וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Norwegian Cruise Line ממנה את ניל ברודי לתפקיד ראש אגף 'חוויות בים'

18.1.2024 / 12:57

ברודי יוביל צוות חווייתי מנוסה כסמנכ"ל חדש לחוויות בים, הפלגות שכר, פגישות ועסקי תמריצים, לאחר שנת ציון דרך בחטיבה

ניל ברודי. יחצ,
ניל ברודי/יחצ

Norwegian Cruise Line (NCL), החדשנית בתחום השייט העולמי, הודיעה על מינויו של ניל ברודי לסגן נשיא 'חוויות בים', הפלגות שכר (צ'רטרים) , פגישות תמריצים ("CM&I") ואירועים. ברודי מחליף את אנתוני דיאז, שכיהן כסגן נשיא בכיר מאז אוגוסט 2021 וכעת יישאר בחברה כיועץ מיוחד עד יוני 2024.

בתפקידו החדש, ברודי יוביל את המכירות, הצמיחה והפעילות העסקית של מחלקת הצ'רטר, הפגישות והתמריצים על ידי יצירת חוויות דינמיות בים עבור מגוון אירועים תאגידיים, מבוססי נושא וזיקה ברחבי המותגים NCL, Oceania Cruises ו-Regent Seven Seas Cruises.

"אני נרגש מכך שניל ברודי נכנס לתפקיד זה כסגן נשיא המפקח על פיתוח אירועים ארגוניים, קבוצות תמריצים ותוכניות שכר לכל שלושת המותגים", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "ניל הוכיח את עצמו כמנהיג אינטגרלי בחברה בכך שהוביל את הצוות לשנה המוצלחת ביותר שלו בשנת 2023, ואין לי ספק שהוא ימשיך להאיץ את הצמיחה האדירה השנה".

בשנת 2023, 'חוויות בים' פתחה את השנה עם 13 הפלגות גב אל גב מינואר עד מרץ, ואירחה מגוון אירועי נושא, קבוצות תאגידיות ואירועי זיקה בים. השנה הסתיימה כאשר צוות CM&I היה אחראי להשלמת 21 צ'רטרים, עלייה של 133% מהשנה הקודמת, כולל הצ'רטר הארוך ביותר בתולדות החברה עם 109 לילות.

"לכבוד הוא לי מאוד לקבל את ההזדמנות להוביל את הצוות שלנו לשנה החדשה לאחר 2023 יוצאת מן הכלל", אמר ניל ברודי, שמונה לאחרונה לסגן נשיא 'חוויות בים', CM&I ואירועים. "העתיד ורוד להפליא, והצוות שלנו הוא הטוב ביותר בעסק מכיוון שהם נלהבים מאוד להציע אירועים קבוצתיים ייחודיים על ידי התאמת הרצונות והצרכים של הלקוחות שלנו לאונייה, למסלול ולחוויה הנכונים בכל שלושת המותגים - המסירות שלהם היא ללא תחרות".

"ניל ואני עבדנו בשיתוף פעולה הדוק בשנתיים האחרונות, וזה היה תענוג לראות אותו גדל להיות המנהיג שהוא היום", אמר אנתוני דיאז, לשעבר סגן נשיא בכיר ל-CM&I בNorwegian Cruise Line הולדינגס בע"מ. "עם המחויבות של ניל והתוצאות המוכחות, הוא הפגין להט לארגון, הוא מתאים בהחלט להוביל את הקבוצה לעתיד מוצלח, ואני מרגיש בר מזל שאני יכול לשמור על הקשר שלי אתו בתפקיד מייעץ".

למידע נוסף על צי 19 האוניות עטור הפרסים של Norwegian Cruise Line ומסלולי הפלגות ברחבי העולם, או להזמנת שייט, צרו קשר עם מומחה נסיעות או בקרו באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully