וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ Profisea Labs מגדילה את הסייט בישראל

11.1.2024 / 15:34

מגייסת צוות מכירות שיתמוך בהתרחבות פעילות החברה בישראל ובעולם. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לחסוך כ- 60 אחוז מהוצאות הענן הציבורי בו משתמשות כיום רוב החברות

ורה שולמן, ולדי שולמן. רמי זרנגר,
ורה שולמן, ולדי שולמן/רמי זרנגר

חברת הסטארטאפ Profisea Labs (פרופיסי לאבס) המפתחת פתרונות חדשניים לניטור, ניהול ואופטימיזציה של תשתית הענן הציבורי עבור ארגונים בכל הגדלים, מתרחבת ומגייסת בישראל צוות מכירות אשר יתמוך בצמיחה של החברה והתרחבות פעילותה בישראל ובעולם.

ההוצאות של ארגונים על הענן הציבורי הולכות וגדלות והופכות להיות הפרמטר השני בגודלו, לאחר הוצאה על תשלום משכורות. בתקופה של משבר כלכלי, מלחמה כמו גם בתקופות שגרה וצמיחה, ארגונים מבקשים לאמץ ולהרחיב את השימוש בענן מצד אחד, ומצד שני לייעל את השימוש וההוצאות על תשתיות הענן. עפ"י גרטנר, ההוצאות על שימוש בענן הציבורי ברחבי העולם יגיעו ל-679 מיליארד דולר ב-2024. Profisea Labs פיתחה פלטפורמה מבוססת AI בשם Uniskai לאופטימיזצית עלויות בענן, המאפשרת לחסוך כ 60% מהוצאות הענן הציבורי, בזמן ההתחברות הראשוני ואופטימיזציה מתמשכת של היקף ההוצאות השוטף. Uniskai עונה על הצרכים המגוונים של צוותי DevOps ו-FinOps ותומכת בשלושת העננים המובילים AWS, GCP ו AZURE.

Profisea Labs הוקמה בתחילת 2021 כחברת "בוטסטראפ" על ידי בני הזוג ורה וולדי שולמן, בעלי ניסיון עשיר של מעל ל-20 שנה בתפקידי מפתח בתחומי הפיתוח והתוכנה, בחברות מהמובילות בעולם, בהן: מיקרוסופט, קומברס, ו-RSA . בנוסף, בני הזוג הינם גם מייסדים של חברת שירותים בתחום הקלאוד. לחברה משרדים בהוד השרון ישראל, קולורדו דנוור ארה"ב ולביב אוקראינה. בחודשים האחרונים החלו להרחיב את הסייט בישראל ומגייסים אליו צוות מכירות שיהיה אחראי על ניהול המכירות לשוק הישראלי והגלובלי, בנוסף לניהול המכירות באמצעות שותפים, זאת כחלק מהצמיחה של החברה. Profisea Labs מעסיקה מעל 30 עובדים.

ורה שולמן, מנכ"לית ושותפה מייסדת Profisea Labs: "מאז קום החברה לפני כשנתיים, השוק העולמי נמצא בתקופה ובה הרבה אי ודאות לסטארטאפ בצמיחה. על אף האתגרים הגדולים הקיימים בשווקים העולמיים ובישראל, אנו ממשיכים לחוות צמיחה ומרחיבים את צוות הטאלנטים כשיותר ויותר ארגונים מכל העולם מאמצים את הפתרונות המתקדמים שפיתחנו המבוססים AI ואוטומציה. הפלטפורמה Uniskai נותנת פתרון לבעיה משותפת לכל התעשייה, החל מארגונים מסורתיים ועד סטארטאפים חדשניים שמשתמשים בענן הציבורי. אנו צופים המשך צמיחה ומתכננים לצאת לסבב גיוס A במהלך שנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully