וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטלט של הביוקר: מתחם אופנה חדש נפתח ב-Dcity בהשקעת ענק

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:33

מתחם האאוטלט החדש Brands Outlet שנפתח במרכז Dcity במעלה אדומים, יתפרס על פני 2,000 מ"ר ויציע פריטים של מותגי אופנה בינלאומיים בהנחות ענק. ההשקעה בהקמת המתחם נאמדת בכ-25 מיליון שקל

דיסיטי מעלה אדומים. סטודיו 4040,
אאוטלט של הביוקר: מתחם אופנה חדש נפתח ב-Dcity בהשקעת ענק/סטודיו 4040

מתחם האאוטלט החדש והאופנתי שיפתח ב-Dcity במעלה אדומים בסוף החודש (ינואר 2024), הוקם על-ידי איש העסקים דוב רבינוביץ' ויציע מותגי אופנה מובילים לנשים, גברים וילדים.

רבינוביץ', בעל עסקי אופנה בלונדון שהעתיק אותם לראשונה גם לישראל, השקיע למעלה מ- 25 מיליון שקל בשדרת האאוטלטים שמשתרעת על כ-10,000 מ"ר כאשר מתחם ה-Brands Outlet האופנתי, יתפרס על-פני 2,000 מ''ר ויציע מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה.

מרכז Dcity הוא מתחם הקניות הגדול ביותר בישראל, שממוקם בפארק ישראל במעלה אדומים. המתחם מונה למעלה מ-200 חנויות על פני שטח של 180,000 מ"ר. בין חנויות המתחם נמנות חנויות עיצוב, מחסני חשמל, מקס סטוק, ורדינון, ניקולטי, רנבי, פיטרו הכט ועוד, כמו גם חנויות אופנה ומרכזי אירועים.

"מתחם האאוטלט החדש נפתח כחלק האסטרטגיה שלנו להפוך את מתחם Dcity למוקד מרכזי של חנויות אאוטלט ועודפים של מותגים פופולריים במחירים ברי השגה. בשנה שעברה נפתחו אצלנו חנות אאוטלט של מחסני חשמל וחנות ענק של מקס סטוק.

כעת, עם פתיחת שנת 2024, אנחנו חונכים את שדרת האאוטלטים החדשה שלנו עם פתיחת מתחם ה-Brands Outlet שיציע מותגים מובילים בהנחות ענק לאורך כל השנה. במקביל, אנו נמצאים בתהליכי מו"מ עם רשתות מובילות לפתיחת חנויות אאוטלט נוספות בשדרת ההאוטלטים שלנו", מסבירה פנינה רווח מנכ''לית מרכז Dcity.

חנות הדגל תמשוך לקוחות מכל הארץ ולראשונה בישראל המחירים יהיו זהים למחירי אאוטלט בארה''ב. Dcity הוא מרכז העיצוב והבילוי הגדול ביותר בישראל ומשתרע על פני 180,000 מ''ר של רחובות מעוצבים. ממוקם בפארק ישראל במעלה אדומים עם כבישי גישה נוחים וחניון רחב ידיים. המרכז כולל יותר מ- 200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully