וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים להצטייד לקראת המלחמה: צבא ארה"ב רכש מאורקס הישראלית 26 מערכות הדמיה נוספות בכ-2.5 מ' ד'

צורי דאר

18.3.2003 / 11:32

לפני כחודש הודיעה החברה, המפתחת מערכות הדמיה ניידות לאבחון פגיעות בשדה הקרב, על הזמנה של 50 מערכות בעסקה בשווי 5 מיליון דולר



חברת המכשור הרפואי אורקס קומפיוטד רדיוגרפי (Orex Computed Radiography) הודיעה היום כי על רקע המערכה הקרבה במפרץ, קיבלה מצבא ארה"ב הזמנה נוספת של 26 מערכות רדיולוגיות לאבחון פציעות בשדה הקרב.



לפני כחודש הודיעה אורקס כי מכרה לצבא ארה"ב 50 מערכות במסגרת עסקה בשווי כ-5 מיליון דולר. גם במקרה זה, העסקה נעשתה באמצעות סורסוואן הלת'קר טכנולוג'יס (SourceOne Healthcare Technologies) - חברת הפצת מוצרי ההדמיה הגדולה בארה"ב, המשווקת את מוצרי אורקס בשוק זה. שווי העסקה כ-2.5 מיליון דולר.



אורקס דיווחה בעבר כי לאחר בחינה קפדנית שערך צבא ארה"ב במשך כשנה, נבחרה מערכת PcCR 1417 CR פרי פיתוחה. מדובר במערכת סריקה ניידת ובעלת כוח עיבוד מהיר, המספקת הדמיות איכותיות של פגיעות בשדה הקרב. את ההדמיות ניתן לטעון לתקליטור, ולשלוח אותן עם הנפגע לבית חולים שדה להמשך טיפול. שימוש ראשון של המערכות צפוי להיעשות במערכה הקרובה במפרץ.



אורקס נוסדה בשנת 1995 תחת השם דיגידנט, ועסקה בפיתוח סורקי לייזר לתחום הדנטלי והרפואי ובהמרת צילומי שיניים לקבצים דיגיטליים. בשנת 2000 שונה שמה לאורקס, והחברה הרחיבה את פעילותה לסריקה והמרה של צילומי רנטגן לקבצים דיגיטליים לשוק הרפואי הכללי.



בסוף 2001 גייסה אורקס 5 מיליון דולר - לפי שווי של 13 מיליון דולר אחרי הכסף - מקרנות ההון סיכון הישראליות דור, מדיקה, קטליסט וישרא-טק. עד כה הותקנו 2000 מערכות של החברה בכ-20 מדינות ברחבי העולם.



אורקס מעסיקה כיום כ-55 עובדים במרכז המחקר והפיתוח ביוקנעם ובסניף בבוסטון, ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully