וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עובד במשק יאולץ לוותר על יום הבראה לטובת קרן מילואים

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 21:51

כך סוכם בין יו"ר ההסתדרות לשר האוצר; עוד סוכם כי שכר המינימום יעלה כמתוכנן ולא יבוטלו הטבות בקרנות ההשתלמות ובפנסיה: "מנענו גזירות קשות. אם ממשלת ישראל תסגור את המשרדים המיותרים, תוך ביטול הכספים הקואליציוניים, אהיה מוכן לדון בהסכם המסגרת"

שר האוצר ויו"ר ההסתדרות חותמים על הסכם שכר/דוברות משרד האוצר

כלל העובדים בישראל יתרמו, באופן חד-פעמי, יום הבראה אחד לקרן מילואים שתוקם על ידי הממשלה לטובת טיפול באנשי המילואים ובני משפחותיהם, כך הודיע הערב יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

תשלום דמי ההבראה ליום עומד על 418 שקל במגזר הפרטי ו-471.4 שקל במגזר הציבורי.

ההחלטה התקבלה לאחר שבוע של שיחות אינטנסיביות בין יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לבין שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ועדיין דורשת אישור של הכנסת. בשיחות גם הוסכם שלא לפגוע בהעלאת שכר המינימום ובהטבות המס על קרנות ההשתלמות והפנסיה. הדבר עדיין דורש אישור של הכנסת.

שכר המינימום יעלה כצפוי בחודש אפריל ל-5,880 שקל, ובהתאמה יוביל לעלייה בקצבאות הביטוח הלאומי.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ויו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד. ינואר 2024. משרד האוצר, אתר רשמי
סמוטריץ' ובר דוד. שיחות אינטנסיביות/אתר רשמי, משרד האוצר

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר כי "מנענו גזרות קשות על העובדים, תוך הגנה על כספי החסכון. מדינת ישראל נמצאת במצב חירום וההסתדרות בהנהגתי תמשיך לגלות אחריות לאומית, כפי שעשתה זאת בכל השנים האחרונות. גם על הממשלה להתעלות לגודל השעה. אם ממשלת ישראל תסגור את המשרדים המיותרים, תוך ביטול הכספים הקואליציוניים, אהיה מוכן לדון בביצוע התאמות בהסכם המסגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully