וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגנית שלום מונתה למנהלת הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה

17.1.2024 / 9:39

טרם כניסתה לתפקיד, שימשה כחברת הנהלה בכירה בחברת טכנולוגיה ירוקה של משפחת קהאן כשבין תחומי אחריותה, הקמה פיתוח עסקי וניהול מסחרי של חברה בת בתחום הספנות

דגנית שלום. יריב אלדד,
דגנית שלום/יריב אלדד

דגנית שלום מונתה למנהלת הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה. שלום היא עו"ד, בעלת תואר LLB במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובוגרת תכנית ניהול עסקי בכיר מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות בנדל"ן. טרם כניסתה לתפקיד, שימשה כחברת הנהלה בכירה בחברת טכנולוגיה ירוקה של משפחת קהאן כשבין תחומי אחריותה, הקמה פיתוח עסקי וניהול מסחרי של חברה בת בתחום הספנות. לפני כן שימשה כיועצת משפטית בחברת מימון ואחזקות, סמנכ"לית פיתוח עסקי בבית השקעות ויזמות, חברת דירקטוריון בחברת עשיית שוק מובילה בתחומה ומנהלת ההתחדשות העירונית של מנרב פרויקטים (היום ICR).

מנכ"ל החברה הכלכלית לחדרה, שי ארנט-כהן, ברך על המינוי החדש. כהן הוסיף: " מדובר על תפקיד חשוב מאד בעיקר בעיר כמו חדרה לה מתוכננת בעתיד הקרוב התפתחות משמעותית בתחום האנרגיה המתחדשת והנדל"ן. שלום תנהל פרויקטים חדשניים בתחום "איפוס האנרגיה" והתייעלות אנרגטית בשווי של מאות מיליוני שקלים, כמו גם פרויקטים של מימוש הקרקעות של העיר חדרה ומיצוי פוטנציאל קרקעות אלו בשוק הפרטי. מדובר בתפקיד רחב ומאתגר מאד ואני מאמין כי שלום מביאה עמה יכולות וניסיון מגוון מתפקידיה הקודמים לביצוע התפקיד בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully