וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יערה ליכט מונתה לסמנכ"לית הכספים של סטארט-אפ הסייבר Zero Networks

21.1.2024 / 10:01

במסגרת תפקידה תקים ליכט את מחלקת הכספים של החברה ותהיה אחראית על כלל הפעילויות הפיננסיות שלה בישראל, בארה"ב, באירופה ובמדינות נוספות

יערה ליכט. רוני הרמן,
יערה ליכט/רוני הרמן

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks הודיעה על מינוי של יערה ליכט לתפקיד סמנכ"לית הכספים. במסגרת תפקידה תקים ליכט את מחלקת הכספים של החברה ותהיה אחראית על כלל הפעילויות הפיננסיות שלה בישראל, בארה"ב, באירופה, ובמדינות נוספות.

לפני שהצטרפה ל-Zero Networks שימשה יערה כחשבת ומנהלת כספים בחברת ברוקס קרת, ספקית שירותים פיננסיים מהגדולות בישראל לחברות סטארט-אפ ולחברות במגזרים אחרים, במודל של מיקור חוץ. בתפקיד זה סיפקה ליכט שירותים פיננסיים לחברות סטארט-אפ רבות ותמכה בצמיחתם הגלובלית.

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר - כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך 30 יום בלבד - לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019 וגייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר (מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023). החברה, שמעסיקה 50 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה, מגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי מכירות החברה הגיעו בתוך חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "יערה מצטרפת אלינו בעת שאנו חווים צמיחה מואצת ונערכים להרחיב ולבסס את הפעילות הבינלאומית שלנו. ניסיונה הרב של יערה בניהול שירותים פיננסיים גלובליים לחברות היי-טק צומחות יסייע לנו לבנות תשתית פיננסית איתנה ומקצועית שתתמוך בשלבים הבאים של צמיחתנו. אין לי ספק, שהיא תתרום רבות להצלחתנו בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully