וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד מיתר עורכי דין מצרף 10 שותפות ושותפים חדשים לשורותיו

9.1.2024 / 9:51

ההחלטה בדבר הקידום לשותפות מבוססת על הישגיהם המקצועיים יוצאי הדופן של עורכי הדין והמצוינות המקצועית והאישית שלהם. קבוצה זו של עורכי דין צמחה בתוך הסביבה המקצועית והאנושית של המשרד והיא מבטאת את האמון הרב שהמשרד נותן בדור ההמשך

שותפים חדשים במיתר. תומר יעקובסון,
שותפים חדשים במיתר/תומר יעקובסון

משרד מיתר הודיע השבוע על קידומם לשותפות של 10 עורכי דין אשר נמנים על מחלקות שונות ומגוון תחומי עיסוק. ההחלטה בדבר הקידום לשותפות מבוססת על הישגיהם המקצועיים יוצאי הדופן של עורכי הדין והמצוינות המקצועית והאישית שלהם. קבוצה זו של עורכי דין צמחה בתוך הסביבה המקצועית והאנושית של המשרד והיא מבטאת את האמון הרב שהמשרד נותן בדור ההמשך.

על השותפים החדשים נמנים: אורון בן חיים - תאגידים וניירות ערך, דניאל כל טוב - תאגידים וניירות ערך, מונא תותרי - תאגידים וניירות ערך, טל ארד - תאגידים והגבלים עסקיים, טל ביגניץ - מימון פרויקטים, מימון ובנקאות, נועם גילאון - ליטיגציה, רננה דולב הראל - קניין רוחני וטכנולוגיה, איזי הולדשטיין - תשתיות ותאגידים, ויקטור טרנר מתחום המסים וירון קופפר מתחום הלקוחות פרטיים, נאמנויות והון משפחתי.

עו"ד דני גבע, שותף במשרד: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של השותפות והשותפים החדשים, מברכים אותם על קבלת השותפות ומאחלים להם הצלחה רבה. משרד מיתר ממשיך בעשייה מקצועית ובמתן ייעוץ משפטי מן המעלה הראשונה גם בנסיבות המורכבות בהן פועלת כיום מדינת ישראל. הבטחת ההמשכיות העסקית הינה בעלת חשיבות לאומית וערכית, הן באשר למשרד והן באשר למסלול ההתקדמות האישי של עורכי דין מצטיינים. אנו מייחלים לימים טובים יותר של שקט ורגיעה, מחזקים את ידיהם של אלו שנלחמים בחזית ומשתתפים בכאבם של רבים כל כך אשר נפגעו, אזרחים, חיילים, בני משפחותיהם וחבריהם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully