וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה צריך ביטוח מקיף לרכב?

מוגש מטעם we sure

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 11:49

בכל עיקול בכביש עלולה לחכות לנו סכנה שתגרום נזק לרכב, אם אתם מעוניינים שיהיה לכם כיסוי ביטוחי עבור נזקים אלה - אתם צריכים ביטוח מקיף לרכב כבר אתמול. מה הביטוח כולל ומה אתם חייבים לדעת עליו? הכנו לכם את כל התשובות ועוד

בחורה צעירה נוהגת ברכב. PEXELS,
ביטוח מקיף נועד לתת שקט נפשי לבעלי רכבים/PEXELS

ביטוח מקיף נועד לתת שקט נפשי לבעלי רכבים הכיסוי הוא עבור נזקי הרכב המבוטח עצמו וכל רכוש של צד שלישי (כגון רכב אחר, גדר של בית, עמוד תאורה וכדומה), לרבות החלקים האינטגרלים שבחבילת הבסיס בדגם הרכב ואף אמצעי המיגון בו שנדרשו על ידי חברת הביטוח, אך יש לשים לב - הכיסוי הוא עבור אחד מהסיכונים המצוינים בפוליסה, לכן עליכם להכיר אותה היטב.

מהם המקרים המכוסים בפוליסות?

ראשית יש לציין, הכיסוי הבסיסי לביטוח המקיף קבוע על ידי הוראות הדין ומכסה נזק או אובדן שנגרם כתוצאה מתאונה, אש, התהפכות, גניבה, מעשה זדון, התנגשות, נזקי טבע או נזק שנגרם לרכב במהלך ניסיון הגניבה. אלה הם המקרים הנפוצים ביותר מהם נגרם נזק לרכבים. רגע, על הכיסויים האלה יש גם אפשרות לרכוש הרחבות, ופה הכיסויים והתנאים בין חברות הביטוח רחב ומשתנה.

אילו הרחבות יכולות להיות לביטוח המקיף לרכב?

לכל ביטוח מקיף לרכב ניתן לרכוש הרחבות, הנה כמה מהנפוצות בהן:

שירותי גרירה

זוהי אולי ההרחבה המוכרת מכולן כיוון שהיא נוחה כל כך לשימוש בעת הצורך. דמיינו לכם שנתקעתם בכביש החוף בגלל בעיה מכאנית ברכב (בכלל לא כתוצאה מתאונה) בזמן הכי לא מתאים בחודש ופתאום מבקשים מכם מאות שקלים כדי לגרור את הרכב למוסך, ועוד לא הגענו לתשלומים על התיקון. הביטוח מאפשר לכם ליהנות מהשירות ללא תשלום נוסף ולחסוך מאות שקלים ואף יותר.

מולטימדיה

הרכבים של היום הם לא מה שהיו פעם, לכן קיימת הרחבה חדשה יחסית הכוללת רכיבי מולטימדיה ברכב, לדוגמה מסכים, מערכות שמע, מצלמות רוורס ועוד. שימו לב שמדובר על כל מה שלא הגיע בדגם הבסיסי של הרכב, אלא תוספות שהותקנו לאחר מכן.

שבר שמשות

שמשות הן דבר יקר ואם הן נשברות התסכול יכול להיות גדול. לא צריכה להתקיים תאונה כדי שיישבר חלון, למעשה, מדובר על אחת הפגיעות הנפוצות בקרב בעלי רכבים ומומלץ מאוד לרכוש את הרחבה זו.

רכב חלופי

כיסוי זה יכלול רכב חלופי במקרה של גניבה או תאונה, אך שימו לב שישנם מקסימום ימים עבור הרכב החלופי בפוליסה ויש לשים לב גם לימי השתתפות עצמית.

רעידת אדמה

היא יכולה לקרות בכל רגע וכבר מדברים על כך לא מעט זמן, אין לנו מושג באמת מתי זה יקרה, אך אם יהיה לכם כיסוי ביטוחי והרכב שלכם יינזק, תוכלו לקבל פיצוי עבור נזקים מרעידת אדמה.

מוגש מטעם we sure

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully