וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטקוין נסק ל-47 אלף דולר ושבר שיא של שנתיים

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 14:47

הביטקוין זינק ב-5.5% תוך 24 שעות, לקראת אישור קרן הסל העוקבת אחרי המטבע הדיגיטלי

בווידאו: תחנת כוח הופעלה מחדש כדי לכרות ביטקוין/זווית

ביטקוין (BTC) טיפס הלילה לרמה גבוהה מ-47 אלף דולר - שיא של קרוב לשנתיים, ברקע ההמתנה בשוק לאישור קרן סל שעוקבת אחר המטבע הדיגיטלי המוביל.

ביטקוין, המטבע הדיגיטלי המוביל, חגג לפני מספר ימים את יום הולדתו ה-15, המיוחס לתאריך בו ניתנה האפשרות לכרות ביטקוין.

אתמול בלילה, חזר שער הביטקוין מעל 47 אלף דולר לראשונה ממרץ 2022 לאחר עליה בת כ-7% ביממה האחרונה, זאת בעקבות הצפי של אישור קרן הסל עד מחר (ד') ע"י הרשות לני"ע האמריקאית (ה-SEC).

לאחר שנסק אל 47,300 דולר למטבע, ירד ביטקוין כ-2% חזרה אל 46,200 דולר, ונכון לשעה זו נסחר באזור המחירים 46,600-46,400 דולר למטבע, מה שמביא את שווקי השוק שלו מעל 900 מיליארד דולר.

קריפטו. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
מטבעות הקריפטו המובילים. אופטימיות בעולם לקראת אישור תעודת הסל/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

העלייה מגיעה בין היתר על רקע הכוונה של הרשות האמריקאית לני"ע לאשר את קרן הסל. הגופים הפיננסים הגדולים בעולם מכינים את הקרקע להשקת קרנות סל הצפויות להתחרות אחת בשניה, ביניהן בלקרוק (Blackrock), פידליטי (Fidelity), קרן ארק (Ark) ועוד. והצפי הוא שהאישור אמור להגיע כל רגע.

בבנק הבינלאומי סטנדרט צ'רטרד (Standard Chartered) מעריכים כי אישור קרן הסל צפוי להוביל להזרמתם של לפחות 50 מיליארד דולר כבר בשנת 2024 לביטקוין ויוביל לאחזקות של בין 437 אלף ל-1.32 מיליון מטבעות בידי מנפיקות קרנות סל אמריקאיות.

האופטימיות נובעת בשל ההיצע המוגבל של ביטקוין שצפוי לגרור עליית מחירים במידה והביקושים אכן יהיו גבוהים. אך חשוב לתת את הקונטרה גם מהצד השני, כאשר המחירים עולים, מחזיקים קיימים מתפתים למכור יותר בקלות על מנת לממש רווחים.

אישור קרן הסל לביטקוין היא אחת אבני הדרך החשובות בחייו של המטבע, על ידי הנגשה רחבה יותר עבור גופים פיננסים נוספים, קרנות פנסיה, ואינדיבידואלים. נותר רק להמתין ולראות האם המעמד החדש של ביטקוין ישפיע על מחירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully