וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות פורים: מסיבות ותרומות

עינב בן יהודה

18.3.2003 / 13:48

באפלייד מטריאלס חוגגים עם ילדי העובדים וכלבים; בסמסונג עורכים הפנינג לילדי איל"ן; דפי זהב חוגגים עם ילדים חוסים בפנימיות; עובדי סאן יעשו קריוקי; ועובדי פיליפס מדיקל ירקדו עם דני סנדרסון. פורים שמח



חג הפורים מאפשר לחברות רבות לערוך אירועים שונים המיועדים לא רק לעובדי החברה, אלא גם לבני משפחותיהם. חברות רבות ממשיכות במסורת זו גם השנה, ומרביתן אף מקפידות לשלב פעילות שמטרתה תרומה לקהילה.



אפלייד מטריאלס, המעסיקה כאלף עובדים, תחגוג את פורים עם ילדי העובדים במתחמי החברה ברחובות. האירוע יכלול מגוון רחב של פעילויות לילדים, בהן הופעות אקרו-באלאנס וקפוארה, פינת ליטוף הכוללת כלבים מהמרכז הישראלי לכלבי נחייה ואימוץ כלבים באמצעות עמותת צער בעלי חיים, סדנאות אומנות, מוסיקליות, אוכל ועוד. לחגיגה יוזמנו גם בוגרי תוכנית צילום "קשר עין", הלוקים בפיגור קל. השנה יצלמו הבוגרים במהלך האירוע ואף יציגו את פרי עבודת הקורס בתערוכה בלעדית במתחמי אפלייד מטיריאלס ברחובות.



בנוסף, עובדי אפלייד מטיריאלס, בשיתוף עם עמותת "הוד ישראל" ארזו לרגל חג פורים 300 משלוחי מנות למשפחות מצוקה ברחובות. עובדי אפלייד תרמו חלק מהמוצרים להכנת המשלוחים, ועמותת "הוד ישראל" תהיה אחראית על הפצתם למשפחות הנזקקות.



חברת סמסונג סלולר נתנה השנה חסות להפנינג פורים חגיגי לילדי מרכז הספורט של איל"ן. במסגרת האירוע, בו לקחו חלק כ-150 ילדי איל"ן, קיימו עובדי החברה עם הילדים פעילויות מגוונות, הכוללות דוכני שעשועים נושאי פרסים, פינות יצירה, משחקי חברה ועוד. כמו כן קיבלו הילדים משלוחי מנות שהוכנו על ידי עובדי החברה.



במכון האקדמי-טכנולוגי חולון נערכה מסיבת פורים לסגל המכון ולסטודנטים, שבה הופיע הזמר עברי לידר ולוותה בפעילות יצירה אקטיווית שבה לקחו חלק כל החוגגים. בנוסף, בתחילת השבוע הגיעו נציגים של אגודת הסטודנטים של המכון למחלקת הילדים של בית החולים וולפסון בחולון וחילקו משלוחי מנות שהוכנו על ידי הילדים של בית איזי שפירא, ונקנו כתרומה (לבית איזי שפירא) על ידי אגודת הסטודנטים של המכון. בנוסף, הפעילו הסטודנטים את הילדים בשירה וריקודים והכינו עמם רעשנים ייחודיים בעבודת יד.



בדפי זהב נערך "משתה פורים" בבוקר יום החג לכל עובדי החברה, ובמשרדיה הראשיים התקיימה תהלוכת תחפושות ותחרות התחפושת היצירתית. דפי זהב גם משתפת בשמחת החג ילדים החוסים בפנימיות. עשרות עובדי אגף הכספים של דפי זהב יעניקו משלוחי מנות לילדים המתגוררים מחוץ לבית.



תכנית קרב למעורבות בחינוך תרמה 20 אלף משלוחי מנות שהוכנו על ידי 20 אלף ילדי כיתות ד'-ו' ברחבי הארץ, במסגרת תכנית הבישול "טבחים בעולם" של קרב. מבצע חלוקת משלוחי המנות במסגרת תכנית הבישול של "טבחים בעולם" של קרב, המופעלת ע"י חברת "אופקים חדשים", מתקיים זו השנה השביעית מקריית מלאכי בדרום ועד קרית שמונה בצפון.



ב-ADC ישראל יחגגו 300 עובדי החברה את החג עם בני זוגם בערב שירה וריקודים, הכולל הופעות ותחפושות. בנוסף, העובדים התארגנו ואספו כסף למשלוחי מנות לילדים בבי"ס בשרון.



חברת טלרד קונג'י מקיימת שני אירועים נפרדים לעובדיה - האחד מסיבת פורים במועדון הפאנץ' והאירוע השני הוא ביקור משפחות העובדים בחברה הכולל הפעלות שונות לילדי העובדים, בהם משחקי יצירה, סדנאות איפור ותחפושות, שירים וריקודים.



באורקל ישראל כמדי שנה תתקיים מסיבה לעובדים. המסיבה תכלול מופע סטאנד-אפ, שירה בציבור, מסיבת ריקודים ועוד. למסיבה מוזמנים 160 עובדי החברה ובני זוגם.



בג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס מוזמנים היום ילדי העובדים לפעילות בין השעות 9:00 ל-13:00, הכוללת פינות יצירה לילדים, שעת סיפור עם המנכ"ל, ביתנים ותחרויות לילדים וכן תחרות תחפושות למבוגרים, את כלל הפעילות יערכו עובדי החברה עצמם. הפעילות הנה לעובדי החברה, לילדיהם וילדים שהנם קרובי משפחה (אחים, אחיות, בני דודים ) כמו כן מוזמנים לאירוע אנשי הקשר של ג'ון ברייס הדרכה בקרב השותפים העסקיים, לקוחות (מנהלי הדרכה, משאבי אנוש) וכן אנשי חברת האם מטריקס.



קבוצת מלם חוגגת גם השנה את חג הפורים במסיבת ענק ל-800 עובדיה שלה ובני/בנות זוגם. המסיבה תיערך במועדון התיאטרון ביפו, וכוללת תחרות תחפושות שתזכה בפרס את בעל התחפושת המקורית.



במג'יק תעשיות תוכנה חגגו את חג הפורים בסוף השבוע שבר. המסיבה לעובדי החברה, בני/בנות זוגם, ולקוחות החברה, מומנה בשיתוף העובדים וההנהלה ונערכה בחניון הבניין שעוצב במיוחד לאירוע.



עובדי סאן ישראל ועובדי מרכז הפיתוח של סאן בישראל, יחד עם בני/בנות זוגם חגגו השנה את חג הפורים במסיבה משותפת שתתקיים ב"טקילה גלאט פאב" בפתח תקווה. האירוע כלל קריוקי, תחרות תחפושות נושאת פרסים, מוסיקה וריקודים. בשנים קודמות קיימה סאן אירועי פורים שנועדו בעיקר לילדי העובדים. השנה החליטו לראשונה לעשות מסיבת פורים לעובדים ובני זוגם.



גם במרקורי הקדימו השנה לחגוג, במסיבה שנערכה ביום חמישי שעבר השתתפו עובדי החברה, בני/בנות זוגם וחבריהם.



חברת פלאפון תערוך הפנינג במרכזי השירות של החברה. דיילות לבושות במדי Esc יחלקו אוזני המן ומסכות Esc לעובדים. בנוסף עורכת החברה תחרות תחפושות נושאת פרסים.



חברת פיליפס מדיקל סיסטמס חוגגת השנה באווירה פורימית עם דני סנדרסון בהופעה לכל עובדי חברה, וכמדי שנה יקבלו העובדים משלוחי מנות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully