וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתמכרות, הרווח הענק והנפילה: הסיפור של ברברה סטרייסנד עם הימורים בבורסה

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 7:40

סטרייסנד השקיעה בין היתר בוויאגרה, אפל וסטארבקס: "רכבתי על המומנטום של השוק כמו רכבת הרים, איבדתי הרבה וגם את העצבים שלי"

טריילר לסרט "ינטל"/אתר רשמי

ברברה סטרייסנד חשפה כי בעבר היתה מכורה להימורים בבורסה. בספר הזיכרונות שלה שיצא בנובמבר "My Name Is Barbra", היא מספרת שבשנים 1998-2000 היא סחרה במיליוני דולרים ואף הרוויחה 1.8 מיליון דולר בתקופה של מספר חודשים.

הכוכבת האמריקאית היהודיה סיפרה כי "סחרתי בימי שני עד שישי, מ-6:30 בבוקר ועד 13:00. העיניים שלי היו נפקחות בלי שעון מעורר, הייתי קמה, מתיישבת ליד שולחן העבודה עם שוקו חם ומתחילה לסחור".

עבור סטרייסנד מדובר היה בריגוש גדול: "אני אוהבת להמר. בכל פעם ששרתי בלאס וגאס, הייתי משחקת בלק ג'ק", היא מספרת.

הזמרת והשחקנית בת ה-81 מספרת על שורה של מניות שקנתה, בין היתר ויאגרה, אפל וסטארבקס: "עקבתי אחרי החדשות בשביל לבחור מניות. קראתי על התרופה החדשה לגברים שנקראת ויאגרה וחשבתי, "זה הולך להיות מאוד פופולרי!" ומיד קניתי כמה מניות של פייזר".

ברברה סטרייסנד בהופעה, 2019. Kevin Mazur/Getty Images for BSB, GettyImages
סטרייסנד. "אני אוהבת להמר. בכל פעם ששרתי בלאס וגאס, הייתי משחקת בלק ג'ק"/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images for BSB

את מניות אפל קנתה כי "אהבתי את המוצרים שלהם. העוזרת האישית שלי אוהבת קפה של סטארבקס, אז קניתי מניות סטארבקס. פעם אחת בחרתי מניה כי היו לה את אותן ראשי התיבות של השם שלי. היה כיף. רכבתי על המומנטום של השוק כמו רכבת הרים, וזה היה מפחיד ומרגש בו זמנית".

היא נהנתה מהיכולת להשקיע בפרטיות ביתה: "לא הייתי צריכה לשחק או לשיר. אף אחד לא הסתכל עלי. יכולתי לעשות את כל העסקאות שלי בטלפון, בכתונת הלילה שלי".

סטרייסנד מספרת שהרוויחה 1.8 מיליון דולר תוך חמישה חודשים, אבל בסופו של דבר ויתרה על התחביב שלה כשזה הפך למלחיץ מדי: "אני כבר לא משחקת עם כאלה סכומים גדולים אחרי שנכוויתי כמה פעמים, למשל בקריסה הכלכלית של 2008 - איבדתי הרבה וגם את העצבים שלי, והחלטתי לדבוק באג"ח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully