וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ חורפי: הילדים הווירטואלים של גלי ואלטמן מכבבים בקמפיין

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 9:44

רשת "גלי" וחברת "אלטמן בריאות" יוצאות בשיתוף פעולה מסקרן שילווה בקמפיין חדשני תחת הסלוגן: "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ". הקמפיין מבוסס על בינה מלאכותית (AI) כאשר כוכבי הקמפיין הם ילדים ויראליים

קמפיין רשת גלי וחברת אלטמן. יח"צ,
שת"פ חורפי: הילדים הווירטואלים של גלי ואלטמן מכבבים בקמפיין/יח"צ

רשת הנעליים גלי וחברת אלטמן בריאות יוצאות בשיתוף פעולה לחורף, במסגרתו תקבלו תוסף תזונה "יומי" חורף בגודל מלא במתנה, ברכישת נעליים מקולקציית החורף לילדים בחנויות הרשת. שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין חדשני מבוסס על בינה מלאכותית (AI) תחת הסלוגן: "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ".

כוכבי הקמפיין הם ילדים וירטואליים, שנוצרו על ידי בינה מלאכותית לצד הדמות המצוירת של "יומי" המייצגת את סדרת הוויטמינים לילדים של המותג אלטמן.

מטרת השת"פ היא לשלב בין שני המותגים ולחשוף לקהל חדש את קולקציית חורף הילדים של גלי לשנת 2024 ואת תוסף התזונה האהוב ביותר על ילדים בישראל, "יומי" של אלטמן- תוסף תזונה לילדים בצורת דובוני גומי, במרקם ג'ל ובטעם פירות. תוסף התזונה יומי חורף נועד לסייע להורים להגן על ילדיהם בחורף (המוצר מכיל תמציות מרוכזות של אכינצאה, סמבוק שחור, וויטמין C הידועים בתכונותיהם. התוסף ללא גלוטן וללא חומרים משמרים).

הקמפיין שיעלה השבוע, יכלול בין היתר פרסום דיגיטלי רחב, פרסום בכל נכסי הסושיאל של שתי החברות, פרסום במועדני הלקוחות, באמצעות פעילות משפיענים נרחבת וברצפת המכירה בכל סניפי רשת גלי בפריסה ארצית.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "מדובר במהלך רחב שמטרתו לייצר פעילות אסטרטגית שיווקית בין 2 מותגים שלכאורה אינם קשורים, אך מטרתן, קהל היעד וערכי המותג: אמינות, איכות ומשפחתיות, זהים. שיתוף הפעולה נולד מתוך הזדהות עם ההורים שרוצים להגן על ילדיהם מנזקי החורף מבפנים ומבחוץ ומתוך מחשבה והקשבה ללקוחותינו הנאמנים, לפנק אותם במתנה איכותית בעלת ערך מוסף גבוה במיוחד".

לדבריה: "לאורך כל השנה אנחנו דואגים לנעליים איכותיות ונוחות ששומרות על רגלי הילדים. החורף, עם שלל המחלות שמגיעות לשיאן בתקופה הזו רצינו לתת להם מתנה נוספת ואיכותית במיוחד שתשמור עליהם גם מבפנים - החיבור עם אלטמן מפתיע ככל שיהיה, היה צעד טבעי ויחד אנו יכולים לתת מענה מושלם וראשון מסוגו להורים שדואגים לבריאות ילדיהם".

עוד מוסיפה אלון: "את הקמפיין לפעילות המשותפת ייצרנו בשיתוף עם אלטמן ויחד בחרנו לצאת עם קמפיין AI חדשני כחלק מאסטרטגיית הפרסום המתמקדת בעולמות הסושיאל והדיגיטל ומתוך רצון להפתיע ולפנות גם לקהלי צרכנים חדשים ובעיקר להורים צעירים, אשר נמצאים ברשתות החברתיות, מכירים את עולם ה- AI והוא עבורם הדבר הכי נכון והכי מסקרן בימים אלו. לצד הקמפיין הווירטואלי מתוכננת גם פעילות משפיענים רחבה ולהשלמת המסר השיווקי עוצבו אביזרי תצוגה ייחודיים שיוצבו בכל 70 הסניפים של הרשת".

קמפיין רשת גלי וחברת אלטמן. יח"צ,
קמפיין חורף משותף לרשת גלי וחברת אלטמן עם הדובון של "יומי"/יח"צ

לדברי לימור לנדאו, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בחברת אלטמן בריאות: "אלטמן בריאות, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל גאה להוביל יחד עם רשת 'גלי' שיתוף פעולה שכל מטרתו להגן על הילדים של כולנו מבפנים ומבחוץ. הערכים המשותפים והנכונות לשמור על בריאות ילדנו בחורף הקרוב, יצרו מהלך משמעותי הן להורים והן לילדים. מזמינים את כולם ליהנות מהמוצרים האיכותיים ולחזק את הגוף בימי החורף הקרים".

רשת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

חברת 'אלטמן בריאות' הינה חברת תוספי התזונה, הוויטמינים והמינרלים המובילה בישראל ומקדמת אורח חיים בריא והינה חלק מקבוצת מוצרי מעברות. באמצעות מחקרים חדשניים, אנשי מקצוע ושימוש בחומרי גלם איכותיים, החברה מציעה מבחר מוצרים מתקדמים המעניקים פתרון למגוון בעיות בעולמות הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully