וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת וידור נבחרה לנשיאה השמינית של ויצו העולמית

18.1.2024 / 23:46

וידור תחליף בתפקידה את אסתר מור שכיהנה בתפקיד בשמונה השנים האחרונה וכעת נבחרה לנשיאת כבוד לכל החיים

ענת וידור. כפיר סיון,
ענת וידור/כפיר סיון

השנה, בפעם הראשונה מאז שויצו הוקמה לפני 103 שנים, ובשל המלחמה, ויצו קיימה את האסיפה הכללית המורחבת הבינלאומית, המתכנסת אחת לארבע שנים, באופן מקוון ובהשתתפות כ 600 חברות מהפדרציות של ויצו מעולם, הפרוסות על פני 6 יבשות. בתום האסיפה הכללית ולאחר בחירות שהתקיימו באופן מקוון - ענת וידור נבחרה לנשיאה השמינית של ויצו העולמית:

עם היבחרה, ענת וידור אמרה בהתרגשות: "אני גאה וענווה לתפוס את מקומי ביניכן, הנשים הציוניות הדגולות של ויצו, המנהיגות של תנועה היסטורית המסמלת את כל מה שטוב בעולם הזה. ויצו כתנועת נשים ציונית בינלאומית עם עשרות אלפי חברות בכל העולם, תמשיך לפעול לחיזוק הקשר של הקהילה היהודית בעולם עם מדינת ישראל ולעודד את התמיכה במפעל הציוני שבנינו כאן. אנו בויצו פועלות ונלחמות למען עם ישראל ומדינת ישראל כבר מעל 103 שנים, עוד לפני קום המדינה, ובמיוחד כעת בשעה קשה וגורלית זו עלינו לחזק ולהדק את הקשר בין יהדות התפוצות לבין ישראל למען שמירה על בטחון ישראל, חוסן החברה והמאבק המשותף באנטישמיות. השבוע ניחמתי הורים שכולים שאיבדו את בניהם החיילים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. בניהם למדו בכפרי הנוער של ויצו. ההורים ציוו עלינו בשם ילדיהם לא לראות את עצמנו כקורבנות, אלא כלוחמים וכלוחמות הנלחמים על זכותנו במדינת ישראל ריבונית, דמוקרטית וכמולדת של העם היהודי."

ענת וידור (52) דור חמישי בישראל, מצאצאי חלוצי העלייה הראשונה, הצטרפה לויצו באוסטרליה בשנת 2007. שם כיהנה כנשיאה של ויצו סידני. עם חזרתה לישראל, החלה פעילותה בויצו בישראל ובשנת 2021 היא מונתה לחברה בהנהלת ויצו העולמית ומאז מכהנת כיו"ר אגף השיווק. ענת שימשה במשך שלוש שנים כשליחה של הסוכנות היהודית בבריסביין, אוסטרליה. כמו כן, בתקופתה בסידני, ענת שימשה כמרצה להיסטוריה יהודית ולסכסוך הערבי-ישראלי בתכנית מלטון של אוניברסיטת סידני. היא בעלת תואר ראשון בארכיאולוגיה והיסטוריה יהודית מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בתקשורת מאוניברסיטת בונד בקווינסלנד, אוסטרליה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully