וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dress Code: יריד אופנה עם מעצבים ישראלים בהנחות של עד 50%

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 9:14

ענף הביגוד וההנעלה חווה ירידה משמעותית מאז ה-7 באוקטובר. יריד ה- DRESS CODE שיתקיים בסופ"ש הקרוב (18-20/1) יציע הנחות גדולות על בגדי מעצבים ישראלים, שהמכירות יעזרו להם 'להחזיק את הראש מעל המים' בימים בהם מצב הרוח הלאומי רחוק מלהיות בשיאו

layou x dress code. איה בוזגלו,
layou x dress code/איה בוזגלו

יריד ה- Dress Code חוזר עם קולקציות סתיו-חורף 2024 בהנחות של עד 50% הנחה על פריטים מהעונה הנוכחית ועד 70% הנחה על פריטים מעונות קודמות.

בין המעצבים שישתתפו ביריד: Northern Star, Heroic, Locali, Pasiim, Layou, Whisper and Load, Halt, Mishimono, Private by A, Mamaluca, הילל סטודיו, גלית רונדין, Divish, Milin, גילה שקדי, איילת ויינמן, Fizzz, שני קלעי, ציפורקין, דאבלטיז ועוד.

יריד ה- Dress Code חשוב הפעם יותר מתמיד כמנוע צמיחה מעצבים שעוברים לאור המלחמה תקופה קשה במיוחד, והיריד מעניק להם עוד מקום מפגש עם לקוחות ומכירות:

הילל פלטקביץ, היא מפונה מהצפון, העומדת מאחורי Hilal Studio, מעצבת טקסטיל ואופנה בוגרת שנקר מגמת טקסטיל, בת מושב בית הלל שבגליל העליון: "המותג שלי קיים שנתיים וחצי ובו אני עוסקת במחזור מהקיים, Up cycling and sustainable fashion יוצרת מעילים בשימוש חוזר של טקסטיל קיים, שמיכות וינטג' וסורגת בשיטת פולי פאשן, שזו שיטת סריגה ללא פסולת בתהליך הייצור.

בתקופה האחרונה עזבתי את ביתי לאור ההתחממות בגבול הצפון, תקופה מאתגרת בה בן זוגי ואני נדדנו בין דירות של חברים ומלונות, ובחודש האחרון מצאנו בית בקיבוץ שדות ים שמארח אותנו מאוד יפה. הרבה פרויקטים נתקעו ואף התבטלו, והחלטתי שאנצל את התקופה הזאת ואת הקרבה למרכז כדי להשתתף בירידים ובאירועי מכירה לצד מכירות באתר שלי, ובכך לשמור על שפיות ולא לשקוע לתוך עצבות.

לפני כחודש וחצי נסעתי במיוחד לצפון להביא את הקולקציה שנשארה מאחור ומספר שמיכות, במטרה להמשיך ולנסות ליצור בזמנים הקשים האלה".

studio hilal x dress code. יח"צ,
studio hilal x dress code/יח"צ

נדב רוזנברג, מעצב העומד מאחורי המותג Northern Star שהוקדם בשנת 2012, בוגר שנקר ובעל חנות ברחוב בזל בתל אביב: "אני מאמין שתפקידנו כמעצבי אופנה ישראלים הוא להמשיך לעצב ולייצר ובכך לחזק את האופי התרבותי של מדינת ישראל. באופן טבעי, אופנה תמיד משקפת את רוח התקופה.

מעבר לתרומות של עודפי מעצבים שגייסתי יחד עם חברי המעצבים בשעתה הראשונה של המלחמה, עיצבתי פריט עליו רקמתי לב בעבודת יד. בהתחלה שלחתי מתנת עידוד כאות הזדהות לכל לקוחותיי המפונות, ולאחר מכן הפריט נמכר ו25% מהכנסותיו נתרמו לעמותת אחים בנשק, ושבט הנובה".

רואי צמח, בוגר שנקר ובעל המותג HEROIC הממוקם בגן החשמל בתל אביב, שהוקם בשנת 2014: "אחרי חודש של ברקס קשוח על הכל, קופות שלא נפתחות, עובדות שמוצאות לחלת וקולקציה חדשה ומלאה שעומדת על קולבים מבלי להבין איך הולכת להימכר, הגיעו חודשיים קצת יותר אופטימיים שנתנו תחושה שעם כל המורכבות החיים חוזרים למסלולם.

יחד עם זאת, יש סוג של איום שמרחף כל הזמן מלמעלה, תחושה חזקה של חוסר וודאות בתוך מציאות חדשה עם עתיד שאי אפשר לצפות אותו. כמובן שהיו הנחות מהרגע הראשון. כמו כן, היו לי כל מיני תכניות לשינויים ושיפורים בעסק שתלויים בהכנסות שבניתי עליהן לתקופה הזו ולצערי הכל התנפץ".

גלית רונדין, מעצבת תכשיטים תחת מותג הנושא את שמה מזה 21 שנים: "ימים קשים וכואבים עוברים על כולנו, רמת התפקוד, הריכוז והמוטיבציה בירידה, ועדיין חשוב לי כמעצבת לשמור שיגרה, להמשיך ולהניע את העסק, לעבור מתודעה של איום קיומי וחוסר בטחון לפעולה ועשייה, וברגע שאני שם גם הלקוחות שלי מרימות ראש מחייכות ומשתפות פעולה. זה החוסן, החוזק והניצחון שלנו".

"בהתחלה הרגשתי קיפאון מוחלט, חוסר אונים ותחושה של חוסר חיוניות וחוסר רלוונטיות, עד שאספתי את עצמי וברגישות ועדינות מקסימלית כתבתי מעט מילים ורגשות על המצב, וכמובן יצרתי תכשיטים עם סמלים ומשמעויות כגון מגן דוד חי, אריה, מנורה וכו.."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
locali x drss code. עומרי לוי,
locali x drss code/עומרי לוי

חגית נאור סנדרין, בוגרת שנקר, הקימה לפני שנה את מותג האונליין לנשים Whisper and Load: "תמיד האמנתי שלהיות מעצבת אופנה זו שליחות חברתית. ה- 7 לאוקטובר הכה בי בעצמות שלא הכרתי. לצד התגייסות בתרומת ביגוד ושוברי קניה למפונות ואימהות בבתי החולים התכנסתי חזרה לספר המותג בידיעה שעליי לחדד את הזהות המקומית של וויספר. הלוגו שלנו המצפן, אותת לי לתמוך גם במטה החטופים ומכאן תרמנו גם להם ולכל הזמנה צורפה דיסקית הסולידריות לתמיכה במאבק".

שי סובול דותן, בוגרת שנקר העומדת מאחורי LAYOU, שהוקם בשנת 2017, ולו חנות ברחוב שלמה המלך בתל אביב: "אני חושבת שהרגש העיקרי שמלווה את כולנו זה עצב גדול. הכל כואב ויש משהו ברגעים האלה של המפגש האישי, של התחדשות, של יופי, של מגע הטקסטיל שנותן רגעים קטנים של חיים ואושר ובימים האלה זה המון.

אחרי ההלם של השבועיים הראשונים חזרתי לעבוד. זה לא היה בלב שלם אבל עם ביטחון מלא שזה הדבר שצריך להיעשות. האונליין שגם ככה הפך למרכז העסק מאז הקורונה חזר לפעילות ואפשר קצת אוויר לנשימה. בנוסף הרגשתי שחסר לי נורא הקשר האנושי אז הזמנתי את הלקוחות שלי לבוא לפגוש אותי בסטודיו ונוצרו לא מעט מפגשים ורגעים של כאב ועצב אבל גם נחמה וכוח שמאוד חיזקו אותי ונתנו לי דרייב להמשיך לפעול, כמובן לצד הנחות ותרומות".

northern star x dress code. אסף עייני,
northern star x dress code/אסף עייני

יריד ה- Dress Code יתקיים בגלריה דובנוב ברחוב דובנוב 8 תל אביב, בין התאריכים: 18-20 בינואר 2024

שעות פעילות:

18.1 חמישי 16:00-21:00

19.1 שישי 18:00- 10:00

20.1 שבת 20:00- 10:00

עלות דמי כניסה: 10 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully