וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא היה עושה זאת עבורכם": משפחת החייל שנפל בעזה זקוקה לעזרתכם

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 13:35

רס"ן (מיל') רומן ברונשטיין נפל בעזה ב-10 בדצמבר, ומשפחתו שהייתה תלויה בו נקלעה למצוקה כלכלית. מיזם גיוס המונים שהוקם לזכרו יכול לשנות להם את החיים לטובה. כל הפרטים

ב-10 בדצמבר נפל רס"ן (מיל') רומן ברונשטיין מבת ים במהלך הקרבות בעזה. ברונשטיין, 46, איש משפחה מסור ואוהב, השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים אשר היו תלויים בו באופן בלעדי כמקור הכנסתם. ללא עמוד התווך של המשפחה, נקלעה משפחתו למצוקה כלכלית והיא זקוקה לעזרתכם. למען מטרה זו, הוקם מיזם גיוס המונים - "הכנפיים של רומן", על ידי משפחתו וחבריו.

"שלום חברים", כתבה אחותה של אשתו של רומן. "אני לא נוהגת לבקש דברים, אבל זה חשוב מדי, אז בבקשה לא לדלג. בחודש האחרון פקד אסון נורא את משפחתה של אחותי הקטנה. בעלה רומן ברונשטיין ז"ל נהרג בעזה. הצוות שלו עלה על מטען ונהרג במקום. רומן היה קצין בגבעתי, משרת מילואים פעיל ומסור מאוד, בן 46 בנופלו, והוא הותיר מאחוריו את אשתו נטשה ושלושת ילדיהם. פתחנו במימון המונים כדי לתמוך במשפחה וכמובן שכל סכום שתוכלו לתרום יהיה מבורך ומוערך מאוד. רומן שלנו היה אבא לא רק עבור ילדיו. הוא היה אדם אוהב וחזק שעטף את כל הסביבה ותמיד היה שם למען האחר. האבידה היא קשה מנשוא ולא רק למשפחה! עזרו לנו להעניק לילדיו ולרעייתו את האפשרות להתרומם מהאסון הנורא שפקד אותם. רומן היה עושה את זה עבורכם".

לתרומה למיזם "הכנפיים של רומן" לחצו כאן>>

לרומן היה תואר ראשון במחשבים ותואר שני במשפטים. בהתאם, בעבר עבד כמתכנת בחברות הייטק, ובהמשך, לאחר סיום התואר השני, כעורך דין במשרד עם אביו. הוא הותיר אחריו אישה, נטשה, ושלושה ילדים - בן 13 ותאומים בני 11. "רק עכשיו חגגנו בר מצווה לבן הגדול שלו בצבא. זה היה מטורף, הכי ציוני שיש, כמו רומן", סיפר הצמד שלו בשירות, בן מורבצ'יק, מחוץ לבית המשפחה. "בשבילו הצבא היה פרה קדושה. שירתנו ביחד הרבה שנים, וזו הייתה השנה הראשונה שבה התנדב למילואים, זו הייתה אמורה להיות המלחמה האחרונה שלנו. הוא תותח על, בן אדם זהב שכולם אהבו אותו. כמו כוכב צפון שכולם מסתכלים עליו. חכם מאוד. דיברנו לפני שנכנס לעזה, הוא אמר לי להתקשר לאשתו ולילדים ושאדאג להם. אני נפצעתי בפעילות ונאלצתי לצאת מהלחימה".

מוקדם יותר כתב אחד מחבריו של רומן בפוסט בפייסבוק: "רומן, אח, אני לא מצליח לעכל. 26 שנים יחד, מה לא עברנו יחד? מהסדיר מ"מ בגדוד צבר, דרך הקבע ועד ל-22 שנים ביחד במילואים. בלבנון במוצב רותם תמיד ידעתי שיש על מי לסמוך שיחלץ אותי ממארבים בלבנון ופתיחות צירים, ניצלנו מירי ופצמ"רים יותר מפעם אחת, הייתי רגוע כשהיית איתי בכוח. לוחם על, מורעל נצחי. במטווחים כשפלוגה שלמה יורה היית בא למאגיסט, מחליף אותו בירי ורק משלמוע את המאג מנגן ידעתי שאתה זה שלוחץ על ההדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully