וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל: ליאור שמחה מנכ"ל ארגון יצרני החלב

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 13.1.2024 / 13:38

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

ליאור שמחה מנכ"ל ארגון יצרני החלב. ראובן קפוצינסקי,
ליאור שמחה מנכ"ל ארגון יצרני החלב/ראובן קפוצינסקי

ליאור שמחה מנכ"ל ארגון יצרני החלב: "רפתנים רבים מהעוטף ובני משפחתם נפגעו בהתקפות ה-7 באוקטובר. בימים הראשונים של המלחמה, היה חשש ממשי להמשך הפעילות של 16 רפתות בעוטף ומאות הפרות שבהן. רובם המכריע של הרפתנים לא הסכים לעזוב את הקיבוצים ונשאר להאכיל ולחלוב תחת אש. לצערנו,

ראובן הייניק, שרפת כיסופים הייתה מפעל חייו, יצא להאכיל את הפרות ברפת ונהרג מירי מחבלים במכון החליבה.

על מנת לסייע לרפתנים, פתחנו בארגון יצרני החלב חמ"ל מתנדבים מיוחד וגייסנו עשרות מתנדבים מדהימים שמגיעים לרפתות הנגב המערבי והצפון. המתנדבים נכנסו כבר בימי המלחמה הראשונים לקיבוצים, תחת אש, בתיאום עם כוחות הבטחון ועד היום הם מסייעים לרפתנים בעבודה.. לכל רפת בחזית הוקם צוות לוגיסטי מקצועי המלווה את הרפת ונותן לה מענה לכל בעיה.. בעזרת מיזם ההתנדבות יוצא הדופן, הצליחו הרפתנים להמשיך את ענף החלב בעוטף ולהצילו מקריסה. ענף החלב הישראלי הוכיח שוב את גדולתו בימים הקשים שעוברים עלינו כחברה וכעם. הציבור הישראלי מראה בימים אלה את אומץ ליבו, ורוח ההתנדבות מחממת את הלב. כיום ברור מעל לכל ספק - חקלאות ישראלית שווה לביטחון לאומי..

מדינת ישראל מחוייבת להשקיע את המשאבים הדרושים על מנת לשקם את הקהילות בקיבוצי העוטף ולספק להן את הכלים הדרושים על מנת לחזור לשגרת חיים, כל זאת לצד השגת מטרות המלחמה ובראשן החזרת החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully