וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן אקספרס מעגלים לטובה: כ-350 אלף שקל יועברו לתושבי הדרום

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 13:51

אמריקן אקספרס ישראל גייסה יחד עם לקוחותיה 343,900 שקל למען תושבי הדרום במיזם משותף עם עמותת 'עיגול לטובה'

חיסכון לילד. ShutterStock
אמריקן אקספרס מעגלים לטובה: כ-350 אלף שקל יועברו לתושבי הדרום/ShutterStock

לקראת סוף חודש אוקטובר האחרון, אמריקן אקספרס ישראל בשיתוף עם עמותת 'עיגול לטובה' יצאו במיזם חברתי בו הזמינו את לקוחות החברה לתרום את נקודות ה-Membership Rewards שלזכותם לטובת סיוע לתושבי הדרום שנפגעו מפרוץ המלחמה.

על כל 100 נקודות אשר העבירו הלקוחות, העבירה אמריקן אקספרס ישראל 100 שקלים. רבים מן הלקוחות הביעו את רצונם לתרום יותר מהמינימום המוצע. בתגובה לכך, החברה אף פתחה מסלול נוסף של אופציה לתרומה של 1000 נקודות, שיועד למי שביקשו לתרום כמות נקודות משמעותית יותר.

אפרת לייזר סמנכ"ל לקוחות פרטיים בישראכרט ומני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל, התרגשו להעביר הבוקר בשם לקוחות החברה 343,900 שקל לשלומי צדקי מנכ"ל עמותת "עיגול לטובה", סכום אשר יועבר במלואו לסיוע לתושבי הדרום.

לייזר: "התגובות החיוביות שקיבלנו מלקוחותינו הן מוטיבציה גדולה להמשך. אנחנו נמשיך להציע ללקוחותינו פתרונות יצירתיים אשר מאפשרים השאת ערך חיובי וקהילתי במסגרתו כל הצדדים מחזקים ומתחזקים".

עיגול לטובה. יח"צ,
מעגלים לטובה: אפרת לייזר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים רוני קרני, מנהלת שיווק אמריקן אקספרס מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה/יח"צ

מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל: "הפעילות 'לנקודות שלכם יש כוח!' היא דוגמה מרגשת לרוח הנתינה וההתנדבות הישראלית. יחד עם עמותת 'עיגול לטובה'. המיזם הוכיח כיצד ניתן לשלב בין פעולות עסקיות לבין תרומה חברתית שמטרתה לסייע לכלכלה ולחברה הישראלית. בשיתוף פעולה זה, הצלחנו להפוך כל נקודת Membership Rewards לתרומה משמעותית שמשפיעה באופן ישיר על חייהם של התושבים שנפגעו בדרום.

שלומי צדקי מנכ"ל עיגול לטובה מסר באירוע: "אנו מודים ללקוחות אמריקן אקספרס על הרצון הטוב וההתגייסות למען תושבי הדרום. הסכום שנאסף אינו מבוטל ויסיע רבות לשיקום חייהם של רבים אשר נפגעו בעקבות המצב".

המיזם פורסם באמצעות ערוצי תקשורת שונים, כולל ניוזלטר, SMS, וקמפיין דיגיטלי נרחב, והגיע לכ- 10.4 מיליון חשיפות. התוצאה: כ-343,900 נקודות של לקוחות הומרו על ידי אמריקן אקספרס ישראל לסכום של 343,900 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully