וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ הסייבר Flow Security מתרחב עם מינוי מנהלות בכירות

16.1.2024 / 21:01

נתיה ציציאשוילי גולן מונתה ל-CPO, מנהלת מוצר ראשית, ודנה רווה טירם מונתה לסמנכ"לית שיווק של החברה

דנה רווה טירם. יחצ,
דנה רווה טירם/יחצ

חברת הסטארטאפ Flow Security, המפתחת פלפורמה להגנה על דאטה רגיש של חברות, מתרחבת עם מינוי שתי מנהלות בכירות. נתיה ציציאשוילי גולן מונתה ל-CPO, מנהלת מוצר ראשית, ודנה רווה טירם מונתה לסמנכ"לית שיווק של החברה.

עם מינויים אלה הנהלת החברה תהיה עם רוב נשי, בשונה מאשר תעשיית הסייבר שמתאפיינת עדיין בדומיננטיות גברית גבוהה.

נתיה, בוגרת 8200, בעלת ניסיון רב שנים ומגוון בניהול והובלת צוותי מוצר בחברות הייטק, שימשה מנהלת מוצר בכירה של AutoCAD Mobile באוטודסק ולפני כן דירקטורית בכירה לאסטרטגיה ב- CyberProof ודירקטורית מוצר ב-BioCatch. היא שימשה בתחילת דרכה המקצועית לאורך שש שנים ראש צוות אסטרטגיית מוצר במשרד ראש הממשלה.

דנה, התחילה את דרכה כמנהלת מוצר וגדלה לתפקידי שיווק בכירים בחברות הסטארטאפ Seemplicity Checkmarx ו-ScheduleOnce. היא בעלת דוקטורט ב- Cognitive Neuroscience מאוניברסיטת UCL בלונדון וביצעה את ההתמחות במחקרים עבור סוכנות החלל האירופאית וחברת טויוטה.

נתיה ציציאשוילי גולן. אפי יוספי,
נתיה ציציאשוילי גולן/אפי יוספי

Flow, חברת סטארטאפ בעולמות הדאטה סקיוריטי, היא היחידה בתעשייה זו שמבוססת מידע שזורם בזמן אמת, ומאפשרת לארגוני ענק להגן על דאטה בסביבה האפליקטיבית בשרותי הקלאוד וב- On-prem במטרה לוודא שהמידע הרגיש של הארגון נשאר מוגן. Flow מנתחת את המידע שזורם בין האפליקציות והשירותים השונים בזמן אמת, מקטלגת את המידע ונותנת תמונה מקיפה על זרימת המידע בין הסרביסים השונים בארגון, וכן מיפוי של האיומים המידיים שמעמידים את המידע בסיכון, בליווי פעולות קונקרטיות שיש לבצע כדי למנוע זליגת נתונים. על בסיס ניתוח זה, Flow מזהה בצורה אוטומטית תרחישים אשר מסכנים את המידע הרגיש ועוזרת לפתור אותם, ובנוסף מאפשרת להגדיר חוקים שמוודאים שמירה נכונה ותקשורת בטוחה של המידע, בקרה על הרשאות הגישה למידע ברמה הפנימית, וכן ניהול הרשאות השיתוף שלו לגורמים חיצוניים מאושרים בצורה מאובטחת. הפלטפורמה של Flow מאפשרת לאנשי הסקיוריטי לחדול מהמרדף היכן נמצא הדאטה ועד כמה הוא מוגן, לעמוד בתנאי הרגולציה ומקלה על אנשי האבטחה והפיתוח.

החברה הוקמה בשנת 2021 על ידי ג'ונתן רויזין, המשמש מנכ"ל ורום אשכנזי, CTO והשלימה שנה לאחר מכן גיוס סיד של 13 מיליון דולר בהובלת Amiti Ventures ובהשתתפות קרן GFC, Amdocs Ventures, Singtel Innov8 ואנג'לים מובילים בתעשייה, בהם אודי מוקדי, מנכ"ל CyberArk וסלביק מרקוביץ', מנכ"ל דמיסטו. פלואו מעסיקה מעל 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב. רוב לקוחות החברה הם תאגידים אמריקאיים אשר מחזיקים מידע רגיש רב של לקוחותיהם, בעיקר בתחומים שיש בהם רגולציה רבה כמו פינטק, בריאות, ביטוח, מסחר אלקטרוני ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully