וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: הרגע בו מנכ"ל נפל למותו על הבמה במסיבת חברה

22.1.2024 / 0:02

מנכ"ל חברת Vistex תועד נופל למותו על הבמה כשניסה לעשות כניסה מפוארת במסיבת חברה. נשיא החברה צלל גם הוא מגובה של כמעט 5 מטרים אל הבמה ומצבו אנוש. הרגעים הנוראיים תועדו ע"י העובדים (זהירות: התמונות קשות לצפייה)

הרגע בו מנכ"ל נפל למותו על הבמה כשניסה לעשות כניסה מפוארת במסיבת חברה/X/@MarioNawfal

יום חגיגי הפך למופע אימים כשמנכ"ל חברת הטכנולוגיה Vistex נפל למותו על הבמה - מגובה של כמעט חמישה מטרים - כשניסה לבצע כניסה מפוארת במהלך מסיבת החברה שנערכה בהודו, כשהעובדים המזועזעים צופים בתאונה. כעת נחקר האם מדובר בתאונה או שמא בניסיון התנקשות.

מנכ"ל ויסטקס, סנג'אי שאה, ונשיא ויסטקס, וישוואנת ראג'ו דאטלה, שהו בתוך כלוב ברזל צהוב שהורד לבמה כחלק מהכניסה הגדולה שלהם לבמה במהלך מסיבת החברה - כאשר כבל נקרע במפתיע, כך דיווחו ב-Times of India. בתיעוד המזעזע של הרגע נראה הכלוב הצהוב מרחף מעל הבמה ומתנדנד בזמן שהופעלו זיקוקי דינור והקהל התבקש להריע לכבוד כניסתם של המנהלים. כעבור שניות אחרות נראה שאחד הכבלים משתחרר והכלוב צונח במהירות לצד אחד שלו ומעיף את שני ראשי החברה, שבסיסה באילינוי, אל הקרקע מגובה של כמעט 5 מטרים. אחד מהם נראה מתהפך לגמרי ונוחת עם ראשו על הקרקע. בניו יורק פוסט דווח ששאה נהרג בתאונה הטרגית. דתלה נותר במצב אנוש.

צפו בקטע הנורא:

על אף שהסיבה למקרה הנורא יוחסה לכבל שנקרע, גורמים רשמיים חוקרים את האירוע ואת הכלוב התקול ועדיין לא פסלו אפשרות שמדובר בתקלה מכוונת.

שאה ודתלה שהו בהודו כדי לחגוג את יובל הכסף של "ויסטקס אסיה", שנחגג במשך יומיים בעיר הסרטים המפורסמת ראמוג'י. "הורדה של שאה וראג'ו מהכלוב אל הבמה היה אירוע מתוכנן כדי לפתוח את החגיגות", אמר גורם בחברה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

עוד בנושא:
ספורטאי אקסטרים שביצע פעלולים בגובה רב - נפל למותו מהקומה ה-68

קשה לצפייה: צילמה סלפי על גדות נהר בהודו - נפלה למים ומתה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הרגע בו מנכ"ל נפל למותו על הבמה כשניסה לעשות כניסה מפוארת במסיבת חברה. X/@MarioNawfal, צילום מסך
הרגע בו המנכ"ל נפל למותו על הבמה כשניסה לעשות כניסה מפוארת במסיבת חברה/צילום מסך, X/@MarioNawfal

Vistex, שהוקמה על ידי שאה ב-1999, היא חברת שירותי ייעוץ עם יותר מ-20 משרדים ברחבי העולם ורשימת לקוחות גדושה הכוללת את GM, ימאהה, קוקה קולה ועוד.

שאה, יליד מומבאי, הודו, היגר לאמריקה לפני כעשור כדי ללמוד בבית הספר לעסקים של אוניברסיטת ליהי, שם השיג את ה-MBA שלו ב-1989 בגיל 21, לפי המוסד. הוא תרם 5 מיליון דולר להקמת מכון ויסטקס לחינוך מנהלים במוסד הלימודי ב-2017. הוא היה פילנתרופ שהקים גם את קרן Vistex, המעניקה מענקים לעמותות המתמקדות בבריאות, חינוך והענקת צרכים בסיסיים למחוסרי יכולת. בשנת 2020 הוא פתח את בית החולים Vistex בביהאר, הודו, שזכה להכרה כמתקן לאומי למטופלים חולי קורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מנכ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully