וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם המילואים לא עובד כבר שלושה חודשים, ועדיין תורם מאות זוגות משקפיים ללוחמים

9.1.2024 / 12:52

לפני שלושה חודשים גוייס דולב שי למילואים והשאיר מאחוריו עסק צעיר - רשת קטנה ושיקית של משקפיים. כשהשתחרר לחופשה, ארז 400 זוגות משקפי שמש, ירד דרומה וחילק יחד עם הצוות שלו משקפיים לחיילים הקרביים בעוטף עזה. הבעיה: העסק נשאר מאחור, וכאן אתם נכנסים לתמונה

דולב שי. באדיבות המצולמים
דולב שי/באדיבות המצולמים

כמו רבים וטובים, גם דולב שי, בן 27 מתל אביב, גויס באותה שבת ארורה לשירות מילואים קרבי. מאז, הוא משרת יחד עם חבריו הלוחמים בנפת חברון ובקושי רואה את הבית. הוא השאיר מאחוריו עסק צעיר, שאותו פתח בעשר אצבעותיו: רשת קטנה ושיקית של משקפיים ואופטיקה באידאולוגיה ציונית של מותג ישראלי בשם 9TO5 (Nine to five). כל עיצובי המשקפיים - ישראלים.

שי לא רק התגייס - אלא גם נרתם לטובת הלוחמים בעזה. כשהשתחרר לימים בודדים של חופשה, ארז 400 זוגות משקפי שמש, ירד דרומה וחילק יחד עם הצוות שלו משקפיים לחיילים הקרביים בעוטף עזה.
אלא שמרוב התגייסות לאומית וחברתית - העסק נשאר מאחור."עקב המצב, ובעקבות היעדרותי, העסק הרוויח פחות", הוא מספר, "אבל אני לא מתחרט. אני גאה בכל שאני עושה ככל יכולתי על מנת לקחת חלק פעיל ומשמעותי בשמירה על העם ועל המדינה, וגאה להיות חייל מילואים".

תרומת משקפי שמש. יחצ,
תרומת משקפי שמש/יחצ

שי מספר, כי אלמלא האירועים, היה אמור לפתוח סניפים חדשים - אולם החלום בינתיים נגוז. אז אם אתם זקוקים למשקפיים חדשים בעיצובים ישראליים וסופר-שיקיים, בואו להחזיר לחייל שלנו אהבה. סניפי 9TO5 נמצאים בתל אביב (דיזנגוף 152, קינג ג'ורג' 47 ופנחס בן יאיר 16) וכן בקניון עופר קריון (קריית ביאליק) ובקניון גרנד באר שבע. המחירים, למרבה ההפתעה, סופר אטרקטיביים, והאיכות בשמיים. לרכישה גם באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully