וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ארגנה מפגן תמיכה לזכר הנופלים ולמען השבת החטופים והחטופות

14.1.2024 / 20:01

במסגרת המפגן, נשאו דברים מירית רגב, אשר עובדת בחברת הראל ביטוח ואמם של מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה ממסיבת הנובה ושוחררו במסגרת עסקת החטופים, ויאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "הכוח של המשפחות זה המודעות שלכם"

עובדי הראל מפריחים בלונים. דוקוארט,
עובדי הראל מפריחים בלונים/דוקוארט

היום (ראשון) כל עובדי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים קיימו טקס ומפגן הזדהות עם נרצחי וחטופי אירועי ה 7 באוקטובר. במסגרת המפגן, נשאו דברים מירית רגב, אשר עובדת בחברת הראל ביטוח ואמם של מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה ממסיבת הנובה ושוחררו במסגרת עסקת החטופים, ויאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. יחד עם כל עובדי הקבוצה עצרו את העבודה בחברה עמדו דקת דומייה לזכר כל הנרצחים והנופלים מאז אירועי ה 7 באוקטובר, הפריחו בלונים למען שחרור החטופים ושרו שירים למען הזדהות עם החטופים והחטופות - בסימן 100 ימים בשבי בעזה, ולתמיכה בבני משפחותיהם.

בנוסף בטקס הופיע בפני העובדים יניב יעקב, אחיו של החטוף יאיר יעקב שנחטף מביתו בניר עוז, ושר בפניהם שיר שכתב בעבור אחיו- "מתי יאיר בנשמה" כמו גם "שבורים עכשיו" - שכתב והלחין חנן בן ארי ו"עכשיו קרוב" - שכתב והלחין עידן רייכל.

מירית רגב, עובדת הראל ששני ילדיה מיה ואיתי רגב שהיו בשבי החמאס ושוחררו בפעימות הקודמות, הגיעה למפגן התמיכה וקראה לשחרור מיידי של כל החטופים והחטופות משבי חמאס.

מירית רגב ויאיר המבורגר. דוקוארט,
מירית רגב ויאיר המבורגר/דוקוארט

מירית רגב: "תזכרו, הכח של המשפחות זה המודעות שלכם, של אזרחי ישראל, של העולם כולו. המשפחות יודעות ומרגישות שהם הילדים והמשפחות של כולנו, זה מחזק ונותן כוח להמשך, אני קוראת לשחרר את כולם כולל כולם משבי חמאס. בנוסף, אני מבקשת להודות לקבוצת הראל ולעומדים בראשה על כך שמיום ה-7 באוקטובר לא עזבה אותי לרגע אחד, תמכה בי תמיכה מלאה, נפשית ובכל מה שהייתי זקוקה לו".

יאיר המבורגר, יו"ר הראל: "ביום זה קבוצת הראל עומדת לזכר כל הנופלים שנפלו במלחמה הארורה הזו עד כה, בנוסף אנו מצדיעים וזוכרים את כל 183 הגיבורות והגיבורים שנפלו עד כה והסיבה שאני אומר עד כה זה משום שלצערי איננו יודעים מתי המלחמה הזו תסתיים. בנוסף ביום זה הראל מפסיקה את פעילותה ל 100 דקות כאות הזדהות עם כל אותם חטופים וחטופות - 136 ילדים, נשים וגברים - שנשארו מאחור. אנו מצטרפים לכאב הבלתי נתפס של אותן משפחות וזועקים את זעקתן. אנו עושים זאת יחד עם כל המשק הישראלי על מנת שיישמעו את הזעקה הזו עד האג, שם העולם מנסה ללמד אותנו מוסר מה הוא. אין גבול לצביעות. אנו נמצאים בעיצומה של מערכה קשה ביותר, ואני מתפלל שמותם של כל הנופלים עד כה לא יהיה לשווא, שהמדינה הזו תבין שהדיבור על ביחד לא יכול להשאר בגדר דיבור והביחד יהיה אמיתי. זו הדרך שלנו להבטיח את עתידנו. אני מאמין גדול במדינה הזו, במפעל המפואר שנקרא מדינת ישראל, באימפריה הזו. הדרך להשתקם ממה שקרה לנו ב 7 באוקטובר זה רק ללכת ביחד ולשקם חזרה את שבנינו. אין על העם הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully