וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד עו"ד סלומון, ליפשיץ מתרחב

8.1.2024 / 12:53

משרד עורכי הדין סלומון ליפשיץ ושות', מהמשרדים הגדולים והמובילים בישראל, פותח את שנת 2024 וסוגר את שנת חגיגות 100 השנים להיווסדו עם שני מיזוגים בתחום דיני העבודה ומשפט מנהלי, רשויות ציבוריות ורגולציה

עו"ד אנה בלאו ועו"ד הדר אהרון-מועלם. עמית שעל,
עו"ד אנה בלאו ועו"ד הדר אהרון-מועלם/עמית שעל

המשרד ממזג לשורותיו את משרד בלאו, אהרון-מועלם ושות', משרד בוטיק מוביל בתחום דיני העבודה, בראשו עומדות עוה"ד הדר אהרון מועלם ואנה בלאו שיובילו בצוותא, בסיוע צוות של עורכות דין המגיע עימן, את מחלקת דיני העבודה במשרד. המשרד המתמזג מלווה גופים מסחריים רבים ומתמחה בליווי וייצוג מעסיקים לצד מנכ"לי חברות בולטות במשק הישראלי, תוך שהוא פועל בתוכנית אסטרטגית השואפת לאפס עיצומים וסכסוכי עובדים, בדגש על תהליכי מניעה בתחום.

נוסף על כך ממזג המשרד לשורותיו את עו"ד הדס ברוה, המגיעה ממשרד כהן וילצ'יק (שהתמזג עם משרד נשיץ). עו"ד ברוה תחזק ותעבה את מחלקת המשפט המנהלי והמכרזים במשרד ותשמש כשותפה וכראש תחום רשויות ציבוריות ורגולציה. עו"ד ברוה מתמחה בייצוג לקוחות אל מול רשויות המדינה ורגולטורים שונים, ואף מחזיקה בהתמחות ייחודית בעולמות החינוך וההשכלה הגבוהה.
מיזוג הפרקטיקה של עו"ד ברוה וצוותה עומד להרחיב ולהעמיק את פעילות מחלקת המשפט המנהלי והמכרזים של המשרד, שכבר היום הינה מחלקה מובילה ומדורגת בתחומה.

המיזוגים הללו מצטרפים לשרשרת של חיבורים שהתרחשו בשנים האחרונות במשרד הוותיק שציין בשנה החולפת 100 שנים להיווסדו בשנת 1923, ובכללם - מחלקת התחדשות עירונית בראשה עומד עו"ד איתמר פנץ; מחלקת ביטוח, בראשה עומדת עו"ד בת שבע אדיב; ומח' כינוסים, בראשה עומד עו"ד גיל דן.

הדב ברוה. פוטו פרג',
הדב ברוה/פוטו פרג'

המשרד מונה 64 עו"ד והוא פועל מרמת גן, ירושלים, נוף הגליל וחיפה, ומעניק ללקוחות המובילים בשוק ליווי וייעוץ משפטי מקיף בתחומי המשפט המסחרי, האזרחי והציבורי, ולמעשה בלמעלה מ- 20 תחומי עיסוק.

עוה"ד הדר אהרון-מועלם ואנה בלאו מסרו: "אנו שמחות להצטרף למשרד עם מורשת של 100 שנות מצוינות משפטית, מתרגשות לייצר חיבור אישי ומקצועי המבוסס על ערכים מובילים ויושרה מקצועית, המעמידים את הלקוח במרכז. בשילוב כוחות זה אנו רואות הזדמנות מרתקת להביא את הניסיון, ההצלחות ושיטות העבודה שפיתחנו למענה מלא ומקיף לאתגרים הנובעים מהעסקת עובדים בישראל. בתקופה מאתגרת זו למדינה ולמגזר העסקי, אנחנו עם הפנים קדימה, לקידום כלכלה חזקה ולתמיכה בצמיחה עסקית מקיפה ומקצועית של לקוחותינו במשכננו החדש".

עו"ד הדס ברוה מוסיפה: "אני שמחה מאוד על ההצטרפות לבית המקצועי המצוין של משרד סלומון ליפשיץ ושות'. קיימת סינרגיה אמיתית בין תחומי פעילותנו, והמיזוג יאפשר לנו לתת שירותים משפטיים רחבים יותר ללקוחות המשרד הן במגזר הפרטי והציבורי, והן במגזר השלישי".

עו"ד עמית גור, חבר הנהלת המשרד: "אנו נרגשים לסכם את שנת ה-100 של פעילותנו בשרשרת מיזוגים חשובים של כוח נשי איכותי. משרד עו"ד בלאו ואהרון מועלם הוא משרד נישה מוביל, דינאמי וצומח בתחום דיני העבודה. לצידן מצטרפת גם עו"ד ברוה המגיעה עם ידע וניסיון עשיר בתחומי הרשויות הציבוריות והרגולציה. אין לנו ספק שקליטתן לשורותנו תאיץ את מגמת ההתרחבות וההתעצמות של משרדנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully