וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביר הופמן מונה למנכ"ל חברת הטכנולוגיה קומבוקס

17.1.2024 / 11:26

הופמן יוביל את הצמיחה וההתרחבות של קומבוקס בשווקים גלובליים. הופמן מביא איתו למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי מוצר, שיווק ואסטרטגיה בחברות טכנולוגיה גלובליות. בשנה האחרונה שימש כסמנכ"ל מוצר ופיתוח בקומבוקס וכעת מונה למנכ"ל החברה

דביר הופמן. יחצ,
דביר הופמן/יחצ

דביר הופמן מונה למנכ"ל חברת הטכנולוגיה קומבוקס (CommBox), המספקת פתרונות תקשורת דיגיטלית ואוטומציה לחברות מובילות בארץ ובעולם. הופמן הצטרף לחברת קומבוקס לפני כשנה כסמנכ"ל מוצר ופיתוח, והוביל את הפיתוח וההטמעה של טכנולוגיות AI חדשניות במוצר.

הופמן מגיע עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בינלאומיות ביניהן: Imperva, Ex Libris, ו-Nice Systems, בהן כיהן במגוון תפקידים בכירים בעולמות המוצר, השיווק והאסטרטגיה. כחלק מהתרחבות ויעדי החברה לשנה הבאה, ממנה קומבוקס את דביר הופמן שמביא איתו ניסיון עשיר בעולמות המוצר ובדגש על טכנולוגיות AI, לצד ניסיון עסקי רב בשווקים גלובליים וניהול יחידות עסקיות.

במסגרת תפקידו כמנכ"ל, הופמן יוביל את המשך הצמיחה של קומבוקס לשווקים בינלאומיים, והטמעה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית וטכנולוגיות AI בארגונים ובמוקדי שירות ומכירות.

מייסדי קומבוקס ימשיכו להוביל תפקידי מפתח בחברה: יניב חכים כמנהל תחום המוצר והפיתוח, ואלי ישראלוב כמנהל האסטרטגיה.

לדביר תואר ראשון (BSc) בהנדסת מערכות מידע ותואר שני (MA) במנהל עסקים ושיווק, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, וכן תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן.

דביר הופמן: "שמח ונרגש להכנס לתפקיד מנכ"ל קומבוקס. אני מקבל לידי חברה שמובילה את השוק ואני סבור ובטוח שיחד עם צוות העובדים המוכשר, נמשיך להוביל את החדשנות בתחום ה AI במוקדי השירות והמכירה, בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully