שעבר החלקה ושיער שעובר עיצוב בחום.

הניחוחות נבחרו מתוך הניחוחות הנמכרים ביותר מסדרת בשמי הנשים, 2-ניחוח ענברי עוצמתי ועמוק; 5-ניחוח יוניסקס נועז תוסס של לבנדר, שקדים מרים ווניל; 7-ניחוח מתוק ועשיר המזכיר צמר גפן מתוק; 8-ניחוח פירותי, מסתורי, מתקתק ורך; 10-ניחוח עוצמתי המשלב קרמל, וניל עם נגיעות תפוז ותבלינים רכים.

להשיג ברשת חנויות SACARA

ניחוחות ממוספרים חידושים ב SACARA. קית גלסמן,
ניחוחות ממוספרים חידושים ב SACARA/קית גלסמן

מורחים ומזינים

מותג הקוסמטיקה הטבעי "בוטני", מתרחב ומשיק 3 מוצרים חדשים בסדרת המוצרים לטיפוח הפנים והגוף, המבוססים על תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים ובישום ממקור טבעי.

בסדרה: קרם ידיים עשיר ומזין המכיל שמנים ותמציות צמחים אורגניים בריכוז גבוה ביניהם: שיאה, לבנדר ואלוורה המזינים, מרככים ומרגיעים את העור, מתאים גם לעור יבש וסדוק; קרם רגליים המסייע במניעת סדקים, יובש ושמירה על היגיינת העור, מכיל שמנים ותמציות צמחים אורגניים בריכוז גבוה כמו: שיאה, חוחובה ואלוורה המזינים, מרככים ומרגיעים את העור.

המוצרים ללא פטרוכימיקלים, סיליקונים, פראבנים ושמן מינרלי, הם לא נוסו על בעלי חיים, .SLES/SLS

עוד מושקת חמאת גוף עשירה וקטיפתית המעניקה לעור ויטמינים, מינרלים ולחות, מכילה מגוון שמנים ותמציות צמחים אורגניים בריכוז גבוה ביניהם: חמאת שיאה, חמאת מנגו, וחמאת אבוקדו המרככים ומגמישים את העור, אלוורה להרגעה ושיפור מרקם העור ואנטיאוקסידנטים המסייעים בעיכוב תהליכי הזדקנות ושמירה על מראה עור צעיר.

אריזות המוצרים עשויות קנה סוכר ממקור טבעי וניתנות למחזור. להשיג בחנויות הפארם ובבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

מורחים ומזינים מוצרים חדשים ל'בוטני'. יח"צ,
מורחים ומזינים מוצרים חדשים ל'בוטני'/יח"צ

שותים ומסמיקים

אחרי השנה הנוראית ממנה נפרדנו, חייבים להרים כוס יין ולאחל ולייחל לשנה טובה יותר, 'יקב ברקן' מציע שנעשה זאת עם רוזה ברקן-BLUSH, יין עדין, ארומטי ויוקרתי SINGLE VINEYARD ממורדות הרי יהודה.

BLUSH מבית "יקב ברקן" הושק בקיץ שעבר והפך מיד לאחד מיינות הרוזה הפופולריים והאהובים על החך הישראלי, הוא מופק מענבי קלדוק הגדלים בכרם יחידני במורדות הרי יהודה היושב בוואדי קטן, מוקף בגבעות ומאופיין במיקרו אקלים ייחודי. שיפולי הוואדי כולאים את האוויר הקריר של הלילה בכרם ומבטיחים טמפרטורות נמוכות, המתאימות בצורה מדויקת להבשלת הענבים. זן הקלדוק-הכלאה של גראנש ומלבק, שמוצאו בדרום צרפת, הינו זן אידיאלי לייצור יינות רוזה פירותיים, פרחוניים, ארומטים ונפלאים.

ליין צבע סלמון בהיר והארומות משלבות אפרסק, תות שדה ופריחת הדרים עם נגיעות טרופיות.
להשיג בחנויות היין וברשתות השיווק הנבחרות ואתר BLEND.

שותים ומסמיקים BLSH  של ברקן לשנה החדשה. יח"צ,
שותים ומסמיקים BLSH של ברקן לשנה החדשה/יח"צ

פתיחה טעימה

לתושבי ולעובדי בקעת אונו והסביבה, יש סיבה למסיבה בפתחה של שנה חדשה, נפתח באזור סניף דגל של טיב טעם עם סלוגנים מבטיחים כמו: "פתחנו והגענו עם ברוסקטה שתבוא לכם בול בבראנץ'", "פתחנו והבאנו צלעות למי שהתחיל קיטו" ו"יש גם גראנה פדנו לארוחת גבינות ויין" ועוד.

הסניף המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר, מציע מחלקות מתמחות ואיכותיות בשרים טריים ונקניקים מכל הסוגים, דגים טריים, מעדניית גבינות, מאפייה, מחלקות: ירקות ופירות, מכולת, יין ואלכוהול, פירות יבשים, תבלינים, חומרי ניקוי וטואלטיקה ועוד. בסניף יש גם מחלקת מוצרי וכלי בית איכותיים מבית DOMO, עם כלי בית יפהפיים מזכוכית, קרמיקה ועוד, מתחם בריאות 'עדן טבע' עם מגוון מוצרי טבע ובריאות, ויטמינים, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה, מוצרים אורגנים ומוצרים ללא גלוטן.

למי שאין סבלנות לעמוד בתור, יש קופות בשירות עצמי והכי חשוב, הסניף יפעל גם בשבתות ובחגים.
בסניף הושקעו משאבים רבים, במטרה להעניק חווית קנייה קולינרית עם מוצרים מכל העולם לטובת אזור בקעת אונו, סביון, קריית אונו, גני תקווה, כפר אזר, קריית הסביונים אור יהודה, יהוד ועוד.

חגיגה טעימה סניף חדש לטיב טעם. אסף לב ויחצ,
חגיגה טעימה סניף חדש לטיב טעם/אסף לב ויחצ

שותים בדרכים

איזו חוויה לקחת את ספל הקפה או התה לדרך ולהתענג עליה בדרכים, המותג הקנדי הבינלאומי Asobu, משיק סדרה חדשה של ספלים תרמיים הכי פונקציונאליים, מעוצבים וסטייליסטים בגימור עץ או נירוסטה
סדרה חדשה של ספלים תרמיים מעוצבים, בצבעי שחור\לבן או בגימור עץ בעיצוב קלאסי ונקי.

הספלים עשויים מנירוסטה ומצופים בקרמיקה בחלקם הפנימי, כך שהם שומרים על חום וקור המשקה, המכסה עשוי טרייטן מודולרי-חומר עמיד לחום וידידותי לסביבה. לספל ידית אחיזה וקיבולת של 600 או 360 מ"ל. להשיג ברשת ג'נטלמן.

שותים בדרכים עם הספלים של Asobu. יח"צ,
שותים בדרכים עם הספלים של Asobu/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully