וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתרמו לי, תלוו לי: קמפיין חדש מציע הלוואות חברתיות

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 11:17

מיזם ההלוואות החברתיות של הסוכנות היהודית וקבוצת עוגן עולה בקמפיין וקורא לישראלים להעניק הלוואות (לא תרומות) בכל סכום שיבחרו החל מ-50 שקלים ומעלה, לעסקים שנפגעו במלחמה. מנכ"לית ספארקIL: "העסקים הקטנים הם הלב של הכלכלה הישראלית ושל החברה כולה"

קמפיין "אל תתרמו לי - תלוו לי". דודו יצחקי,
קמפיין "אל תתרמו לי - תלוו לי"/דודו יצחקי

אלפי עסקים קטנים וזעירים בכל רחבי הארץ נפגעו כלכלית מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל - ביניהם עסקים שבעליהם גויסו למילואים או עסקים שבעליהם נאלצו להתפנות מיישובי הדרום והצפון בעקבות המצב.

קמפיין חדש של ספארק IL - מיזם ההלוואות החברתיות של הסוכנות היהודית וקבוצת עוגן - קורא לישראלים לסייע לעסקים הקטנים שנפגעו בזמן המלחמה.

תחת הקריאה "אל תתרמו לי - תלוו לי" הקמפיין מציע לכל לכל אחת ואחד מאיתנו להצטרף לקבוצה של מלווים חברתיים ולבחור את העסק שירצו להעניק לו הלוואה בכל סכום שיבחרו, החל מ-50 שקלים ומעלה.

קמפיין "אל תתרמו לי - תלוו לי". תומר סלוצקי,
בעלי העסקים הקטנים מבקשים: תלוו לנו!/תומר סלוצקי

הקמפיין יעלה בתחנות רכבת, רשתות חברתיות ויוטיוב ויציג סיפורים של בעלי עסקים שנפגעו בזמן המלחמה. הישראלים יוכלו להיכנס לאתר של המיזם החברתי ולבחור את העסק שבו ירצו לתמוך, מבין מגוון עסקים המוצגים באתר מתחומים שונים, באזורים שונים בארץ.

בהמשך הדרך, המלווים החברתיים יכולים לקבל בחזרה את ההלוואה שהעניקו לעסק או להעביר אותה הלאה, לעסק אחר הזקוק לתמיכה.

הפלטפורמה של ספארק IL מאפשרת לעסקים קטנים וזעירים שנפגעו כלכלית בזמן המלחמה לקבל הלוואה בסיוע מלווים חברתיים ובאמצעות הון ראשוני שהועמד על ידי הסוכנות היהודית וקבוצת עוגן. היקף ההלוואה לכל עסק הוא עד 100 אלף שקלים, ללא ריבית וללא ערבים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קמפיין "אל תתרמו לי - תלוו לי". עופר בן יהודה,
כולנו מלווים לעסקים הקטנים, היוזמה לתרומות חברתיות/עופר בן יהודה

נעמה אור, מנכ"לית ספארקIL: "המיזם שלנו הוא עוד ביטוי יפה של הערבות ההדדית בחברה הישראלית. העסקים הקטנים הם הלב של הכלכלה הישראלית ושל החברה הישראלית כולה. עכשיו יש לנו הזדמנות להעניק להם אהבה בחזרה ולסייע להם באמצעות הלוואה חברתית ואף בביקור בעסק בהמשך הדרך".

מעוניינים להעניק הלוואה לעסק קטן? היכנסו ובחרו את העסק שלכם באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully