וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן וינטר מונה למנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס בישראל

11.1.2024 / 9:21

וינטר, יוביל את מרכז המו"פ ההולך וגדל של החברה בישראל, לצד המשך הובלת פיתוח מוצרי ה- Marketing Intelligence & search ו-Data Cloud המובילים בחברה

אורן וינטר. נתנאל טוביאס,
אורן וינטר/נתנאל טוביאס

סיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM וטכנולוגית ענן, מודיעה על מינויו של אורן וינטר למנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל. וינטר, יוביל את מרכז המו"פ ההולך וגדל של החברה בישראל, לצד המשך הובלת פיתוח מוצרי ה- Marketing Intelligence & search ו-Data Cloud המובילים בחברה.

מרכז הפיתוח של סיילספורס ישראל הפך למרכז אסטרטגי בפיתוח מוצרי הליבה של סיילספורס ועוסק כיום בפיתוח מוצרי ה- AI החדשניים ביותר עבור פתרונות ה-CRM שלה. המרכז לוקח חלק בפיתוח מוצרים לפלטפורמת ה-Einstein AI כמו גם אפליקציות מונעות בינה מלאכותית לשיווק, מכירות ושירותים, כולל Salesforce Data Cloud, Salesforce Einstein Conversational AI וניהול שירות בשטח.

אורן וינטר הצטרף לסיילספורס לפני שנתיים כסמנכ"ל פיתוח בכיר, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון במגוון תפקידים. הוא עבד במיקרוסופט במשך כ-20 שנה, הן בישראל והן בארה"ב, בתפקידי הנדסה וניהול.
"לאורן יש ניסיון יוצא דופן בהובלת צוותים בחזית הטכנולוגיה, ואני שמח שהוא יעמוד בראש מרכז המו"פ הישראלי כדי לתמוך בצמיחה והצלחת בסיס הלקוחות הגלובלי של סיילספורס." אמר שריני טלאפרגאדה, נשיא ומנהל הפיתוח הראשי של סיילספורס.

"אני גאה ונרגש להוביל את מרכז המו"פ בישראל, העומד בחזית הטכנולוגיה העולמית ומשפיע על תהליכי העבודה של חברות בארץ ובעולם", אמר אורן וינטר, מנכ"ל מרכז המו"פ של סיילספורס ישראל. "אני רוצה להודות מעומק הלב לאפרת על עבודתה המדהימה בישראל והנהגתה בשנים האחרונות. המרכז בישראל הפגין חוזק וחוסן במהלך החודשים האחרונים, וזה גורם לי להיות גאה עוד יותר לקחת על עצמי תפקיד חדש זה, ואופטימי יותר לגבי החדשנות, הערך וההשפעה שלנו על האקו-סיסטם של סיילספורס".

וינטר ייקח את המושכות מאפרת רפופורט שהובילה את מרכז המו"פ בשנתיים האחרונות. לאחר כמעט חמש שנים, אפרת החליטה לעזוב את החברה כדי לחזור לשורשים היזמיים שלה.

אורן וינטר הצטרף לסיילספורס ב-2021 עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי הנדסת תוכנה וניהול, כדי להוביל את צוות ההנדסה Marketing Cloud Intelligence. הוא עבד בעבר במטה מיקרוסופט בסיאטל כמהנדס תוכנה וכמנהל צוותי פיתוח, ולאחר יותר משבע שנים עבר למרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל, שם עבד 12 שנים במגוון תפקידים. וינטר בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully