וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת שנדחתה עקב הלחימה: AIG מציבה עמדות בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד

9.1.2024 / 8:44

החברה העמידה לרשות עובדות החברה עמדות בדיקה ייעודיות, במשרדי החברה בפתח תקווה, בשיתוף ד"ר מריאן חטיב, מנהלת מרכז השד של בית החולים איכילוב: "שלומן ובריאותן של העובדות חשובים לנו"

ד"ר מריאן חטיב ויפעת רייטר. יחצ,
ד"ר מריאן חטיב ויפעת רייטר/יחצ

חברת הביטוח AIG יצאה היום במהלך להעלאת המודעות למניעת סרטן השד והצורך בבדיקה לגילוי מוקדם. החברה העמידה לרשות עובדות החברה עמדות בדיקה ייעודיות, במשרדי החברה בפתח תקווה, בשיתוף ד"ר מריאן חטיב, מנהלת מרכז השד של בית החולים איכילוב.

כמדי שנה, מעמידה החברה עמדות בדיקה לגילוי מוקדם של המחלה לרשות עובדותיה. השנה, על אף המצב הביטחוני המורכב שחייב את החברה לדחות את מועד הבדיקות המתוכנן, החליטה AIG שלא לוותר על המסורת החשובה הזו ולקיים את הבדיקות במועד מאוחר יותר. זאת , מתוך מחויבות עמוקה לבריאות הנשים ורצון לאפשר גילוי מוקדם של המחלה.

עלות הבדיקות של עובדי החברה, תינתן כתרומה לקרן מרכז השד בבית החולים איכילוב, לצורך פיתוח היחידה, מחקר, השתלמויות לצוות ושיפור השירות למטופלות בין היתר על ידי מתן ערכות מתאימות לאחר הניתוח.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG, אמרה: "זו מסורת שהתחלנו בה בחודש המודעות לסרטן השד בשנה שעברה. ההיענות מצד העובדות הייתה מדהימה והיה ברור לנו שנמשיך בה גם השנה. שגרת המלחמה חייבה אותנו לדחות את הפעילות, אך החלטנו שלא לוותר עליה ולקיים אותה גם אם באיחור. שלומן ובריאותן של העובדות חשוב לנו, וזה גם אקט של העלאת מודעות לציבור כולו. אני קוראת לכל אישה - לכי להיבדק. גם בשגרת מלחמה, אסור לנו להזניח את הבריאות שלנו"

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully