וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל משיקה תכנית סיוע ארוכת טווח לתושבי קיבוץ סופה

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 13:26

קבוצת שופרסל משיקה תכניות סיוע לשיקום קיבוץ סופה, תלווה את תושבי הקיבוץ בקשר ארוך טווח שיתפרס לאורך שנת 2024. הליווי יתמקד בסיוע לחברי הקהילה ובקיום פעילויות למען ובשילוב חברי הקיבוץ, לרבות אירועים חברתיים עם הילדים ובני הנוער המקומיים

שופרסל עם תושבי קיבוץ סופה. אלעד גוטמן,
שופרסל משיקה תכנית סיוע ארוכת טווח לתושבי קיבוץ סופה/אלעד גוטמן

התמיכה של קבוצת שופרסל בתושבי קיבוץ סופה תחל עם ליווי תושבי הקיבוץ בכניסתם למגורים ברמת גן ובאופקים בטווח המיידי. עובדות ועובדי שופרסל התנדבו לסייע לתושבי הקיבוץ בכניסתם למגורים החדשים לאחר שלושה חודשים של מגורים ארעיים ולסייע למשפחות בהכנת ארגון הדירות, העברת ציוד ובסידור מוצרי מזון ופארם שנתרמו על ידי הקבוצה

יו"ר שופרסל איציק אברכהן ומנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן, הגיעו לאחרונה לחברי הקיבוץ המפונים בעיר אילת, שמעו מהם על המצוקה, על הצרכים ועל האתגרים שצפויים להם בשיקום הארוך של הקיבוץ ואמרו: 'במסגרת התכנית בשנת 2024 תתמקד שופרסל בסיוע וליווי חברי קהילת קיבוץ סופה, שופרסל תעשה ככל שבידה לסייע כלכלית לתושבי הקיבוץ על מנת לאפשר להם להצליח להתרומם מהשברים לימים טובים יותר'.

כחלק מהליווי לסיוע ושיקום קיבוץ סופה ולאחר שלושה חודשים של מגורים ארעיים, יצאו השבוע עשרות עובדות ועובדי שופרסל בליווי תושבי הקיבוץ על מנת לסייע בכניסתם למגורים הזמניים ברמת גן ובאופקים ולסייע בסידור מוצרי מזון ופארם שנתרמו עבורם על ידי החברה בדירות החדשות.

שופרסל עם תושבי קיבוץ סופה. אלעד גוטמן,
שופרסל עם תושבי קיבוץ סופה/אלעד גוטמן

במתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר ספג הקיבוץ מכה קשה. תושבי קיבוץ סופה נלחמו בעוז במחבלים שחדרו מרצועת עזה, ובתום קרבות ממושכים ומעשי גבורה יוצאי דופן של אנשי הקיבוץ וכיתת הכוננות, שלושה מחבריו נרצחו.

הקיבוץ פעל בתחומי החקלאות, לרבות במוצרי חלב, מטעים וגידולי שדה. ענפי החקלאות של הקיבוץ נפגעו קשות בעקבות אירועי ה - 7 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully