וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל: ינון דולב, מנכ"ל מעבדת החדשנות של SOMPO בישראל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:01

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

ינון דולב מנכל מעבדת החדשנות של סומפו בישראל. נתי הורטיג,
ינון דולב מנכ"ל מעבדת החדשנות של סומפו בישראל/נתי הורטיג

ינון דולב, מנכ"ל מעבדת החדשנות של ענקית הביטוח היפנית סומפו (SOMPO) בישראל: "מאז 7 באוקטובר נחשפנו לסיפורי גבורה של אזרחים וחיילים שבגופם הצילו חיים רבים. לקח לנו כמה ימים להבין את גודל הטרגדיה והאובדן שפקדו את ישראל. למרבה המזל, אף אחד מהעובדים שלנו לא נפגע, אבל כמה מהם איבדו חברים, ולחלקם יש קרובי משפחה שנלקחו כבני ערובה לעזה.

היה חשוב לנו להקשיב לתחושות העובדים, להבין את המצוקות שלהם ולספק תמיכה. בשבוע הראשון ארגנו מפגש עם אשת מקצוע המתמקדת בניהול מתחים, עבדנו מהבית וניהלתי שיחות על בסיס יומי כדי לטפל בצרכים האישיים של עובדי החברה, שהתמודדו עם הצורך לאזן בין העבודה לבין הטיפול בילדיהם מאז שבתי הספר נסגרו. במהלך הימים הראשונים קיבלנו תמיכה רבה מהקולגות שלנו ביחידות העסקיות של סומפו ביפן, בארה"ב ובאירופה. לדוגמא, קבוצה מיפן שלחה סרטון של קולגות שהביעו תמיכה ושיתפו את תחושותיהם כגון "ישראל אצלנו בלב". לאחר השבוע הראשון המשכנו להקשיב לתחושות האנשים וגם התחלנו לשים דגש על המשכיות עסקית".

סומפו, אחת משלוש חברות הביטוח הגדולות ביפן, הקימה ב-2018 את מרכז החדשנות שלה בתל־אביב, הכולל פיתוח תכנה, שיתופי פעולה מסחריים עם סטארט־אפים ישראלים ופעילות סייבר. "כחברה רב לאומית, אחת המשימות העיקריות שלנו היא להוכיח להנהלה שלנו מעבר לים שמגזר הטכנולוגיה הישראלי יודע לעבוד גם בעתות מלחמה ולחזק את התפיסה שישראל היא מקום טוב לחדשנות ועסקים. בשבועות הראשונים שלחתי להנהלה סרטונים קצרים בהם אני משתף אותם במה שקורה בארץ במקביל לפעילות העסקית היום יומית השותפת שלנו. זה מאד הרגיע את ההנהלה.

במקביל, חתמנו​​על הסכמים חדשים עם סטארטאפים והתחלנו בפרויקט פיתוח מוצר תכנה גדול עם אחת מהיחידות העסקיות שלנו. כיום אנחנו עובדים על קמפיין גיוס תרומות של עובדי החברה עבור ארגונים ישראלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully