וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ה-AI הישראלית D-ID מגייסת עשרות עובדים חדשים

7.1.2024 / 13:17

ממשיכה לצמוח: D-ID שוכרת 2 קומות נוספות בבניין 'בית לשכת המסחר' בתל אביב ותגייס עשרות עובדים חדשים. החברה מרחיבה את משרדיה ושוכרת את קומות 1 ו- 5 בבניין, בנוסף לקומה 6 הנוכחית

גיל פרי, מנכ''ל ומייסד שותף בחברת D-ID באירוע חניכת המשרדים החדשים באדיבות חברת D-ID. יחצ,
גיל פרי, מנכ''ל ומייסד שותף בחברת D-ID באירוע חניכת המשרדים החדשים באדיבות חברת D-ID/יחצ

חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI, מרחיבה את משרדיה ושוכרת 2 קומות נוספת בבניין 'בית לשכת המסחר' במרכז תל אביב. החברה שכרה עד כה את קומה 6 בבניין וכעת מרחיבה את משרדיה ותשכור 2 קומות נוספות כדי לענות על הצמיחה המהירה של החברה, אשר הכפילה במהלך השנה האחרונה את כמות עובדיה. לעמוד גיוסי העובדים לחצו כאן.

החברה, שהינה פורצת דרך בתחום פיתוח ממשק משתמש טבעי (Natural User Interface (NUI ויצירת תוכן דיגיטלי מבוסס AI, בחרה לעצב את המשרדים החדשים כך שישקפו את החדשנות הטכנולוגית שהיא מובילה. המשרדים עוצבו בהשראת המיתוג החדש שהחברה עברה לאחרונה, וכוללים אלמנטים מתחום ה-AI, הוידאו, החדשנות ועוד.

המעבר למשרדים החדשים מחויב בעקבות הצמיחה המהירה של D-ID בשנה האחרונה, הכולל השקת מגוון שירותים חדשים פורצי דרך בתחום, ביניהם אפליקציית המובייל החדשה של החברה ויצירת מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות. הטכנולוגיה החדשנית של החברה בתחום יצירת תוכן וידאו מבוסס AI ופיתוח ממשקים דיגיטליים המאפשרים שיחה בזמן-אמת עם אווטארים, פורצת דרך בעולם חווית הלקוח (CX), השיווק והמכירות. המשרדים החדשים יאפשרו לחברה להמשיך ולחדש בתחום המתפתח באופן מואץ.

למשרות הפנויות לחצו כאן.

חברת D-ID הישראלית מרחיבה את משרדי החברה בתל אביב. באדיבות חברת D-ID,
חברת D-ID הישראלית מרחיבה את משרדי החברה בתל אביב/באדיבות חברת D-ID

הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי מיקי סלונים ועתיד לענות על שלל צרכי העובדים ורווחתם. את קומות החברה יאכלסו עובדי החברה בישראל, כאשר במהלך השנה הקרובה צופה החברה לגייס עוד עשרות עובדים למחלקות השונות כגון פיתוח, AI, מוצר, מכירות, שיווק ועוד. כל זאת, על מנת לתת מענה למספר הלקוחות הגדל, פיתוח מוצרים חדשים וחדירה לשווקים גלובאליים חדשים.

גיל פרי, מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת D-ID: "הטכנולוגיה החדשנית שלנו בתחום התוכן הדיגיטלי וממשקי ה-AI מהווה קפיצת מדרגה עבור עולמות חווית הלקוח, השיווק והמכירות. הרחבת המשרדים מבטאת את הצמיחה המהירה של D-ID, ותאפשר לנו להמשיך ולחדש בתחום ה-Generative AI ולענות בצורה מיטבית לביקוש לפתרונות AI בשוק הארגוני והעסקי, ובמיוחד בתחום ממשק המשתמש הטבעי (NUI) אותו חשפנו לאחרונה."

החברה זכתה להכרה בינלאומית כאחת החברות שהכי טוב לעבוד בהן. D-ID דורגה במקום ה-6 ברשימת הסטארטאפים שהכי טוב לעבוד בהם בקטגוריית חברות עד 100 עובדים של המגזין דן אנד ברדסטריט לשנת 2023. הדירוג משקף את התרבות הארגונית הייחודית של D-ID, אשר מעודדת חדשנות, יצירתיות ומצוינות של העובדים.

לאחרונה השיקה החברה מוצר חדש בשם Agents המאפשר לארגונים ולעסקים ליצור "סוכנים אישיים" (אווטארים) מבוססי בינה מלאכותית בעלי יכולת לשוחח עם משתמשי קצה. המוצר החדש מהווה פריצת דרך באינטראקציה בין בני אדם לאפליקציות, תוכנות ומערכות טכנולוגיות באמצעות בינה מלאכותית (AI), והוא מדמה שיחה בשפה טבעית בין בני אדם ובזמן אמת. המוצר החדש הוא רכיב אחד מפלטפורמת ממשק המשתמש הטבעי (NUI) החדשני ש-D-ID חשפה לעולם במהלך החודש האחרון. ממשק זה מהווה קפיצת מדרגה בסוג האינטראקציה שבין בני אדם לסביבה הדיגיטלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully