וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון רחמים מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בארצ'ליק (Arcelik) ישראל

15.1.2024 / 12:41

רחמים יהיה אמון על מכירות כלל מותגי החברה בישראל וישמש גם כמנהל הסחר של ארצ'ליק בישראל

שרון רחמים. יחצ,
שרון רחמים/יחצ

ארצ'ליק ישראל, יצרנית מותגי Beko, Grundig ו-Bloomberg, מודיעה היום על מינויו של שרון רחמים לתפקיד סמנכ"ל מכירות (sales director). רחמים יהיה אמון על מכירות כלל מותגי החברה בישראל וישמש גם כמנהל הסחר של ארצ'ליק בישראל.

המינוי מגיע כצעד המשך להכרזה על תחילת השיווק הישיר של מותג Beko בישראל, על-ידי ארצ'ליק עצמה, שתיכנס לתוקפה במהלך 2024. כידוע, לפני מספר שנים פתחה ארצ'ליק העולמית נציגות רשמית בישראל ולאחרונה, כחלק ממהלכים אסטרטגיים גלובליים, הודיעה ארצ'ליק כי תחל לשווק את מוצרי מותג Beko באופן עצמאי.

רחמים בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בענף מוצרי החשמל, החל את דרכו בארצ'ליק כסוכן מכירות של מותג Beko ולאחר מכן עבר לחברת BSH שם שימש כמנהל המכירות של המותגים קונסטרוקטה, סימנס וסימנס פרימיום. בארבע השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל רשת אל"מ.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל מכירות בארצ'ליק ישראל רחמים יהיה אחראי לעמידה ביעדי המכירות של כלל המותגים שהחברה משווקת בישראל, בניית תכניות עבודה ופיתוח אסטרטגיית המכירות תוך פילוח קהלי יעד, הבנת צרכי הלקוח ועוד.

ג'יהן ישין, מנכ"ל ארצ'ליק ישראל: "אנחנו שמחים להודיע היום על המינוי של שרון רחמים לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. שרון החל את דרכו בענף מוצרי החשמל לפני כ-23 שנים כסוכן המכירות של מותג Beko ומאז צבר ניסיון רב בתחום. אנחנו מאמינים כי מינויו לסמנכ"ל החברה יסייע לנו להרחיב את הפעילות שלנו בישראל ולממש את אסטרטגיית השיווק הישיר לצרכנים בישראל, שתיכנס לתוקפה במהלך השנה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully