וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בישיבת הממשלה: "הכלכלה לקראת התרסקות, אנחנו ממשלת בובות?"

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 18:09

שר הכלכלה ברקת אמר כי "חסרים לנו 170 אלף עובדים זרים. למה צריך בכלל קבינט? הרי זה קבינט שלא מקשיבים לו. מחליטים החלטות ובפועל דבר לא קורה"

בווידאו: ישיבת ממשלה 07.01.24/מערכת וואלה!

עימות קשה בין שר הכלכלה ניר ברקת לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בישיבת הממשלה היום. השר ברקת אמר כי "אני מתריע שהכלכלה לקראת התרסקות. חסרים לנו 170 אלף עובדים זרים. מצד אחד אמרנו שלא נכניס פועלים פלסטינים ומצד שני משרד האוצר מונע כניסה של עובדים זרים ממדינות אחרות. התעשייה כולה תקועה כבר שלושה חודשים בגלל הרשלנות של האוצר".

מזכיר הממשלה יוסי פוקס שאל למה לא מייצרים שיח בין המשרדים, ושר האוצר סמוטריץ', השיב כי "נכנס את הקבינט הכלכלי בתחילת השבוע הבא".

פועלי בניין בבית אל. גיל יערי, פלאש 90
פועלי בניין. "חייבים מיד להכניס עובדים זרים ממדינות אחרות שיחליפו את הפלסטינים"/פלאש 90, גיל יערי

לכך ברקת השיב כי "לא יכול להיות שהכלכלה הישראלית תהיה תלויה בידיים העובדות של הפועלים הפלסטינים. לא יכול להיות שאחרי שהקבינט הכלכלי החליט לאסור כניסת פועלים פלסטינים ולייבא פועלים ממדינות אחרות - משרד האוצר מחליט לנהוג אחרת. למה צריך בכלל קבינט? הרי זה קבינט שלא מקשיבים לו. מחליטים החלטות ובפועל דבר לא קורה. מה אנחנו ממשלת בובות?"

שר הפנים ארבל התערב והוסיף כי "גם משרד הפנים מעורב ורוצה לקדם את הבאת העובדים הזרים".

ברקת סיכם כי "ענפים שלמים במשק לא ישרדו בלי ידיים עובדות. חייבים מיד להכניס עובדים זרים ממדינות אחרות שיחליפו את הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully