וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול ליופי: תומכים במותגי הביוטי שמייצרים בקו העימות

קובי טיריפינטו

10.1.2024 / 8:52

במיוחד בשבילכם ריכזנו כמה כוכבים מקומיים, כחול לבן אַסְלִי, שמייצרים את תמרוקיהם בסמוך לקו העימות בצפון ובדרום, כך שתוכלו לרכוש ממוצריהם דרך פלטפורמות האיקומרס או ישירות מהמדפים וכך לתמוך בהם ולהניע את גלגלי הכלכלה המקומית

תמונה ראשית: אילוסטרציה. Freepik. עיצוב: עינת פילוסוף. stilllifetools,
אין גבול ליופי: תומכים במותגי הביוטי שמייצרים בקו העימות/stilllifetools

ישראל נמצאת באחד מרגעיה המורכבים ביותר מאז הקמתה. לצד סיפורי הגבורה והאסונות הקשים והבלתי נתפסים המלווים אותנו מאז השבעה באוקטובר, עסקים רבים מקו העימות בדרום ובצפון, נאלצו כידוע לסגור את דלתותיהם בשל המלחמה. עכשיו, יותר מתמיד, מוטלת על כולנו האחריות לעזור להם, לעודד ובעיקר לחזק את כושר עמידתם של העסקים הללו. בואו ותכירו אותם:

GIGI. גוליה רובינציק Kג'יגי,
מעבדות GIGI/גוליה רובינציק Kג'יגי

מעבדות GIGI

חברת מעבדות GIGI, מחלוצות הקוסמטיקה המקצועית בארץ, נוסדה ב-1957 ע"י משפחת לנדאו. מטה החברה שוכן בפתח תקווה ומונה כ-50 עובדים, בעוד שמפעל החברה ממוקם בנתיבות.

בראשית דרכה פעלה החברה ללא שם, ושנה מאוחר יותר, ב-1958 נקבע ע"י מייסד החברה אליעזר לנדאו, שמה הרשמי של החברה - GIGI Laboratories.

שם זה, כך מתברר, הגיע מהערצתו של לנדאו את השחקנית הראשית של הסרט "GIGI" - לסלי קארון, שהיוותה עבורו מודל יופי טבעי, נקי ולא מתאמץ, שהתכתב עם ערכי המותג שייסד.

החברה מייצרת מגוון תכשירי קוסמטיקה מקצועית המשווקים בלמעלה מ-50 מדינות באירופה, באסיה, בארה"ב ובמזרח הרחוק. בנוסף, מקפידה החברה על שמירת קשר קבוע עם קוסמטיקאיות למטרת העמקה של התחום המקצועי ומציאת פתרונות ושיטות מתקדמות בתחום הטיפוח המקצועי.

מבין המוצרים הנמכרים ביותר של המותג ניתן למנות את סט הטיפול באקנה מסדרת ACNON (390 שקלים), סרום גלואו אפ מסדרת NEW AGE g4 (329 שקלים) וקרם לחות 20SPF מסדרת ESTER C (178 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חוחובה חצרים. גל כהן באדיבות המותג,
חוחובה חצרים/גל כהן באדיבות המותג

חוחובה חצרים

המבקרים בבסיס חיל האוויר בחצרים שבנגב יכולים להבחין בצדי הכביש בדרכם אל הקיבוץ, בגידולים של שיחים גדולים הצובעים את המדבר בירוק. אלו הן שורות שורות של שיחי חוחובה, המוסיפות לקיבוץ חצרים יוקרה והופכות אותו למעצמה בתחום הפקת השמן מהפרי.

חוחובה חצרים היא למעשה החברה המובילה בארץ בתחום של יצור, הפקה ושיווק של שמן חוחובה. היא הוקמה בשנת 1990 בעקבות משבר המים שפקד את ישראל, ומאז היא פועלת למצב את שמן החוחובה כמרכיב רלוונטי וקבוע בתעשיית הקוסמטיקה העולמית.

לשמן החוחובה הרכב כמעט זהה לסקוואלן (שמן לווייתנים) ולכן הוא מהווה תחליף מושלם בתעשיית הקוסמטיקה. בתוך כך, ומלבד תכשירי המותג, משווקת החברה את השמן מתוצרתה גם לחברות בינלאומיות כמו אסתי לאודר, לוריאל וקשראל.

מאז השבעה באוקטובר הושבתו מרכז המבקרים והחנות שבקיבוץ. מנהל החברה אף פונה מביתו שבקיבוץ רעים.

מבין המוצרים הנמכרים ביותר של המותג ניתן למנות את שמן חוחובה לפנים (150 שקלים) פילינג פנים (79 שקלים) וקרם פנים (129 שקלים) המועשרים כאמור בשמן חוחובה טהור.

ערוגות. ליאורה אלקיים,
ערוגות/ליאורה אלקיים

ערוגות

חברת הקוסמטיקה ערוגות הוקמה ב-2010 על ידי אסתר ואיתי יוסף לחמן.

כמקור השראה וכבעלת ידע עצום ברוקחות טבעית, אסתר מנצחת גם על קבוצת הפייסבוק - "ערוגות - חוכמת נשים טבעית", המונה למעלה מ-25 אלף משתתפות ובה היא מספקת עבורן שלל טיפים ועצות.
מפעל הייצור של החברה שוכן באופקים וחנות הדגל של המותג בנתיבות. מרכז המבקרים וחוות צמחי המרפא של החברה שוכנים במושב שובה, 4 ק"מ מרצועת עזה.

בערוגות מועסקים כ-40 עובדים המייצרים שלל מוצרי טיפוח אורגניים בניחוחות טבעיים דוגמת: סרומים, קרמים, משחות, סבונים, שמפואים ועוד.

מבין המוצרים הנמכרים ביותר למותג ניתן למנות את סרום החומצה ההיאלורונית (249 שקלים), סבון הפנים "ורד הבר" (60 שקלים) וסבון קלנדולה קמומיל לתינוקות (42 שקלים).

הסבון של דדה. מעוף,
הסבון של דדה/מעוף

הסבון של דדה

עודד שרעבי, "איש הסבונים", העוסק בארומתרפיה קלינית מאמין שסבונים ומוצרי טיפוח טבעיים אינם מותרות, אלא בחירה פשוטה והגיונית במה שבריא וטוב לעור.

את המותג "סבון של דדה" הוא הקים ב-2010 לאחר הולדת בתו, כשביקש להתאים לעורה הרגיש מוצרים טבעיים. בתוך כך, הוא הרחיב והעמיק את הידע שלו בלימודי הארומתרפיה והחל לייצר סבונים טבעיים. תחילה חילק אותם כמתנות בין חבריו ובתוך זמן קצר כשהתגבר הביקוש לסבונים התפתח תמהיל מוצריו והתגבש לכדי פורמולות המלוות את המותג עד עצם היום הזה.
מבין המוצרים הנמכרים ביותר למותג ניתן למנות את סבון חלב עזים (30 שקלים) וסבון בירה (35 שקלים).

ברפואה הבדואית ובקוראן משמש חלב העיזים כחלב גוף להזנה והגנה מפני יובש. הבדואים אף נוהגים למרוח את החלב על עור הגוף והפנים של אורחים זרים כדי שיסתגלו לאקלים המדברי ומיוחסות לחלב זה סגולות ריפוי למגוון בעיות עור, החל באקנה, דרך פסוריאזיס ועד לאקזמה.

ריבורן. דיוויד גורפינקל,
ריבורן/דיוויד גורפינקל

REBORN

מותג הטיפוח והקוסמטיקה ריבורן הוקם בשנת 2022 וממוקם בנתיבות.

החברה מעסיקה 30 עובדים, ומציעה מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לשיער, לעור הפנים ולגוף, המשלבים רכיבים בוטניים טבעיים לצד חומרים פעילים. עוד מציע המותג ליין מקצועי לטיפוח כפות הרגליים והציפורניים, כשבעתיד הקרוב אף צפוי המותג להשיק סדרות נוספות, וביניהן: ליין אנטי אייג'ינג, מוצרי תינוקות והרחבת קו מוצרי הטיפוח לשיער.

המותג פונה מיום הקמתו גם לשוק הבינלאומי וככזה הוא אוחז באתר המתורגם לשלוש שפות. בימים אלו מקימה החברה חנות פיזית ראשונה בלב ברלין, גרמניה.

מבין המוצרים הנמכרים ביותר של המותג ניתן למנות את סרום הקמבוצ'ה הנועד לשיקום עור הפנים ומכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים (199 שקלים), מסכה לשיקום ותיקון נזקי שיער עם פורמולה המועשרת בשמן אגוזי לוז וויטמינים (89 שקלים) ושמפו לחות לשיער המועשר בחלבונים מזינים וחומצות שומן (69 שקלים).

בימים אלו כלל מוצרי המותג מוצעים ב-30% הנחה. בנוסף, חברת הקוסמטיקה מציינת כי 30% מרווחיה בחודש הקרוב יתרמו ליוזמות, לגופים ולעמותות הפועלות לשיקום ישובי העוטף.

קטרינה טיפוח אורגני. סיגל לדנהיים,
קטרינה טיפוח אורגני/סיגל לדנהיים

קטרינה טיפוח אורגני

חברת קטרינה טיפוח אורגני נוסדה בשנת 2010 במטבח של המייסדת והבעלים - קטרינה ידלין.

במהלך לימודי הנטורופתיה נחשפה קטרינה לעולם הארומתרפיה וצמחי המרפא וזו היתה לדבריה "אהבה מטיפת השמן הראשונה". תחילה היא החלה לייצר תמרוקים במטבחה הביתי. לימים התרחב הליין והפך לחברת בוטיק מתקדמת.

כל תמרוקי המותג מיוצרים במפעל משפחתי השוכן באופקים, כשחומרי הגלם מופקים ממקור טבעי. מוצרי המותג אורגנים, מאושרים ע"י משרד הבריאות, טבעיים, טבעוניים ולא נוסו כמובן על בעלי חיים.
מבין מוצרי הדגל של המותג ניתן למנות את סרום השמנים ונוגדי החימצון (220 שקלים), את מסיכת הפילינג פפאיה - אתרוג וחומצות (125 שקלים) וגם מקדם הגנה מינרלי (120 שקלים).

מאג'יריי. אווה רוש באדיבות המותג,
מאג'יריי/אווה רוש באדיבות המותג

Magiray

מותג הקוסמטיקה הישראלי מאג'יריי מציע לקליניקות קוסמטיקה בארץ ובעולם מגוון תכשירים יוקרתיים, ייחודיים ואיכותיים לטובת למידה קוסמטית ולשימוש ביתי.

פולינה וישראל שטיימן, בעלי המותג, עלו לישראל בתחילת שנות ה-90 של המאה שחלפה מברית המועצות. כזוג צעיר הם שאפו להמשיך את עיסוקם בעולמות הצרכנות, וכך בשנת 1991 שילב ישראל את ידיו יחד עם איגור גימלפרב, חבר מהעיר אודסה, ממנה עלה ארצה עם אשתו.

ישראל ואיגור פתחו בשותפות את חברת "מבוע בע"מ", שעסקה בייצוא מוצרים כשרים מהארץ לעולם. ארבע שנים מאוחר יותר נולדה גם חברת הבת מאג'יריי, שאותה מנהלת עד היום פולינה מרגע הקמתה - וכיום היא נחשבת לחברת טיפוח מקצועית בסטנדרט עולמי.

מטה הנהלה של המותג שוכן בתל אביב והמפעל ממוקם בדימונה, כשהייצוא של מאג'יריי מהווה כמחצית מפעילותו. פעילות החברה בארץ נעה דרך מרכזי שיווק לקוסמטיקאיות ובתי ספר מקצועיים בתחום, שבהם לומדות קוסמטיקאיות את רזי המקצוע דרך עבודה עם מוצרי המותג.

מבין מוצרי הדגל של המותג ניתן למנות את סדרת "לו ולה" וכן תכשיר באלנס פלוס המיועד לסייע לכל סוגי העור בעונות מעבר ובעתות סטרס (143 שקלים).

ארנו מדיק. דיוויד גורפינקל ארנו מדיק,
ארנו מדיק/דיוויד גורפינקל ארנו מדיק

ארנו מדיק

מפעל הקוסמטיקה ארנו מדיק המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, הוקם בנתיבות על ידי האחים אסף וניב זר לפני קרוב ל-4 שנים.

בעבר, שכן המפעל בהוד השרון. בשעתו עבד בו אביהם כעובד מחסן. כשהמפעל כשל ולא הניב רווחים, רכש אותו אביהם יחד עם שותף, והשניים הפכו אותו לסיפור הצלחה, כשהם מייצרים בו תמרוקים עבור לקוחות שונים.

כילדים, היו מבלים אסף וניב ימים רבים במפעל, כשהם מתוודעים לעסק ולומדים אותו על בוריו, על כל מחלקותיו והמכונות שבו. לאחר הצבא הם החלו לעבוד במפעל, אולם עם צאת אביהם לפנסיה, הם בחרו לסגור אותו ולהקים במקומו מפעל חדש בנתיבות (מינוס השותף), כשהם מעתיקים את חייהם ממרכז הארץ - דרומה.

המפעל בנתיבות כולל מעבדות ייצור בהן מועסקים כימאים ואנשי מקצוע העמלים על ייצור ופיתוח שלל פורמולות ומוצרים לרבות תכשירי קוסמטיקה, טואלטיקה, מוצרי שיער, מוצרי תינוקות, דאודורנטים ובשמים.

בין לקוחות המפעל נמנים מותגים ישראלים ובינלאומיים כאחד, כמו: Rapour ו- MY WAY HAIR.

נס שמנים. Medivega,
נס שמנים/Medivega

נס שמנים

חברת נ.ס שמנים מקיבוץ סעד מפיקה מגוון שמנים 100% טהורים, בכבישה קרה וביניהם שמן רימונים, שמן קצח, שמן חוחובה ושמן גדילן המשמשים לתעשית הקוסמטיקה.

המפעל, בבעלות הקיבוץ והיזמים דני רפפורט ורותם אלברט, ילידי הקיבוץ, הוקם לפני 5 שנים בהשקעה של 6 מיליון שקל והוא מספק בבלעדיות שמן רימונים לחברת הקוסמטיקה הידועה מגרמניה, וולדה, כמו כן משמש כספק בלעדי של השמן לחברת הקוסמטיקה האמריקאית היוקרתית אסתי לאודר.

החברה החלה לפעול ב-2008 בקיבוץ כיסופים, ובמרוצת השנים הפכה לאחת המובילות בתחום ייצור השמנים בכבישה.

אור המדבר. באדיבות מוטי בלומנפלד,
אור המדבר/באדיבות מוטי בלומנפלד

אור המדבר

חברת אור המדבר הוקמה בקיבוץ אורים, שבלב הנגב המערבי, בשנת 2006 ע"י מוטי בלומנפלד.
מוטי, חקלאי, טבעוני ומטפל הוליסטי, חיפש דרך ייחודית לשלב בין המומחיות שלו בחקלאות אורגנית, להכשרתו המקצועית ברפואה של התזונה, צמחי מרפא ושמנים ארומתרפיים.

אור המדבר משווקת מגוון רחב של מוצרים טבעיים, לרבות שמנים ארומטיים, שמנים צמחיים טהורים בכבישה קרה, חומרי גלם לרוקחות טבעית, הידרוסולים (מים ארומטיים), פורמולות מרפא ייחודיות, פורמולות מרפא סיניות, וכמובן תכשירי קוסמטיקה טבעית ואורגנית.

סילריה. באדיבות המותג,
סילריה/באדיבות המותג

סילריה

חברת סילריה השוכנת בראש הנקרא החלה את פעילותה בשנת 2017 כשייעודה - ייצור תכשירים לטיפול בעור המבוססים על תכונות ייחודיות של ג'ל שהיא פיתחה מגרסילריה, אצת ים אדומה.

נעם צייכנר, מייסד ומנכ"ל החברה, בוגר הנדסה חקלאית ובעל פטנטים יעילים בתחום החקלאות הימית וארנון פלדמן, שותף ומייסד, חקלאי מבטן ולידה, העוסק להנאתו ברפואה משלימה בהתמחות של ארומתרפיה מסורתית, ומתמחה כבר למעלה מ-30 שנה בגידול אצות, יצרו בנק ידע ענק בנושא אצות בכלל ואצות ים אדומות בפרט.

החברה מתמחה כאמור בגידול ועיבוד של אצות ים, ובראשן הגרסילריה. זוהי אצת ים אדומה עילאית שמקורה בים-התיכון המזרחי, ממנה מפיקה החברה מולקולות לפיתוח תרופות וחומרי גלם לשימוש בתכשירי טיפול, טיפוח וריפוי, המיועדים למגוון רחב של בעיות עור.

הג'ל מהאצה הוא anti-pollution הודות לפוליסכאריד סולפאט שהוא חומר הניקוי של הטבע. התכשיר עליו גאוותם משמש היום את חיילי צה"ל בטיפול בשפשפות, בעקיצות, בפצעים ובכוויות, תמרוק זה המסייע בטיפול בדלקתיות של העור נתרם ברובו על ידי החברה לצבא.

תכשיר נוסף מבית המותג - ערכת טיפול באקנה הכוללת מסיכת חימר מהירה 2-3 דקות, ג'ל אצה וסבון טבעי (299 שקלים).

מייסנס. דרור גיל,
מייסנס/דרור גיל

מייסנס

לקראת גיל 40 (מישהו אמר משבר?) בער בצילה ואבי לוי, האנשים שמאחורי המותג והבעלים של מפעל מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח מייסנס שבגליל, הרצון לשינוי. השניים חשו שזה הזמן להתחלה חדשה וארזו את עצמם פלוס שלושת ילדיהם ועזבו את העיר הגדולה אל הגליל הקסום שהכירו מטיוליהם בארץ.

בגליל הם הקימו מפעל יצרני העומד בתקנים קפדניים של הרגולציה האירופאית ומשרד הבריאות הישראלי ובו הם החלו לפתח ולייצר מגוון מוצרי פרייבט לייבל עבור מותגי קוסמטיקה ישראליים.

אבי, שעבד שנים רבות כמנהל ייצור ואחראי מחלקת רקיחה בחברות קוסמטיקה, מביא עימו את הידע העצום שלו לטובת פיתוחן של פורמולות ייחודיות.

המפגש של השניים עם תושבי הגליל, והפשטות והיופי שסחפו אותם ביצירתם החדשה, פילסו דרכם להתחלה חדשה נוספת, במסגרתה הם השיקו גם מותג טיפוח עצמאי המשלב את כל הטוב מהטבע לצד חומרים פעילים המטיבים עם עור הפנים והגוף.

במפעל מייסנס עובדים בצוותא יהודים, מוסלמים ונוצרים. האחווה שבין צוות העובדים הרבגוני היא מקור גאווה ושמחה עבור צילה ואבי שמאמינים שאחווה זו גם מגבירה את חדוות היצירה המורגשת במוצריהם.

שירת המדבר. שירת המדבר,
שירת המדבר/שירת המדבר

שירת המדבר

חוות שירת המדבר היא חווה משפחתית לגידול צמחי מרפא. היא הוקמה בסמוך למושב באר מילכה שבנגב, בשנת 2007 ע"י נעה וגולן כהן.

בחווה מגדלים השניים עשרות מינים שונים של צמחי מרפא, מהם הם מייצרים מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעית.

השתילה, הגידול, הקטיף, המיצוי והעיבוד נעשים בתחום החווה המדברית, באופן ידני, כשהשניים מקפידים על גידול אורגני נטול חומרי הדברה ודשנים כימיים, מתוך אמונה שצמחים שגדלים בריאים הם בעלי עוצמות ריפוי גבוהות יותר.

בנוסף, מציינים השניים כי שאיפתם היא להכיר ולהנגיש את עולם צמחי המרפא לאנשים, וללמד אותם איך לגדל ולהשתמש בצמחי מרפא ולכן הם עורכים בחווה שלהם סדנאות וסיורים לקהל הרחב.

מבין מוצרי הדגל של המותג ניתן למנות את שמן הפיגם - שמן רב תכליתי שתכליתו להקל במגוון מקרים כמו דלקות מפרקים, טחורים, דליות וכאבי אוזניים (89/49 שקלים), שמן אזובית לעיסוי המיועד להקלה על קשיי נשימה ושיעול (75/69 שקלים) ושמן קלנדולה המסייע בהזנה ובהגמשת העור כמו גם בהקלה על גירויים (69 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully