וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל גרשון מונה למנהל מחלקת שיווק ואיקומרס של חטיבת נעמן ורדינון מבית אקסטרה ריטייל

16.1.2024 / 9:23

גרשון, שיכהן מעתה כמנהל מחלקת שיווק ואיקומרס, הוא בעל ניסיון מקצועי עשיר של מעל לעשור בתחום ניהול הפרסום והשיווק, ניהול מותגים, שיווק דיגיטלי ועוד

גיל גרשון. יחצ,
גיל גרשון/יחצ

חטיבת נעמן ורדינון מבית אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות הפרטית של אלון רבוע כחול, מצרפת לשורותיה את גיל גרשון שנבחר להוביל את הפעילות השיווקית של החטיבה.

גרשון (34) שיכהן מעתה כמנהל מחלקת שיווק ואיקומרס, בעל ניסיון מקצועי עשיר של מעל לעשור בתחום ניהול הפרסום והשיווק, ניהול מותגים, שיווק דיגיטלי ועוד.

בשנתיים וחצי האחרונות כיהן גיל גרשון בתפקיד מנהל דיגיטל ואיקומרס של המשביר לצרכן, במסגרתו היה אחראי על ניהול מערך השיווק והפרסום בזירת הדיגיטל. גרשון, בוגר תואר ראשון בלימודי תקשורת, כיהן בעבר גם כמנהל הפרסום והדיגיטל של מותגי סובארו ופיאט וכמנהל שיווק After Sale של מותגי פיאט, סובארו, ג'יפ ואלפא רומיאו מבית סמלת.

סיגל אורון, מנהלת חטיבת נעמן ורדינון, איחלה הצלחה רבה למנהל מחלקת שיווק ואיקומרס הנכנס וציינה: "אין לי ספק שהידע והניסיון העשיר, היצירתיות והראיה האסטרטגית שגיל ניחן בהם, יתרמו רבות להמשך הצמיחה שלנו גם בתקופה המאוד מאתגרת שכולנו חווים בחודשים אלו, ולהעצמתם של מותגי אקסטרה ריטייל בתחומי הפעילות הקיימים והמתוכננים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully