וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפולות BOOST לעור זוהר: קרן ברטוב משיקה פורמולות מחוזקות

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 14:53

אחרי דמי מור, קייט מוס ונטלי פורטמן, גם נשות ישראל יוכלו ליהנות מעור קורן וחיוני מטיפול קליל ועצמאי בבית. הקוסמטיקאית קרן ברטוב, בעלת קליניקות מתקדמות בתל אביב ובלונדון, המטפלת בפניהן של נשים מהזוהרות בעולם, משיקה אמפולות מחוזקות לעור זוהר

קרן ברטוב 390 שקל. אודי דגן,
קרן ברטוב משיקה אמפולות BOOST המחיר: 390 שקל/אודי דגן

הקוסמטיקאית קרן ברטוב, בעלת קליניקות מתקדמות בתל אביב ובלונדון, המטפלת בפניהן של נשים מהזוהרות בעולם, בהן: ביניהם דמי מור, קייט מוס, נטלי פורטמן, סיימון קאוול, גל גדות, פריאנקה צ'ופרה, סוקי ווטרהאוס, קארי מוליגן ועוד, משיקה את האמפולות המפורסמות שלה בפורמולה מחודשת ועוצמתית יותר, שפותחו בהתאם לדרישות הכוכבות לעור זוהר לאירועים, צילומים וטקסים.

לדברי קרן ברטוב: "בעקבות פתיחת הקליניקה שלי בלונדון, ומפגש עם המאפרות המובילות בעולם, המכינות את הכוכבות לצילומים ואירועים, וכמובן שיחות רבות שערכתי עם הכוכבות והבנתי את הצרכים שלהן, כמי שהפנים שלהן מוכרות בכל בית ברחבי הגלובוס, והן מעוניינות במראה בריא, זוהר וטבעי, עם איפור ובלעדיו, החלטתי לחדש את הפורמולות של אמפולות הגלאו שלי, ליצירת ברק ומראה בריא מושלם.

"באמצעות הפורמולות המחודשות, מאפרות רבות של הכוכבות משתמשות באמפולות כבסיס לאיפור, וכמובן, הכוכבות עצמן, המצולמות ללא הרף, גם ללא איפור ברחובות לוס אנג'לס, ניו יורק או לונדון".

קרן ברטוב - אמפולות גלאו 390 שקל. יח"צ,
קרן ברטוב - אמפולות glow מחוזקות לעור קורן וזוהר, המחיר: 390 שקל/יח"צ

על אמפולות Boost

אמפולות לטיפול במצבי עור שונים, כשכל מארז מכיל אמפולות של חומצות ואמפולות של סרומים מרוכזים, לפעולה על העור מבפנים ומבחוץ, לקבלת תוצאות מקסימאליות.


Intense Glow Boost - צמד מנצח המעניק לעור בוסט מושלם של ברק וזוהר:

שלב 1 ACTIVE IN - קומפלקס של חומצות AHA, גליקולית, מנדלית ומאליק אסיד הגורמות להסרת תאים מהירה מהחלק העליון בעור

שלב 2 GLOW OUT - מגוון רחב של נוגדי חמצון עוצמתיים וקומפלקס ויטמינים כמו C&E ,A מספק אפקט מרענן באופן מידי ,בריא וזוהר יותר


Peptide Glow Boost - השילוב המומלץ לאנטי אייג'ינג', לעור זוהר ומתוח:

שלב 1 ACTIVE IN - פיליניג הידרה ביוניק מהדור המתקדם, המכיל חומצה לקטית, גליקולית, ציטרית וקומפלקס אנטי אוקסידנטים

שלב 2 GLOW OUT - סרום אנטי אייג'ניג המתקן ומעצים את העור מחדש, עם קומפלקס של 4 פפטידים להפחתת קמטים וקמטוטים, התחדשות העור, שיפור גוון העור, ומותיר את העור זוהר ובוהק.


Repair Glow Boost - לקבלת גוון עור אחיד, טיפול בפיגמנטציה, לצד שיפור מיצוק וגמישות העור. לאחר השימוש העור זוהר במיוחד.

שלב 1 Active In - קומפלקס של חומצות AHA גליקולית,מנדלית ומליק אסיד המקלף בעדינות את השכבה העליונה אפידרמיס של העור משפר את גוון העור והטקסטורה

שלב 2 GLOW OUT - נוסחה חדשנית המשלבת חומצה טראנקסמית התחליף הבטוח להידרוקינון ,האקספפטיד 38,אזלאית + גליצין ויטמין סי מיוצב .

המחיר: 390 שקל, להשיג: ברודצקי 43 תל אביב או באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully