וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ושוע בריל מונה ל-Head of MarCom בחברת הגיימינג Overwolf

11.1.2024 / 15:16

בריל, לונדוני במקור, בוגר תואר לימודי מתמטיקה ופילוסופיה באוניברסיטת סאסקס, ושימש במשך כשנתיים כ-Marketing Director של Fnatics, מקבוצות ה-esports הגדולות בהיסטוריה, שם עבד מול מותגים מובילים כמו גוצ'י, BMW, סוני, רדבול, אסוס, הייסנס ועוד

ג'ושוע בריל. יחצ,
ג'ושוע בריל/יחצ

חברת הגיימינג אוברוולף (Overwolf) מודיעה על מינויו של ג'ושוע בריל (32) לתפקיד Head of MarCom.

בריל, לונדוני במקור, בוגר תואר לימודי מתמטיקה ופילוסופיה באוניברסיטת סאסקס, ושימש במשך כשנתיים כ-Marketing Director של Fnatics, מקבוצות ה-esports הגדולות בהיסטוריה, שם עבד מול מותגים מובילים כמו גוצ'י, BMW, סוני, רדבול, אסוס, הייסנס ועוד.

ב-2011 ייסד בריל את מגזין המוזיקה Stamp the Wax, שנרכש ע"י VICE - שם מונה ל-Brand Partnership Manager. משם עבר לסוכנות הפרסום הבריטית Thinkhouse, שם התמחה בפרסום לדור ה-Z ומילניאלז. בהמשך עבר ל-Viacom CBS שם שימש כ-Head of Brand Partnerships ב-MTV, קומדי סנטרל, ניקולודיאון ו-Paramount Pictures. במסגרת תפקידו באוברוולף, יוביל ג'וש את אסטרטגיית התוכן, הסושיאל וה-Brand Partnerships במחלקת המרקטינג של החברה.

ג'ושוע בריל: "אני עוקב אחרי הצמיחה המטאורית של אוברוולף מזה שנים, כאיש שיווק וכגיימר, ונרגש להצטרף לחברה שהתעשייה העולמית כולה עוקבת אחריה. זו הזדמנות נדירה לעבוד עבור החברה שהזניקה את ה-Creator Economy בעולם הגיימינג, עם אנשים יצירתיים, מלאי חזון ותשוקה אמיתית למה שהם עושים. אני סופר נרגש לקראת מה שניצור יחד".

שחר סורק, ה-CMO של אוברוולף: "לגייס טאלנט בינלאומי כמו ג'וש זה לא עניין טריוויאלי. ג'וש ניהל את השיווק של קבוצת ה-esports הגדולה בעולם ועבד עם מותגי על - מדובר בשחקן משמעותי, תרתי משמע, שיעזור לנו להוביל את אוברוולף למחוזות הלג'נדריים הראויים. וולקאם אבורד, ג'וש".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully