וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עידן 2000 וכפר השעשועים בני גרינאפל פורש מתפקידו, נועה בן אבו תחליפו

15.1.2024 / 13:39

בני גרינאפל מנכ"ל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים פורש מהתפקיד אחרי 9 שנים. נועה בן אבו סמנכ"לית השיווק ומנהלת המטה, תמונה במקומו

בני גרינאפל. יניב בקרמן,
בני גרינאפל/יניב בקרמן

בני גרינאפל מנכ"ל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים ב 9 השנים האחרונות החליט לסיים את תפקידו ולפרוש. ב 4 השנים האחרונות שימש גרינאפל כמנכ"ל שתי הרשתות עידן 2000 וכפר השעשועים לאחר רכישתה של האחרונה. הרשתות נמצאות בבעלות שי סבג וציון חזן. מי שנבחרה להחליף את גרינאפל היא נועה בן אבו, שותפה מלאה לכל התהליכים וההצלחות ברשת ששימשה עד כה בתפקידים של מנהלת המטה וסמנכ"לית השיווק של שתי רשתות הצעצועים ב 12השנים האחרונות.

גרינאפל עשה את הדרך לעולם הצעצועים מעולם מוצרי החשמל לפני כ 9 שנים. כאמור, תחילה היה למנכ"ל של רשת עידן 2000 ולאחר מכן, אחרי רכישת רשת כפר השעשועים, שימש כמנכ"ל משותף לשתי הרשתות שסה"כ מונות כיום כ 80 חנויות צעצועים ברחבי הארץ. גרינאפל היה אחראי בין היתר לצמיחת הרשתות וגדילתן, שיפור מערך השיווק, חיזוק המותג והגדלת המכירות ונתח השוק. כמו כן, היה שותף פעיל במהלך שהוביל לרכישת כפר השעשועים בשנת 2020. בתקופת הקורונה הוביל את המאבק בבג"צ שזכה לכינוי "בג"צ הצעצועים".

נועה בן אבו. קרן מזור,
נועה בן אבו/קרן מזור

"לאחר תקופה מהנה ומאתגרת בענף הצעצועים, החלטתי להמשיך הלאה לעבר אתגרים חדשים" מסר גרינאפל והוסיף: "מודה לכל האנשים הנפלאים שהקיפו אותי במהלך השנים עובדי המטה, הזכיינים העובדים בחנויות וכמובן הבעלים ציון חזן ושי סבג וגם לספקים שהיו חלק מהתהליך. כעת אני מרגיש שזה הזמן שלי לפנות את מקומי. אין לי ספק כי הבחירה בבן אבו היא נכונה. ראיתי אותה מנהלת ומובילה ואין לי ספק שהיא הבחירה הטובה ביותר".

כאמור, נועה בן אבו נבחרה להחליפו. בן אבו החלה את דרכה ברשת מלפני 12 שנים ומאז שימשה במגוון תפקידים, כמנהלת המטה של רשת עידן 2000 וכפר השעשועים ולאחר מכן קודמה לתפקיד של סמנכ"לית השיווק של הרשתות. בין היתר הייתה אחראית לפיתוח התקשורת הפנים ארגונים, שיתופי פעולה עם ספקים ורשתות קמעונאיות , קידום המכירות בחנויות וכן שותפה פעילה לתהליכי המיתוג והפיתוח העסקי של הרשתות. לדבריה: "אפשר לומר שבקריירה המקצועית שלי התפתחתי אל תוך שוק הצעצועים. גרינאפל תמיד ישמש לי כמודל לניהול מקצועי ממנו למדתי רבות. מודה על המינוי ורואה בו אתגר גדול מאוד להמשיך להוביל את שתי הרשתות להצלחה במיוחד בתקופה הלא פשוטה בה המשק הישראלי נמצא כעת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully