וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמותה הזו מצילה חיים כבר 40 שנה. עכשיו היא זקוקה לעזרתכם

בשיתוף עזר מציון

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:23

הגרלת "פרס מציל חיים" של עמותת עזר מציון משנה את כל הכללים: גם זוכים בפרסים יקרי ערך וגם מצילים חיים. כל התרומות מועברות לפעילויות מצילות חיים של העמותה, אשר מחזיקה במאגר מח העצם הלאומי, ועוזרת לחולים, קשישים ובעלי מוגבלויות כבר יותר מ-40 שנה

חיים משה. יח"צ,
חיים משה/יח"צ
אדל. יח"צ,
אדל/יח"צ

החברה האזרחית התגלתה ומתגלה בשיא יופייה ועוצמתה לכל אורך מלחמת חרבות ברזל. הדאגה הכנה והתרומות מכל הלב אותם מעניק הציבור הישראלי למפונים ולחיילים בחזית, מזה שלושה חודשים, מראים עד כמה הערבות ההדדית ממשיכה להתקיים בין כל שכבות החברה, ערבות המעניקה לנו את ההבנה שנוכל לכל אתגר ולכל סיטואציה, מורכבים ככל שיהיו.

נכון להיום, אנו רואים במלחמה ובעקורים את חזות הכל וליבנו אף יוצא אליהם, אך למרות הקושי הרב והתקופה הקודרת יש לזכור כי ישנן אוכלוסיות נוספות הזקוקות לעזרה שוטפת. למעשה הן היו זקוקות לה לפני המלחמה והן יהיו זקוקות לה לצערנו גם אחרי. על אלו ניתן למנות חולים, קשישים ובעלי מוגבלויות שונות שעבורם הסיוע הכלכלי מהווה הצלת חיים של ממש. מי שמעניקה לכל אורך השנה ליווי ותמיכה מקיפה לכל אלו היא עמותת עזר מציון, העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית, המעניקה בשגרה תמיכה וסיוע ליותר מ-750,000 איש בשנה.

ככל שתבחרו בכמות כרטיסים גדולה יותר כך תגדילו את הסיכוי שלכם לזכות

בימים אלו יוצאת העמותה בקמפיין גיוס התרומות השנתי שלה הכולל אפשרות להשתתף בחוויה ייחודית": הגרלת "פרס מציל חיים" הנושאת פרסים יקרי ערך, שכל הכנסותיה קודש לפעילות העמותה. ההשתתפות בהגרלת "פרס מציל חיים" של עזר מציון די פשוטה וכל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ההגרלה ברשת, לבחור את כמות כרטיסי ההשתתפות בהגרלה, ולאחר מכן את הפרסים הספציפיים שבהם אתם רוצים לזכות. ככל שתבחרו בכמות כרטיסים גדולה יותר, כך תקבלו יותר כרטיסים להשתתפות בהגרלות - ותגדילו את הסיכוי שלכם לזכות. ניתן להשתתף בהגרלה במספר כרטיסים מגוון: החל מכרטיס יחיד, דרך חבילות של 3 ו-10 כרטיסים וכלה בחבילות הגרלה עם 100 ואף 300 כרטיסים.

לפרטים נוספים והשתתפות בהגרלה>>

מ-160,000 ₪ לרכישת רכב יוקרתי דרך משכנתא או דלק לשנה וכלה בחופשות מפנקות וריהוט לבית

השנה ניתן לזכות במגוון עצום של עשרות פרסים שווים במיוחד, החל מ-160,000 ₪ לרכישת רכב יוקרתי, משכנתא לשנה, 25,000 ₪ בעובר ושב, 12,000 ₪ באושר עד, ספר תורה על שמכם, חופשת קיץ משפחית באירופה, חופשת סקי זוגית באירופה, כרטיס אשראי מוטען ב-5,000 ₪, הוצאות דלק לשנה, אלפי שקלים לשופינג לאישה או לילדים, פינת אוכל, דלתות לכל הבית, 5,000 ₪ לאיקאה, מוצרי חשמל שונים, תכשיטים לאישה, ועוד ועוד. כל הכסף בו נכרשים הכרטיסים למבצע 'פרס מציל חיים' מאפשר ל'עזר מציון' להמשיך בפעולותיה מצילות החיים. הפרסים נתרמו כולם באדיבות חברות, יבואנים וידידי 'עזר מציון' וההגרלה הגדולה תיערך ביום ראשון ז' באדר ב' (17 במרץ 2024), בפיקוח רואה חשבון ועו"ד. הודעות יישלחו לזוכים, יפורסמו בעיתונים ובאתר 'עזר מציון'.

seperator

עזר מציון - 45 שנים של עזרה והצלת חיים

מאז הקמתה ב-1979 מציעה "עזר מציון" סיוע ותמיכה רפואית לחולים, קשישים, נכים ואנשים במצבי משבר. העמותה מחזיקה במאגר הלאומי לתורמי מח עצם, המאגר היהודי הגדול בעולם אשר הציל עד היום את חייהם של למעלה מ-4,200 בני אדם ובנוסף מפעילה מערכי סיוע מגוונים ביניהם בית 'אורנית' המסייע לחולי סרטן. כן מפעילה העמותה אגפים שונים לסיוע ותמיכה בקשישים, לקידום הילד ולבריאות הנפש ובנוסף מחלקת ייעוץ והכוונה רפואיים, השאלת ציוד רפואי ושיקומי, שירותי הסעות חולים ושינוע רפואי, מרכז להידרותרפיה ושיקום, אספקת מנות דם, אספקת מזון, מרכזי יום לבוגרים, מוקד רפואי, ועוד.

התגייסות מרשימה ב"חרבות ברזל"

מאז פרעות שמחת תורה ומצב החירום, הרחיבה העמותה את שירותיה בהתאמה לצרכים המיוחדים העולים מהשטח. מערך האמבולנסים התגייס לפינוי אנשים עם מוגבלות פיזית, פצועי מלחמה וחללים מאזורי העימות, ומערך השאלת הציוד הרפואי והשיקומי השאיל מאות פריטי ציוד לפצועים ולאזרחים, וכן מחשבי תקשורת תומכת חלופית לפצועים שאיבדו את יכולת הדיבור.

בנוסף, מערך התמיכה וחלוקת המזון בבתי החולים התרחב כדי לעמוד בביקוש העצום, הוקם חפ"ק ייעודי לסיוע לקשישים, וכן הוקם קו סיוע ותמיכה נפשית לכלל האוכלוסייה המאויש באנשי מקצוע בעלי הכשרה מיוחדת להתמודדות בשעת חירום. בד בבד, מערכי התמיכה והסיוע המשיכו וממשיכים לתת מענה לכלל נעזרי העמותה - חולים, מתמודדי נפש, קשישים, ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם.

לדברי ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עמותת עזר מציון, "התלבטנו לא מעט אם לקיים השנה את הגרלת "פרס מציל חיים" בימי המלחמה והכאב הגדול שכולנו חווים מדי יום מאז שמחת תורה. בסופו של דבר, החלטנו לבחור בחיים. בחיים של הילדים שזקוקים לסיוע שלנו, בחיים של אלו שממתינים ומייחלים לתורם מח עצם שיציל את חייהם, ובחיים של רבים שזקוקים לנו גם בימי הטלטלה הלאומית שעוברים עלינו. עבורם יש מלחמה נוספת שהם נאלצים להתמודד איתה, והיא לא יכולה לחכות. ההכנסות של ההגרלה הזו היא עבורם, ולכן גם אנחנו לא יכולים לחכות."

לפרטים נוספים והשתתפות בהגרלה>>

בשיתוף עזר מציון
  • עוד באותו נושא:
  • עזר מציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully