וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית מישל גרציג נבחרה כפרזנטורית למותג ספורט אקטיב

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 13:53

הדוגמנית הבינלאומית מישל גרציג, נבחרה לייצג את מותג הספורט אקטיב Z-SPORT בשנה הקרובה ותצטלם לקמפיינים של המותג לצד נבחרת משפיעניות רחבה הכוללת את אדל בספלוב, ספיר אביסרור ועוד

הדוגמנית מישל גרציג נבחרה כפרזנטורית למותג ספורט אקטיב. שי תמיר,
הדוגמנית מישל גרציג נבחרה כפרזנטורית למותג ספורט אקטיב/שי תמיר

גרציג (26), היא דוגמנית בינלאומית מצליחה שקטפה קמפיינים בינלאומיים גדולים כמו GUESS, Hunkemoller ו-ASOS. שמשה בעבר פרזנטורית ראשית של מותג הקוסמטיקה העולמי GiGi Cosmetic ופרזנטורית ראשית של המותגים הישראלים twentyfourseven ולה-בוטה.

גרציג כבשה יעדים בינלאומיים כאשר לקחה חלק בשבוע אופנה בניו יורק ובמיאמי, ופתחה לא פעם, את התצוגה השנתית של המותג GUESS. כיום היא משמשת כשגרירה עולמית של מותג האופנה היוקרתי Louis Vuitton, ובנוסף נכנסה לעולם העסקים כזכיינית ושותפה בסניף הבינלאומי הראשון של פולה בליק לקוסמטיקה רפואית במדריד.

גרציג נשואה לשוער ריאל מדריד טיבו קורטואה ולאחרונה חשפה כי היא בהריון ראשון ומרגש.

Z-SPORT הינו מותג ישראלי מצליח הקיים מזה 10 שנים. המותג מתמחה בבגדי ספורט המשלבים איכותיות בשילוב אופנתיות ומעקב אחר הטרנדים העדכניים ביותר בשוק הספורט והאקטיב המתפתח. המותג שם דגש על מוצרים באיכות גבוהה החל מבחירת הבדים, הגזרות המחמיאות והמחטבות, מחיר נגיש לכל כיס ובמבחר רחב של מידות כך שכל לקוחה תוכל למצוא פריטים המתאימים לה.

בנוסף המותג נחשב כפורץ דרך בשיתופי הפעולה המצליחים שלו עם נבחרת משפיעניות מצליחה ונחשקת הכוללת שמות כמו: ספיר אביסרור, אדל בספלוב, עינב כהן, קורל מיכאלי, אן זיוי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully