וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוב בעור: טיפולי פנים וגוף שעדיף לעשות בחורף

עודכן לאחרונה: 13.1.2024 / 9:40

החורף נותן לנו הזדמנות טובה לבצע שורה של טיפולי עור, בחסות הבגדים הארוכים וללא השמש הקופחת של הקיץ. השנה זה נחוץ במיוחד

חודשי החורף שבהם קרינת השמש נמוכה והבגדים ארוכים, הם הזדמנות טובה לטיפולי עור שונים. אל מחוללי הנזק הקבועים כמו שמש, יובש והזדקנות, ניתן השנה להוסיף את הסטרס עקב המצב הביטחוני המתוח. הנה כמה טיפולים שאפשר (ורצוי) לבצע דווקא עכשיו.

מתחילים בניקוי יסודי - טיפוח העור בחורף. יח"צ,
כתוב בעור: טיפולי פנים וגוף שעדיף לעשות בחורף/יח"צ

מטפלים בצלקות אקנה

אקנה היא מחלת עור שכיחה הפוגעת בעיקר במתבגרים, אבל לא רק. 5-10% גברים ונשים כאחד, שעברו את גיל 25 סובלים ממנה. ישנן שתי דרכים לטפל במראה העור במקרים של אקנה מסוגים שונים:

טיפול לא פולשני: המכשיר החדשני SOFWAVE™ (סופוויב) שהושק לפני כשנה וחצי בישראל ולפני כ-5 שנים בעולם להרמה ומיצוק של עור הפנים והצוואר, קיבל אישור FDA לטיפול בצלקות אקנה, באמצעות טכנולוגיה המבוססת על גלי אולטרסאונד. הטיפול עשוי לשפר משמעותית את מראה הצלקות ולספק תוצאות טובות ללא פעולה כירורגית, מה שמאפשר למטופלים להמשיך בשגרה בחייו ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית.

הטיפול מתאים לכל אזורי הגוף והפנים, אך הטיפול שמחקר קליני (שכלל שלושה מפגשים) ונמצא יעיל, מיועד לאזור הפנים. את הטיפול ניתן לבצע החל מגיל 22 על כל סוגי העור וגווניו. ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד משותף: "בשל המחסור בפתרונות יעילים ובטוחים וללא השבתת המטופלים לשיקום, אנו שמחים על קבלת אישור לשימוש בטכנולוגיית החברה לשיפור צלקות אקנה, בטיפול שאינו פולשני שיסייע לגברים ונשים להתמודד עם התופעה הנפוצה בכל הגילאים". המחיר לטיפול: כ-7,000 שקל (המחיר הסופי ייקבע בהתאם לחלק הגוף המטופל).

המכשיר החדשני SOFWAVE™ לטיפול באקנה (סופוויב). יח"צ,
המכשיר החדשני SOFWAVE™ לטיפול באקנה (סופוויב)/יח"צ

טיפול פולשני: ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה ומי שנחשבת לאחת מהרופאים המומחים בעולם בתחום הצערת העור: "טיפולים באקנה כוללים לרוב תכשירים או תרופות למריחה או בליעה אך לעתים נבחרים דווקא טיפולים פולשניים מכמה סוגים ובשל סיבות שונות: ראשית, את הקומדונים שגורמים להופעת פצעים דלקתיים, אין אפשרות לנקות באופן שטחי על פני העור.

ניקוי הקומדונים נעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת. סיבה נוספת לביצוע הליך פולשני היא בתחילת הטיפול ברואקוטן וזאת כדי למנוע התפרצות אקנה בתחילת הטיפול בתרופה. עוד סיבה לביצוע טיפול פולשני באקנה נובעת מחוסר רצון או חוסר יכולת לקבל טיפול תרופתי (הריון, הנקה, פחדים אישיים). במקרה כזה ניתן לבצע פילינג קוסמטי או רפואי לטיפול הן באקנה פעיל והן בסימני פוסט אקנה.

בדרך כלל מדובר בפילינגים מבוססים על חומצות אלפא או בטא הידרוקסיות, כאשר הטיפול נעשה על ידי קוסמטיקאית או רופא/ה. דרך פולשנית נוספת לאותם מטופלים כתחליף לפילינג היא שימוש בטכנולוגיות כמו IPL או לייזר.

קווינס אופ פילס דר מרינה לנדאו - תכשירים לטיפול בפיגמנטציה. יח"צ,
קווינס אופ פילס ד"ר מרינה לנדאו - תכשירים לטיפול בפיגמנטציה/יח"צ

נאבקים בפיגמנטציה ובנזקי השמש

עור מיובש בחורף סובל מפיגמנטציה, קמטוטים ונזקי שמש שספגנו במהלך הקיץ. הוסיפו לזה את המציאות הנוכחית הכואבת, שלא מקלה על מצב העור שלנו, כי מסתבר שלסטרס השלכות משלו. גם לטיפול בתופעות אלו יש מספר דרכים:

כורכום ותפוז: פולה בליק דיין מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית, מציעה טיפולים חיוניים לפיגמנטציה והחדרת לחות וחומרים מזינים שניתן לבצע בחורף: "החורף הוא הזמן הנכון לטפל באופן אגרסיבי ועמוק יותר בעור ולהשיל מעלינו את השכבות של הקיץ והכתמים שנוצרו במהלכו. טיפולי החורף השכיחים הם: טיפולים בפיגמנטציה, פילינג, טיפולי צוואר ושימוש במכשור עוצמתי יותר. חשוב לאבחן את הכתמים ולהבין מה מקורם.

קיימים שלושה סוגי פיגמנטציה: הורמונלית, פוסט טראומתית ופיגמנטציה של כתמי שמש. לאחר האבחון מתבצע ניקוי יסודי של העור ולאחר מכן פילינג ויטמין סי עדין להסרת תאים מתים. השלב הבא הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בשילוב מכשירים ודיקור, בהתאם לסוג הפיגמנטציה אשר אובחנה בתחילה.

מגוון הטכנולוגיות שמציע המכשור המתקדם פועלות במקביל: אולטרסאונד, מזותרפיה ופוטותרפיה. את הטיפול מסיימים עם מריחה של סרום להזנת האזור והשלמת הטיפול וכמובן לבסוף קרם הגנה". משך הטיפול: שעה וחצי - שעתיים. טווח מחירים רחב עבור טיפול פיגמנטציה: 600-2,000 שקל לטיפול אחד. לרוב מדובר בסדרת טיפולים היות והטיפול דורש מספר ביקורים בקליניקה.

פולה בליק בטיפול בקליניקה. אור גפן,
פולה בליק בטיפול בקליניקה/אור גפן

ההבטחה האיטלקית: טיפולי הפנים והגוף שמציעה חברת NEAUVIA האיטלקית כוללים שימוש במכשיר ZAFFIRO {מאושר FDA) המתהדר בשתי טכנולוגיות - והיחידי בתחום הרפואה האסתטית המשלב קרינת אינפרה-אדום ופילינג מים בצורה סינרגטית.

מדובר בשילוב מהותי של יתרונות טיפוליים המסייעים למקסם תוצאות ומשפיעים באופן ניכר על מראה העור, באמצעות הפעלת לחץ אוויר לניקוז לימפתי עמוק, החדרת חומרים פעילים להבהרת העור והזנה בלחות לשיפור המרקם.

הטיפול פועל על שכבות העור העמוקות הודות לחמישה מצבים שונים של פילינג מים: פורמולת בריאות העור בשילוב הזנה של חומצה היאלרונית המספקת לחות ומונעת יובש לצד החלקת קמטוטים, פורמולה להרגעת העור, פורמולה להבהרת העור וטיפול בפיגמנטציה לצד פורמולה לטיפוח השיער והגוף.

הטיפולים אינם פולשניים, ללא כאבים והחזרה לשגרה היא מידית. עלות טיפול: 1,500 שקל. להשיג בקליניקות נבחרות בכל רחבי הארץ.

דווקא בחורף. יח"צ,
ההבטחה האיטלקית: טיפולי הפנים והגוף שמציעה חברת NEAUVIA/יח"צ

מבהירים עניינים: "תדירות וסוג הטיפול המומלץ לפיגמנטציה משתנים לפי הסוג שלה והם ניתנים רק לאחר אבחון מדויק בקליניקה", מסבירה ולרי פרידמן, קוסמטיקאית ומדריכה בכירה ב- GIGI. "בשלב הראשון מתחילים סדרה מחזורית של ארבעה עד שישה סוגי פילינג, שנעשית בעונת החורף בלבד, כאשר מספר הטיפולים המדויק והמרווחים ביניהם תלויים בתוצאה.

בנוסף לפילינג, ניתן לשלב גם טכנולוגיות מתקדמות כמו: קרן אור IPL, פילינג יהלום, אלקטרופורציה להחדרת חומרי הבהרה או LED ירוק ואת הטיפול בקליניקה חשוב להשלים עם שימוש בתכשירים ייעודיים ופעילים גם בבית".

ב-GIGI קיימת ערכת טיפול ביתית - מסדרת RETIN A הכוללת שישה מוצרים: קרם הגנה, קרם לחות, מי פילינג, קרם מדכא יצירת פיגמנט, קרם מקלף את הפיגמנט שנוצר ותכשיר ניקוי המכיל חומרי הבהרה והרגעה להשלמת הטיפול בבית. הטיפולים מבוצעים על ידי קוסמטיקאיות ברחבי הארץ. טווח מחירים לתכשירים: 219-470 שקל.

GIGI מעבדות  מבהירים את העור. יח"צ,
GIGI מעבדות מבהירים את העור/יח"צ

מעלימים סימני עייפות וסטרס

מאז ה-7 באוקטובר, נמצאת ישראל במלחמה ונראה שעוד דרך ארוכה לפנינו. המתח, הדאגה, מחסור בשינה, הבכי, העצב והעייפות המצטברת, ניכרים על פנינו ועל עורנו שהופך להיות פגיע ונטול חיוניות וגמישות, בנוסף לכהות סביב העיניים, קמטוטים וקמטים שלא היו קודם. מצאנו דרכים לטפל גם זה:

מכונת זמן? DIVINE PRO של חברת ALPHA MEDIX טיפול בגלי רדיו בשילוב מיקרו מחטים הוא טיפול יעיל להצערת העור, מיצוק ושיפור הטקסטורה באזורים העדינים של הצוואר וסביב העיניים, ולהענקת מראה עור רענן וקורן. הטיפול קליל וכרוך במינימום כאב והחזרה לשגרה היא מיידית. הוא מבוסס על שילוב בין מיקרו מחטים וגלי רדיו וכן על שלוש טכנולוגיות מוכחות קלינית, לייצור קולגן ואלסטין בתהליך ריפוי טבעי של העור. המחיר לטיפול: החל מ-1,000 שקל. הטיפולים מתבצעים במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ.

מקלפים עייפות: עם בוא החורף, מתחילה עונת הקילופים לעור (באמצעות פילינג). MILK PEEL של OMEGA MEDIX הוא טיפול מבוקש במרפאות בשל היותו פילינג קל עם תוצאות טובות לעור בוהק וזוהר. הוא אינו גורם לקילוף מסיבי, אלא מאחד את גוון העור, מבהיר ומשיב לחות, ברק, גמישות וזוהר. הוא מיועד לשיקום העור בתקופת הסתיו והחורף, עם תוצאה מהירה וחזרה מידית לשגרה. הטיפול יעניק גמישות לעור הפנים, הצוואר, המחשוף וגב היד. המחיר לטיפול: 1,500 שקל. הטיפולים מתבצעים במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ.

קפסולת זהב: GENEO GLAM של חברת ALPHA MEDIX הוא טיפול פנים עם מכשור ייחודי וקפסולת זהב חדשנית המבוססת על פתיתי זהב טהור ומרכיבים ייחודיים לעור בוגר ועייף, שיהפוך מיידית לעור גמיש ורווי בלחות. בנוסף לזהב, הקפסולה מכילה פפטידי קרנוזין שנועדו לחזק את מערכת ההגנה של העור, חומצות אמינו משי המסייעות במניעת אובדן הלחות ופועלות גם להפחתת קמטוטים. לצד אלו, הטיפול עושה שימוש בחומצות אמינו משי להענקת גמישות ולחות מוגברת לעור הפנים והפחתה משמעותית של מראה הקמטים והקמטוטים העדינים בפנים. המחיר לטיפול: 600-800 שקל. הטיפולים מתבצעים במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ.

GENEO GLAM קפסולת זהב טהור של של חברת ALPHA MEDIX. יח"צ,
GENEO GLAM קפסולת זהב טהור של של חברת ALPHA MEDIX/יח"צ

סימני הזמן - הזמן לאנטי אייג'ינג

קמטוטים וסימני הזדקנות ניכרים על העור עם תהליך ההתבגרות אך בחורף, כשאר העור יבש מהקור, הם ניראים לעין עוד יותר. טיפול שמציע

בעומק העור: מייסדת ובעלים של תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGBOIM חוה זינגבוים מסבירה: "עור הפנים הוא איבר חשוף, המושפע משינויי מזג האוויר ומשינויים פיזיולוגיים טבעיים כאחד. רק טיפול דו-עומקי, בעומק העור, בכל שכבות האפידרמיס, במקביל לשיקום שכבת המגן החיצונית של העור (הנראית לעין), ייתן את המענה השלם ויאפשר לנצל את תקופת החורף לטיפול אנטי-אייג'ינג אידיאלי למראה עור אחיד, קורן ומלא ברק". הטיפול הביוממטי שפיתחה, עובד על מספר פרמטרים במקביל: חידוש פעיל (ללא גירוי), עידוד יצירת קולגן שתורם למראה עור מוצק יותר וחיזוק תפקוד מחסומי העור, לשיפור והאצת תפקודי העור ולמרקם חלק, מתוח וחיוני יותר.

הטיפול כולל שילוב ייחודי של חומצות, רכיבי לחות ורכיבים (פפטידים ביומימטיים) המחקים את הרכב שכבת ההגנה של העור ופועלים בסינרגיה כדי לתת מענה שלם לטיפול אנטי אייגי'נג אפקטיבי שמותאם במיוחד לעור החשוף לקור - הם מאיצים תהליכים ביולוגיים שונים בעומק העור.

הטיפול משלב גם רכיבים חדשניים כמו קולגן פברילי ממוזער וחדיר (פיתוח פורץ דרך של חוה זינגבוים בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן) וחומצה היאלורונית ממוזערת וחדירה שיחזירו לעור את הלחות, הנפח והמוצקות הטבעיים ויספקו תמיכה מבפנים לשכבות העור העליונות כדי להחליק את העור ולטשטש קמטוטים, להעלות את הגמישות והרכות ולשמור על רמות לחות גבוהות לאורך זמן.

הטיפול כולל גם מסכת זהב מחממת, עשירה באנטי אוקסידנטים, המעלה את רמת לחות העור וממריצה את מחזור הדם, תהליך המייעל את חילוף החומרים בתאים. עלות ממוצעת לטיפול כזה בקליניקה אצל קוסמטיקאית PME מוסמכת 450 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

חוה זינגבוים. אלכס ליפקין,
חוה זינגבוים, טיפולים בעומק העור/אלכס ליפקין

הגוף וגופו של עניין

בעונת הקרה, כשהבגדים ארוכים ומכסים את רוב שטחו של העור לאורכו של הגוף כולו, ניתן לבצע טיפולים שמותירים סימנים וקל להסתירם באמצעות הלבוש.

הטרנד מהוליווד: כל אישה מאבדת בכל שנה כ-1% מכמות הקולגן בגופה ועד גיל 45 היא צפויה לאבד עד 25% מהקולגן הטבעי. טיפול הסקלפטרה (SCULPTRA) משחזר בהדרגתיות את יכולות העור, מתקן נפחים מחדש את עור, מחליק קמטים ומשקם את התמיכה המבנית של העור שאבדה בחלוף השנים כחלק מתהליך הזדקנות.

הטיפול מיועד לייצר קולגן טבעי באזורי הגוף השונים ולשפר את מראה העור. הוא ממצק, משקם, מחליק קמטים, ומעניק מראה רענן, אסוף ומורם יותר. הטיפול מתקיים באמצעות הזרקת חומצה פולי-לקטית שמעירה את התהליך הביולוגי, שמגרה יצירת מרכיבים צעירים בעור, ובעיקר סיבי קולגן, תהליך שמכונה ביו-סטימולטור. הטיפול מתאים לזרועות, לצוואר, לבטן רפויה ולעכוז.

טיפול הסקלפטרה  (SCULPTRA) שהגיע מהוליווד. יח"צ,
טיפול הסקלפטרה (SCULPTRA) שהגיע מהוליווד/יח"צ

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת קליניקות לטיפולי אסתטיקה מסבירה: "סיבי קולגן הם חלבונים בשכבת הדרמיס העמוקה של העור, המקנים לו יציבות ועוזרים לתפקוד סיבי האלסטין והחומצה היאלרונית הטבעית שלנו. הקולגן עוזר בשמירה על יציבות העור ובמקביל שומר עליו חלק ועשיר לחות. התוצאות של הטיפול נשארות לאורך זמן (כשנתיים. ל.ס).

ניתן ורצוי לשלב את הטיפול עם מיכשור נוסף כמו גלי רדיו או אלטרסאונג, להשגת תוצאות מרשימות עוד יותר". המחיר: משתנה מאזור לאזור ותלוי מצב. מחירו של בקבוקון חומר להזרקה: 6,500 שקל והוא מספיק לטיפול בודד.

טיפול להפחתת זיעה, ביוטי קליניק. יח"צ,
טיפול להפחתת זיעה, ביוטי קליניק/יח"צ

מפסיקים להזיע

הזמן הנכון ביותר לטפל בזיעה ממנה סובלים בחודשי הקיץ החמים הוא דווקא כשקר בחוץ. טיפול כזה שמצאנו:

בזיעת אפנו: טיפול להפחתת זיעה וריח בבית השחי מבוצע באמצעות מכשיר MIRA DRY המפעיל אנרגיית חום שמאתרת את בלוטות הזיעה ומשמידה אותן, באזור בית השחי בלבד. ניתן להפחית משמעותית את הזיעה והריח בבית השחי לאורך זמן ולראות שיפור לאחר הטיפול הראשון. תוצאה ניכרת תורגש לאחר 2 טיפולים. המחיר לטיפול: 8,000-10,000 שקל. לקביעת תור: רשת המרפאות ביוטי קליניק מבית סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully