וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית שירותי בריאות ביוזמה מרגשת לאנשי ונשות המילואים

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 17:41

"לאומית שירותי בריאות" נרתמת למען בני ובנות זוגם של אנשי ונשות המילואים ומציעה להם טיפולי רפואה משלימה ללא עלות

לאומית שירותי בריאות למען מילואימניקים. יחצ,
"לאומית שירותי בריאות" ביוזמה מרגשת לאנשי ונשות המילואים/יחצ

לאומית שירותי בריאות, תעניק שלושה טיפולי רפואה משלימה ללא עלות ללקוחות שבני או בנות זוגם נמצאים במילואים, או קיבלו צו 8 מאז ה-7 באוקטובר. מתוך ראייה על פיה יש לסייע למי שנותרו מאחור והנושאים בנטל הגדול הן בגידול הילדים, טיפול בבית ,תעסוקה ועוד, ובכדי להקל עליהם ולו במעט.

הטיפולים המוצעים הם עיסוי רפואי, שיאצו, דיקור סיני, רפלקסולוגיה וכירופרקטיקה, לקוחות "לאומית שירותי בריאות" המעוניינים בכך יוכלו להיכנס לאתר לאומית למלא את פרטיהם ולקבל את ההטבה עבורם ועבור בן הזוג.

לדברי טל מנדל, סמנכ"ל "לאומית שירותי בריאות", "במסגרת מציאות חיינו החדשה שגרת המלחמה משפיעה בצורה משמעותית גם על בני ובנות הזוג של אנשי המילואים שנותרו בבית ומנסים להמשיך עד כמה שניתן בחיי השיגרה,  מהלך זה מתחבר באופן טבעי להשקת של "קודם כל את" בו החלה לאומית, ושם את הנשים ובריאותן במרכז.

לאומית שירותי בריאות למען מילואימניקים. יח"צ,
"לאומית שירותי בריאות" ביוזמה מרגשת לאנשי ונשות המילואים/יח"צ

הטיפולים המוצעים:

עיסוי רפואי - מסייע בשיפור התפקוד של מערכות רבות בגוף, לרבות המרצת זרימת הדם בגפיים, הפחתת מתח בשרירים, הפחתת כאבי שרירים, כאבי גב וכאבי ראש, שיפור טווח תנועת המפרקים וכמובן רוגע נפשי.

שיאצו - אומנות מגע המשלבת בתוכה מודעות וקשב לגוף, כאשר המטרה העיקרית בטיפול היא הזרמת אנרגיה, הפחתת מתח ושיפור זרימת הדם בגוף.

דיקור סיני - החדרת מחטים דקות במיוחד, חד פעמיות וסטריליות, אל נקודות שונות בגוף. הדיקור מייצר גירוי ומסייע לגוף לחזור ולבצע את פעילות הריפוי הטבעית שלו.

רפלקסולוגיה - מסייעת בהפחתת מתחים ולחצים, בשיפור זרימת הדם והאצת חילוף החומרים, בהגברת יכולות ההחלמה הטבעיות של הגוף ובהשגת תחושת שלווה ורוגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully