וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצרים ומזדהים: המשק הישראלי מציין 100 ימים בשבי החמאס

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 12:23

"Bring Them Home" היא לא סיסמא חולפת! מאז ה-7 באוקטובר, חלפו למעלה מ-3 חודשים בהם החטופים הישראלים עודם בשבי של ארגון טרור רצחני. מהלך "עוצרים ומזדהים" שיזמה ההסתדרות, הוביל לקריאה אילמת של חברות מובילות במשק, להחזרת החטופים הנמצאים כבר 100 יום בשבי החמאס

שטראוס למען החטופים. יח"צ,
עוצרים ומזדהים: המשק הישראלי מציין 100 ימים בשבי החמאס/יח"צ

במהלך "עוצרים ומזדהים" שיזמה ההסתדרות, עוצרים למאה דקות לשורת פעילויות הזדהות ותמיכה. "זאת חובתנו כחברה להשאיר על סדר היום את המאבק להשבת בנינו ובנותינו שנחטפו לעזה. אנו עוצרים ומזדהים עם אלה שחייהם נעצרו בשבעה באוקטובר, מחבקים את המשפחות השכולות, אומרים תודה לחיילים שמחרפים נפשם ומתפללים להחלמת הפצועים. נצא כולנו ביום ראשון, בכל רחבי הארץ, וכקול אחד נזכיר כי רק ביחד ננצח", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

מהלך "עוצרים ומזדהים" נולד מתוך הכוונה לזכור ולהזכיר: לזכור את החללים שנפלו במלחמה, לזכור את העובדים שפעלו תוך סיכון ונפלו בעת מילוי תפקידם, לזכור את אלפי הפצועים והנפגעים, וכמובן להזכיר לעולם ש-136 ישראלים וישראליות נחטפו באכזריות ומוחזקים כבר 100 ימים בעזה.

הבאו מדגם מייצג של פעילויות בהן ישתתפו חברות מובילות במשק הישראלי לטובת היוזמה. יצוין כי השירותים החיוניים דוגמת בתי החולים והמרפאות, התחבורה הציבורית ונמלי הים והתעופה, ימשיכו לעבוד כסדרם. גם תומכות החינוך בגנים ובחינוך המיוחד יעבדו כרגיל.

סלקום - מציינים 100 ימים בשבי חמאס. יח"צ,
סלקום - מציינים 100 ימים בשבי חמאס/יח"צ

קבוצת סלקום - קבוצת סלקום מצטרפת ליוזמה לציון '100 ימים בשבי', שמובילים נציגי משפחות החטופים. ביום א' (14.1.24) בשעה 10:00 תיעצר למשך מאה דקות פעילותם של מטות, מרכזי ומוקדי השירות של החברות סלקום, דינמיקה וגולן טלקום, להזדהות עם יום המאה וקריאה לחזרתם של החטופים במהרה. בנוסף, תעצור סלקום TV את השידור בערוצי הבית למשך 100 שניות החל מהשעה 10:00.

קבוצת פוקס - לבקשת משפחות החטופים והנעדרים, קבוצת פוקס מודיעה כי תסגור כ- 900 חנויות ל-100 דקות ביום ראשון הקרוב, במליאת 100 ימים למתקפת ה-7 באוקטובר. הקבוצה מונה כ-24 מותגים, ביניהם: פוקס, פוקס הום, מנגו, פוטלוקר, אמריקן איגל, ללין ועוד. הראל ויזל - מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס: "החטופים והנעדרים בליבנו ובמחשבותינו כל העת, ונעשה הכל על מנת שלא ישכחו".

חברת yes - תעצור שידורי ערוצי הבית ביום ראשון ה-14 בינואר בשעה 20:00 ל-100 שניות על מנת לעורר את המודעות לזעקתם של משפחות החטופים והנעדרים הנמצאים כבר מאה ימים בשבי החמאס. בנוסף תשודר במהלך כל היום שקופית עם הכיתוב: "כבר 100 ימים הלב שלנו בעזה. החזירו אותם הביתה עכשיו!". בנוסף, עובדי החברה יקיימו בשעה 11:00 מפגש הזדהות עם החטופים והנעדרים ויפריחו לאוויר 100 בלונים צהובים כחלק ממהלך של ההסתדרות הלאומית ב-100 אתרים במשק הישראלי.

חברת פלאפון - תערוך מיצג אלומות אור צהובות על גג בניין פלאפון בצומת מורשה, שיוקרנו לגובה עשרות מטרים כאות הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם. בנוסף תקרין החברה על קיר הבניין את הכיתוב "Bring Them Home" בו יוכלו לצפות נוסעי כביש 4. עובדי פלאפון יקיימו מייצג בו יעמדו בצורה המספר 100 עם מטריות צהובות והכיתוב "Bring Them Home" כקריאה אילמת להחזרת החטופים הנמצאים כבר 100 יום בשבי החמאס בעזה ולציון 100 יום לשבעה באוקטובר.

קבוצת התקשורת פרטנר - מצטרפת ליוזמת ההסתדרות ביום ראשון לציון 100 ימים בשבי לאות הזדהות עם החטופים. החברה תשלב מעברונים בערוצי הסדרות והסרטים בשירות הטלוויזיה שלה פרטנר TV. בנוסף, החברה תעלה את המודעות לנושא בהודעה מוקלטת שתושמע לפונים למוקדי שירות הלקוחות. עובדי החברה יפריחו ב-11:00 בלונים צהובים מגג מטה החברה בראש העין ויחולקו צמידים צהובים שהוכנו במיוחד. בחודש האחרון חילקה החברה ללקוחותיה סרטים צהובים במרכזי השירות ברחבי הארץ והקימה מיצג הזדהות בלובי החברה.

חברת בזק - לציון 100 ימים בשבי מנהלי ועובדי בזק יפסיקו ביום ראשון את עבודתם וישתלו מאות פרחים צהובים ב-100 אדניות שיסודרו למייצג בצורת הספרות 100 כמניין הימים בהם החטופים בעזה.
הפרחים, שנקנו ממגדלים בדרום ייתרמו לאחר מכן למטה החטופים ויוצבו בכיכר החטופים. עם רדת החשיכה בית בזק יואר בצהוב לתמיכה והזדהות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שטראוס פלוס תומכים במאבק להחזרת החטופים. יח"צ,
שטראוס פלוס תומכים במאבק להחזרת החטופים/יח"צ

קבוצת שופרסל - בסניפי שופרסל ורשת Be, שיהיו פתוחים ויפעלו כרגיל בכל רחבי הארץ, העובדים יוזמנו לשים על החולצה מדבקה מיוחדת להזדהות עם החטופים. כמו כן, לציבור הלקוחות שיגיע לסניפים ביום ראשון בין בשעות 11:00-13:00, יחולק צמיד ההזדהות והתמיכה למען השבת החטופים עם הכיתוב "עד שכולם כאן, כולנו עדיין שם". הצמיד, פרי יוזמה של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, מיוצר בעיצוב תואם לצמידי הכניסה שחולקו למשתתפי "פסטיבל נובה" בערב שלפני הטבח. כל ההכנסות ממכירת הצמיד ימשיכו להיתרם כתרומה מלאה למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים הביתה. לא עוצרים עד שכולם חוזרים.

בבניין מטה שופרסל בראשון לציון יוצבו עמדות לחלוקת מאות חולצות שהחברה רכשה ממטה החטופים, ועליהן מופיע הכיתוב:BRING THEM HOME . כל ההכנסות מרכישת החולצות תרומה למאבק להשבת החטופים. החברה תערוך לעובדי המטה מפגש בהשתתפות מנכ"ל קבוצת שופרסל, אורי וטרמן. כלל העובדים יוזמנו להגיע למפגש לבושים בחולצות, ובמהלכו יפריחו יחד בלונים צהובים וירטואלים. כל עובד יוכל להוסיף תפילה, לשאת ולשתף מילים מהלב, או להפריח בלון שמי-אישי לחזרתם של חטופים ספציפיים.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "ליבנו עם החטופים והשבויים שמוחזקים בשבי כבר 100 ימים. קבוצת שופרסל רואה חשיבות גדולה במאמצים להשבתם, וביום ראשון נערוך מספר פעולות שמביעות סולידריות והזדהות סביב הקריאה החשובה לשחרורם. עובדי ומנהלי שופרסל מייחלים לחזרתם במהרה של כל החטופים והנעדרים הביתה בשלום".

חברת ENERGYM - חברה מובילה בתחום מוצרי הספורט, הכושר והפנאי תעמיד הליכון ייעודי באולם תצוגה הראשי בהרצליה משעות הבוקר של יום ראשון. כחלק מפעילות מודעות ל 100 יום לשבי עליו ילכו וירוצו מאות אנשים שונים עד הגעה ל100 ק"מ ואז נאפס ויתחילו מחדש. יקחו חלק עובדי החברה, מאמנים ומתאמנים, ואורחים נוספים.

אתר האינטרנט של מועדון הייטקזון - המשרת כ-400 אלף לקוחות מתעשיית ההייטק מתכוון לראשונה לפנות לציבור הרוכשים ולראשונה לבקשם שלא לקנות ל-100 הדקות הקרובות. זאת כמובן כאות הזדהות עם החטופים שלא נמצאים בבית כבר 100 ימים וכאקט סימבולי לזכרם של הנרצחים במלחמה. האתר ימשיך לעבוד (הכרח משפטי) אך בצעד פרובוקטיבי ונועז, יצטרכו הקונים להחליט קודם אם הם מחכים 100 דקות או ממשיכים לקניות.

רשת סקארה נרתמת למען מטה משפחות החטופים. קית גלסמן,
רשת סקארה נרתמת למען מטה משפחות החטופים/קית גלסמן

חברת המובייל גיימינג הבינלאומית Playtika (פלייטיקה) - תצטרף ביום ראשון הקרוב (14.1) לשביתת 100 הדקות, כאות הזדהות וסולידריות לציון 100 הימים של החטופים בשבי, ותחדל בזמן זה מכל פעילות עסקית קבועה. שלומי אייזנברג, סמנכ"ל התפעול של פלייטיקה: "עברו כמעט 100 ימים מאז ה-7 באוקטובר ומתקפת הטרור האכזרית על הבית שלנו. בזמן שאנחנו ממשיכים לנווט את חיינו בתוך המלחמה, אסור לנו לשכוח את אלה שעוד לא חזרו הביתה. עם ציון 100 ימים בשבי, אנו מכירים ומזדהים עם כך שעבור רבים מידי מיקירנו, הזמן עצר מלכת. לא נפעיל את המתקנים הקבועים של החברה, לרבות בית הקפה ומרכז הוולנס בין השעות 11:00-12:30. אנו רואים בעצרת הזדהות זו מעשה של אחדות וסולידריות המסמל את המחויבות שלנו לעמוד יחד כאומה, כחברה עסקית, כמובילי שוק וכאינדיבידואלים, ולהשמיע את קולנו הברור לכך שהתמיכה שלנו היא חד משמעית ומעבר לעיסוקים הרגילים שלנו".

רשת SACARA - משיקה רצועת שרוך בצבע צהוב המשמשת נשיאה לטלפון משולבת תליון לב הנושא את הכיתוב: BRING THEM HOME NOW. כל הרווחים - קודש למטה משפחות החטופים. שרוך הנשיאה הצהוב יימכר בכל סניפי רשת SACARA ובאתר החברה, בעלות של 15 ₪ בלבד - כל הרווחים ייתרמו קודש עבור המטה למשפחות החטופים. איתי זמיר מנכ"ל רשת SACARA: "החטופים בידי החמאס הם המכנה המשותף והרחב של החברה הישראלית, ועלינו להתגייס למען מטרה חשובה ונעלה זו ולוודא שלא ישכחו אותם. השרוך הצהוב נועד להזכיר לכולנו שעדיין יש חטופים שנמצאים כבר 100 ימים בעזה".

חברת הביטוח AIG ישראל - מצטרפת ליוזמה של ההסתדרות "עוצרים ומזדהים" למען השבת החטופות והחטופות במסגרתה המשק יעצור ל-100 דקות ביום ראשון הקרוב- היום ה-100 מתחילת המלחמה.
במסגרת זו ביום ראשון החברה מאפשרת לעובדיה לצאת לעצרת ההזדהות במעמד נציגי משפחות החטופים והחטופות שתתקיים באולם מופת בפתח תקווה ובמקביל תאפשר לעובדיה להצטרף לצעדת ההזדהות המתקיימת בצומת המרכזית ברחוב הסיבים ז'בוטינסקי בפתח תקווה. במקביל החברה תפעל במתכונת מצומצמת בלבד על מנת להמשיך לתת שירות חיוני למבוטחיה. יפעת רייטר, מנכלית AIG ישראל מוסרת: "החובה שלנו היא לוודא שנושא השבת החטופים לא יורד מסדר היום. הדעת והלב לא יכולים לשאת את המחשבה שהם עדיין שם. זהו המאבק של כולנו"

חברת סודהסטרים - תפגין תמיכה סולידרית ישראלית עם החטופים ומשפחותיהם כאשר החל מ-11 בבוקר, כתמיכה והזדהות למען השבתם, יעצרו את מהלך יום העבודה ל-100 דקות. במהלך ההשבתה יתקיימו במפעל ובמטה אירועי הזדהות, ביניהם הנפת תמונות החטופים ודגלי ישראל, חלוקת סרטים צהובים, הקראת שמות החטופים והשמעת סיפורו של עובד סודהסטרים ישראל גיא גלבוע-דלל, החטוף בעזה. בנוסף, ההנהלה תאפשר התארגנויות של עובדים אשר ירצו להגיע יחד כקבוצה לכיכר החטופים, לעצרות השונות לכינוסים שיתקיימו ברחבי הארץ.

חברת מגדל ביטוח ופיננסים - מודיעה על השתתפות ותמיכה ביוזמת ההסתדרות ותצטרף לשביתה בת 100 דקות ביום ראשון הקרוב, במלאת 100 ימים למתקפת ה-7 באוקטובר. רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "ליבנו עם החטופים, הנעדרים ובני משפחותיהם. תומכים ומחזקים כל יוזמה שתסייע לשובם במהרה ובשלום".

ישראכרט - מצטרפת ליוזמה של משפחות החטופים לציון 100 ימים בשבי וכאות תמיכה והזדהות, תפסיק פעילותה ביום ראשון הקרוב, 14.1, למשך 100 דקות בין השעות 11:00 ל - 12:40 (פרט למוקדים הטלפוניים). עובדי החברה יפריחו 136 בלונים צהובים לציון מספר החטופים שטרם חזרו הביתה. כמו כן, תערוך החברה לעובדיה הרצאת זום עם נאור פקציארז, סמנכ"ל השיווק של דפוס בארי, ועם דור הררי, חבר כיתת הכוננות בבארי השניים יספרו על החיים בקיבוץ לפני השביעי, על הקרב עצמו ועל החיים אחרי.

בבורסה לניירות ערך - יקיימו טקס סגירת מסחר ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 בהשתתפות היו"ר פרופ' יוג'ין קנדל והמנכ"ל איתי בן זאב במסגרת יוזמת "מיליון פעמונים מצלצלים". באותו יום יוקרנו תמונות החטופים והחטופות על גבי מסכי הבורסה, בתוך ומחוץ לבניין, למשך 100 דקות. בנוסף, העובדים ישתתפו במפגש עם משפחה מניר עוז ויפריחו בלונים צהובים מחוץ לבניין.

בנק דיסקונט - יקיים בקמפוס המטה שלו בראשון לציון עצרת לציון 100 ימים למלחמה והזדהות עם משפחות החטופות והחטופים. העובדים יתכנסו לעצרת מיוחדת, שם יחשפו לסיפור האישי של עובדת הבנק שקרוב משפחתה חטוף בעזה, יהיה מופע שירה ויחולקו סרטים צהובים.

אוניברסיטת תל אביב - תקיים אירוע משותף עם מוזיאון אנו - אירוע 100 דקות, שכולל הרצאות וסיור בתערוכה בנושא החטופים. בנוסף האוניברסיטה תקיים עצרת בהשתתפות משפחות החטופים וכן צעדה של חברי הסגל והסטודנטים מקמפוס האוניברסיטה לכיכר החטופים.

מכון ויצמן - למדע יעצור את פעילות המחקר וההוראה ל-100 דקות לאות הזדהות עם משפחות החטופות והחטופים ויקיים אירוע סולידריות בקריאה למען שחרורם. בשעה 11:00 צפויה לצאת צעדה משער המכון אליה יצטרפו חברות וחברי קהילת מכון ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully