וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון חרן מונה ליו"ר דירקטוריון שבא

11.1.2024 / 9:12

שרון חרן, ששימש בעבר כמנכ"ל Passport Card, מונה על ידי חברי הדירקטוריון לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון. חרן מכהן כדירקטור בשבא מאז 2019 והוא בעל רקע כלכלי וניסיון עשיר בתחום הביטוח, הפיננסים והפיתוח העסקי

שרון חרן. יחצ,
שרון חרן/יחצ

חברי דירקטוריון חברת שבא, מפתחת ומנהלת מערכות התשלומים הלאומיות באשראי ו-ATM, החליטו למנות את שרון חרן לתפקיד יושב הראש של החברה. חרן מחליף בתפקיד את שלמה ביסטרי שכיהן כיו"ר שבא ב-9 השנים האחרונות.

חרן (52, נשוי +3), מכהן כחבר דירקטוריון בחברת שבא מאז שנת 2019 והוא משמש כחבר בוועדת הטכנולוגיות והחדשנות. בנוסף, משמש חרן כדירקטור בחברת Capital Nature וכן כחבר המועצה הציבורית של להקת המחול הבינלאומית בת שבע.

חרן הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק מאוניברסיטת ת"א. לחרן יש ניסיון עשיר ורב שנים בתחומי הביטוח, הפיננסים והפיתוח העסקי. בין היתר הוא שימש בתפקידים בכירים בחברת התקשורת פרטנר, בקבוצת ביטוח ישיר בה שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי, בחברת PassportCard בה כיהן כמנכ"ל הקבוצה, וכן כאשר הוביל את קבוצת ההשקעות האמריקאית White Mountains לפעילות בישראל כאשר רכשה את סוכנות הביטוח Wobi והשקיעה בחברת PassportCard.

לאחר בחירתו לתפקיד אמר חרן כי "שבא, כחברה, נמצאת בנקודת זינוק ופריצה שתאפשר את התרחבות הפעילות העסקית שלה. אני משוכנע שיחד עם המנכ"ל וצוות ההנהלה הקיים נוכל להוביל את שבא לממש את הפוטנציאל העצום שלה באמצעות חדשנות וטכנולוגיה, כניסה לעולמות פיננסיים חדשים, וביצוע חיבורים עסקיים. אני מודה לשלמה ביסטרי, אשר שימש לאורך העשור האחרון כיו"ר הדירקטוריון, על כל פועלו ועשייתו הרבה במהלך שנות כהונתו בחברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully