וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dyson משיקה בישראל את Gen5 detect absolute אלחוטי עוצמתי ומתקדם

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 10:16

עם תחילתה של השנה האזרחית החדשה, השיקה Dyson בישראל את שואב האבק החדש שלה Gen5 detect absolute ומבטיחה - הוא אלחוטי, עוצמתי ומתקדם מכל מה שהכרתם

דייסון. יח"צ חו"ל,
Dyson משיקה בישראל את Gen5, שואב אבק חדש ועוצמתי/יח"צ חו"ל

Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם absolute Dyson Gen5 detect, השואב האלחוטי החזק ביותר הכולל מנוע Hyperdymium לשאיבה עוצמתית. ה-Gen5detect absolute מספק AW280 של שאיבה חזקה עם זמן עבודה של עד 70 דקות! לשואב מערכת סינון HEPA אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.99% מהחלקיקים והאלרגנים עד ל-0.1 מיקרון ובכך מבטיחה שהיא מוציאה אוויר נקי יותר לתוך הבית.

השואב כולל מנוע Dyson Hyperdynium™ המסתובב במהירות של עד 135,000 סיבובים לדקה ומספק שאיבה עוצמתית, חיישני עומס לאיזון בין עוצמת השאיבה ומשך השאיבה, ממשק המראה בזמן אמת מתי המשטח נקי, לחצן הפעלה לפעולה רציפה ומברשת מאירה לגילוי חלקיקי אבק בלתי נראים.

לשואב מברשת Fluffy Optic מאירה בעלת רולר רך לרצפות ופרקטים המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים. המברשת בעלת סיבי ניילון וסיבי פחמן אנטי סטטיים, אוספת בו זמנית לכלוך גדול ואבק מיקרוסקופי נסתר מהעין מרצפות ופרקטים ללא שריטות.

dyson gen5. יח"צ חו"ל,
dyson gen5, השואב החדש של דייסון מבטיח עוצמה, המחיר: 4,599 שקל/יח"צ חו"ל

לשואב החדשני, מצטרפת בנוסף לחידושים כבר תיארנו, גם מברשת Digital Motorbar, בעלת טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער עם 56 שיניים העשויות פוליקרבונט. המברשת מתאימה עצמה אוטומטית למשטחים שונים ובאמצעות טכנולוגיית חיישן העומס הדינמי מצליחה ליצור איזון אוטומטי בין זמן העבודה לעוצמת השאיבה. מברשת נוספת לספות ומזרנים עם טכנולוגיית De-Tangle המונעת הסתבכות של שיער סביב המברשת ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף.

לחצן הפעלה קבוע מאפשר ניקוי נוח ורציף יותר, כאשר המשתמשים יכולים להחליף ידיים בזמן ניווט במכשולים ובכך מקל על הניקוי. בנוסף, מציג השואב ממשק משתמש חדש שמראה למשתמשים בזמן אמת מתי המשטח שלהם נקי. חיישן Piezo אקוסטי מאפשר למדוד ולספור את חלקיקי האבק הנשאבים למיכל האיסוף ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
dyson gen5. יח"צ חו"ל,
dyson gen5 - שואב האבק החדש של דייסון/יח"צ חו"ל

אם אתם מתלבטים איזה שואב חדש לקנות הביתה אולי כדאי שתחכו קצת, בדיקה משלנו לשואב האבק החדש של Dyson תתפרסם פה בשבועות הקרובים.

המחיר המומלץ לצרכן: 4,599 שקל. ניתן להשיג באתר Dyson.co.il ובחנויות החשמל המובחרות.
שנתיים שירות ואחריות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ. סחר היבואן הרשמי של Dyson בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully