וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BY THE WAY: קבוצת BBB פותחת סניף אקספרס בבית חולים איכילוב בת"א

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 9:25

קבוצת BBB מרחיבה את הפעילות הקמעונאית תחת מותג האקספרס: BBB BY THE WAY ותפתח החודש (ינואר 2024) סניף בשדרת החנויות והמסעדות של הלובי הראשי בבית חולים איכילוב בתל-אביב, בהשקעה של כ-1.1 מיליון שקל

סניף bbb by the way באיכילוב. יח"צ,
סניף BBB by the way, ייפתח במהלך חודש ינואר 2024 בבית החולים איכילוב בתל אביב/יח"צ

קבוצת BBB מודיעה על התרחבות עסקית ופתיחה של סניף חדש ונוסף תחת הקונספט המהיר בבית חולים איכילוב, כאשר סניפים נוספים של המותג נפתחו בחצי השנה האחרונה במתחם דבירה בדרום הארץ, בפוד טראקס הממוקמים במתחמי דור אלון בכביש 6 ובנקודות נוספות.

מדובר בסניף אקספרס שמשתרע על שטח של 90 מ"ר ומציע כ-20 מקומות ישיבה ובהקמתו הושקעו כ- 1.1 מיליון שקל. הסניף החדש ישרת את את ציבור המאושפזים בבית החולים, אורחיהם והמלווים שלהם, צוותי הרפואה ותושבי הסביבה. בנוסף לישיבה במקום, הסניף יציע גם שירותי איסוף עצמי.

הסניף החדש מציג שיטת הגשה באופן עצמאי, והוא מרושת בעמדות הזמנה דיגיטליות ידידותיות, נוחות ונגישות, ללא צורך בהמתנה לקופאי.

הסניף בבית החולים איכילוב יתופעל ע"י זכיין, המסעדן קובי עזרן, המחזיק במתחם המזון של איכילוב גם בית קפה ודוכן מיצים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "פתיחת סניף BBB BY THE WAY באיכילוב מהווה נדבך נוסף ומרכזי באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו. אנחנו רוצים לפגוש את הצרכן הישראלי במקומות נוספים, חדשים ומפתיעים, מחוץ למסעדות הקיימות והמוכרות. הקהל הקיים שלנו, כמו גם קהלים חדשים הפוגשים בנו לראשונה, יוכלו ליהנות מארוחות מעולות, במחירים נוחים ובאיכויות בלתי מתפשרות, בדומה למתודה הקולינרית המובילה את כל הפעילות העסקית שלנו, בכל המותגים".

המותג BY THE WAY מבית BBB, יפעל תחת מותג האקספרס של הרשת, והוא יציע מגוון מנות המבוססות של תפריט רשת האם, לרבות ההמבורגרים מבשר בקר טרי הנטחנים בכל בוקר במקום, טורטיות, סלטים ומנות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully