וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: כשמותג עיצוב עם מורשת משיק בושם

רונית מטיאס

10.1.2024 / 8:44

נרות לאווירה קסומה בבית, סדרת הקרמים שתציל כל סוג עור יבש, תחיית הניחוח ההיסטורי, לחות על בסיס ג'ל, המסכה שמביאה את הטבעונות לפנים, הפריימר שתתאהבו בו, חזיות חכמות, קרם אחד שתי פעולות

חזיות חכמות משפחת Smart מתרחבת. יח"צ חו"ל,
חזיות חכמות משפחת Smart מתרחבת/יח"צ חו"ל

חזיות חכמות

משפחת חזיות Smart של מותג טריומף, מתחדשת עם ‏Lift Smart חזייה מרופדת ללא ברזלים שעשויה מבד תחרה גמיש המחקה אחר קימורי הגוף ומתאים עצמו לגוף.

החזייה מעניקה חופש תנועה מלא בזכות גמישות יוצאת דופן, כך שהחזיה מתרחבת ומתכווצות לפי תנועות הגוף ומעניקה נוחות אופטימלית. שיטת מידות חדשנית מתאימה למגוון גזרות ומידות: 1-5, מ-A70 ועד 90F

להשיג בחנויות טריומף ברחבי הארץ ובאתר טריומף ישראל.

חזיות חכמות משפחת  smart מתרחבת. יח"צ חו"ל,
חזיות חכמות משפחת Smart מתרחבת/יח"צ חו"ל

אדמונית עם מורשת

מותג היוקרה הצרפתי של האמן René Lalique משיק בושם חדש לנשים בשם Lalique Amethyst Éclat בהשראת קולקציית Épines שנולדה בשנת 1920.

את המותג הקים רנה לאליק ב-1888, אמן ומעצב זכוכית שהרבה לפני שהתפרסם בזכות יצירות הזכוכית שלו, הוא התפרסם כשעיצב תכשיטים בסגנון ארט-נובו למותגים כמו קרטייה ובושרון. פרסומו העיקרי היה בזכות עבודות זכוכית אמנותית בסגנון אר-דקו כמו אגרטלים, מנורות, פסלונים, קירות ובקבוקי בושם, כשלאורך השנים המותג השיק למעלה מ 90 בשמים יוקרתיים לגברים ולנשים.

Lalique Amethyst Éclat EDP הוא יצירה חדשה השואבת השראה מהתבוננות של לאליק בפרח האדמונית עם מוטיבים אלגנטיים של אר-דקו, האדמונית נחשבת בסין למלכת הפרחים ומסמלת עושר, יוקרה, אהבה, יופי, זוהר ומלכותית.

מאז השקת הגרסה הראשונה ב-2007, אמטיסט הפך לאייקון בקולקציית הניחוחות הנשיים בזכות ניחוח פירות יער תווי עץ ומאסק.

הניחוח החדש מכיל תווים פרחוניים של אדמוניות, תמצית ורד בולגרי, מגנוליה, סיגלית ותווים פירותיים של דומדמניות שחורות, פטל, אגס נאשי, אוכמניות ומאסק.

הבקבוק שמייצג את הקסם של האמן נולד בהשראת קולקציית אביזרי האמבטיה Épines מ-1920. העיצוב מדגיש את ערכי המותג: מקוריות, תעוזה, יוקרה תוך שימוש בקודים של המותג: עבודה על זכוכית, עיטור מתוחכם וניחוח איכותי המדגיש חומרי גלם יקרים.

להשיג באתר לילית קוסמטיקה, בנקודות המכירה ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדמונית עם מורשת ניחוח חדש ל Lalique. יח"צ,
אדמונית עם מורשת ניחוח חדש ל Lalique/יח"צ

מיני אווירה

אין כמו נרות לחימום ושדרוג האווירה בבית, במשרד ובכל מקום, מותג מוצרי האווירה NOLA LOLA מבית סופר-פארם, משיק מארז נרות המכיל 6 מיני נרות ריחניים בצבעים שונים.

הנרות עשויים משעוות סויה צמחית והם בניחוחות ארומטיים כמו פריחת נקטרינה ודבש, מנטה אקליפטוס ואשכולית, בזיל לימוני ומנדרינה ועוד. משקלו כל נר 25 גרם וזמן הבעירה הכולל של כל הנרות שבמארז, כ-30 שעות.

מיני אווירה המותג NOLA LOLA משיק מארז של מיני נרות. יח"צ,
מיני אווירה המותג NOLA LOLA משיק מארז של מיני נרות/יח"צ

ההשקה הכפולה

מותג הביוטי לוריאל פריז, מרחיב את סדרת הטיפוח רויטליפט פילר, עם קרם ג'ל על בסיס מים פילר קרם ג'ל הממלא את העור בלחות, משיב לו נפח ומסייע בהפחתת מראה הקמטים.

המוצר מבוסס על מיקרו חומצה היאלורונית, המשפרת באופן מידי את מראה הקמטים והקווים העדינים, וחומצה היאלורונית מיקרו אפידרמית-הדור החדש של החומצה ההילאונית, פי 50 יותר קטנה ממיקרו חומצה היאלורונית ומסייעת במילוי עמוק יותר בשכבות העור העליונות, הפורמולה הייחודית שלו מבוססת מים, היא מכילה 3 סוגי סרמידים המסייעים בחיזוק מחסום העור ובשמירה על הלחות, וניאצינאמיד וגליצרין המספקים לחות לאורך זמן.

המוצר אינו דביק, נספג בקלות ומותירה את העור לח ולא שמנוני, הוא מתאים לכל סוגי עור, גם עור רגיש, והוא מגיע בצנצנת לחיצה.

עוד מלוריאל פריז, 'פריימר לאב מאט' - בסיס עמיד לאיפור המנטרל ברק עד 24 שעות, הפריימר החדשני סופג שמנוניות באופן מיידי ומעניק לעור מראה מאט ומסייע לעמידות ממושכת של האיפור. הפריימר מורכב מ -1% תרכובת LHA + חומצה סליצילית, הוא נוח למריחה ומתאים לכל גוון עור ולשימוש לעור שמן-מעורב. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

ההשקה הכפולה קרם ג'ל פילר פריימר ללוריאל פריז.. יח"צ,
ההשקה הכפולה קרם ג'ל פילר פריימר ללוריאל פריז/יח"צ

מצילים את העור

קריאת SOS לעור, יובש, קור, שינויי טמפרטורה בין חוץ ופנים, אינם מיטיבים עם עורנו, לפני שנכנסים ללחץ, כדאי שתכירו את סדרת CICA BIAFINE של מותג הדרמו קוסמטי הצרפתי BIAFINE מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, המציעה מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפול ושיקום בעור יבש-יבש מאוד ועור מגורה.

מוצרי הסדרה: תחליב לחות יומי לגוף מועשר בחומצה היאלרונית, גליצרין במרקם קליל, מעניק לחות מיידית, משקם ונספג במהירות; קרם לחות יומי לגוף, מועשר בחומצה היאלרונית ופנתנול, הקרם מרגיע ומשקם באינטנסיביות ותוך 5 דקות ומספק לחות ל 24 שעות, המרקם עשיר וקרמי, ונספג במהירות; קרם לחות מזין לעור יבש במיוחד ומגורה, משקם מזין את העור לאורך זמן ומרגיע מיידית תחושת גירוי, משפר את נראות העור (אדמומיות, יובש וחספוס) עם שיפור מהשימוש הראשון; קרם משקם לעור יבש במיוחד, פגום, עדין, מגורה, סדוק, אדמומי, מצולק ולאחר גילוח או טיפול שעווה, מועשר במרככים, גליצרין, אבץ וחומצה היאלרונית. הקרם מקל באופן מיידי על תחושת גירוי ומספק לחות מרגיעה והוא היפואלרגני ואינו מבושם.

תחליב רחצה מזין ומועשר בגליצרין לעור יבש במיוחד ללא סבון וסופלטים, מנקה את העור בעדינות מבלי לפגוע בו, ומעניק לחות מיידית למשך 24 שעות. הקרם משקם ומסייע בשמירה על מחסום העור שהופך לחלק ורגוע מהשימוש הראשון; קרם רחצה להרגעת עור מגורה ללא סבון וסולפטים, לא מבושם, מנקה בעדינות ומרגיע תחושת גירוי בעור, מעניק לחות מיידית ל 24 שעות ומסייע בהגנה על העור.
להשיג בסניפי סופר פארם.

מצילים את העור עם סדרת Cica Biafine. יח"צ,
מצילים את העור עם סדרת Cica Biafine/יח"צ

טבעית וטבעונית

טבעונות הפכה מזמן לחוצת עולמות תוכן, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז, משיק מסיכת פילינג טבעית וטבעונית-ללא מרכיבים ממקור חי, ו-98% רכיבים ממקור טבעי ביניהם: אצות, לניקוי עמוק של העור, שמירה ואיזון המערכת המיקרוביוטית; פורמולות המעניקות לעור אמצעים להגן על עצמו ולשמר את חוזקותיו הטבעיות; קומפלקס השומר ומחזק את העור; קאולין הסופח זיהומים ושמנוניות, פותח את הנקבוביות ומרגיע גירויים.

המסכה שנבדקה דרמטולוגית, מחדשת, מחליקה ומטהרת את העור ומשפרת את מראה הנקבוביות, מנקה ביסודיות ומעניקה זוהר, שומרת על איזון החיידקים המגנים על העור ותומכת במנגנונים הטבעיים, כמפתח לתוצאות מוכחות קלינית נראות לעין לטווח ארוך.

להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

טבעית וטבעונית המסכה של ליראק. שי פרנקו,
טבעית וטבעונית המסכה של ליראק/שי פרנקו

דאבל קרם

היישר ממותג פרמייר ים המלח, קבלו קרם ייחודי לפנים ולגוף בעל פעולה מהירה ומיידית, הפועל לאיזון והרגעת העור בזכות מרכיביו ביניהם: אלוורה, ויטמינים, שמנים ומינרלים מים המלח, מה שתורם בשמירה על לחות וחיוניות העור ומראה עור רך חלק ונעים למגע.

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ- ראשון לציון קניון הזהב, גרנד קניון חיפה, יפו - רחוב בית אשל 24 ובאתר.

דאבל קרם פרמייר ים המלח משיקים קרם לפנים ולגוף. יח"צ,
דאבל קרם פרמייר ים המלח משיקים קרם לפנים ולגוף/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully