וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בקבוצת Aman: אולגה גנקין מונתה למנכ"לית חברת אשנב מערכות מידע (Eshnav)

21.1.2024 / 14:13

קבוצת Aman מודיעה על מינויה של אולגה גנקין למנכ"לית חברת אשנב מערכות מידע . אשנב מובילה את תחום פתרונות ניהול ידע במשך קרוב ל-30 שנה בניהולו של אורי אפשטיין, אשר הקים את החברה, ניהל אותה מאז יום הקמתה וימשיך ללוות אותה כיועץ טכנולוגי ואסטרטגי

אולגה גנקין. ניב קנטור,
אולגה גנקין/ניב קנטור

קבוצת Aman שמחה להודיע כי בחרה באולגה גנקין למנכ"לית חברת אשנב מערכות מידע. אולגה תחליף את מי שניהל את החברה במשך 27 השנים האחרונות, מר אורי אפשטיין אשר הקים את החברה וניהל אותה מאז יום הקמתה. אפשטיין ימשיך ללוות את אשנב כיועץ טכנולוגי ואסטרטגי.

גנקין שהייתה בעברה בין היתר, מנהלת מכירות שרותי התמיכה הטכנולוגיים בחברת IBM, ולאחרונה מנהלת השותפים העסקיים בחברת Fortinet, מביאה איתה יותר מעשרים שנות ניסיון בעולם תשתיות מערכות המידע, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת-פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה.

אולגה גנקין מנכ"לית אשנב הנכנסת: "הרבה אתגרים חדשים עומדים לפנינו. שנת 2024 היא שנת מפנה, שנה של שינוי והתפתחות של מגמות חדשות בשוק וטכנולוגיות שמביאות איתן אתגרים חדשים איתם ארגונים צריכים להתמודד. כחלק מהגידול וההתפתחות של חברת אשנב מערכות מידע מקבוצת אמן אני מתכננת להשקיע בפיתוח העובדים, פיתוח של שירותים מנוהלים חדשים והרחבה של תחומי הפעילות. אני בטוחה שכחלק מקבוצת אמן יש לנו היום את הכלים והיכולות לעשות מהפכה, ואנו נעשה זאת בצורה אחראית ומקצועית על מנת לתת ללקוחותינו את המעטפת הכי טובה ובטוחה עבורם".

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן הוסיף: "אני שמח מאד על הצטרפותה של אולגה לשורותינו ובטוח כי נסיונה הרב בעולם תשתיות מערכות המידע יחד עם הנסיון הניהולי שהיא מביאה יסייעו בפיתוח סל היכולות ומגוון השירותים שתציע אשנב ללקוחותיה. נשמח להעניק לה, כמו לכל מנהלינו בקבוצה, את המעטפת והתמיכה המקצועית, העסקית והכלכלית של אמן".

במשך קרוב ל- 30 שנות פעילותה אשנב מאפשרת ללקוחותיה לאחסן מידע, לשמר אותו ולהגן עליו באמצעות הפתרונות המתקדמים והבטוחים ביותר, וכך למנף את יתרונותיהם, להפיק את המירב מן המידע הארגוני, ולנצלו לקידום הצלחה עסקית. אשנב היא שותפה בכירה בדרגת גולד של חברת IBM ומציעה את המגוון הגדול ביותר של שירותי החברה בישראל כיום. צוות החברה מורכב ממומחי גיבוי ואחסון שעוברים הכשרות מקצועיות בינלאומיות באופן שוטף, במטרה להעניק שירותי ניתוח, תכנון ובניית פתרונות לסביבות האחסון והגיבוי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אשנב הצטרפה לקבוצת אמן בשנת 2021, ומאז שילשה את היקף פעילותה.

קבוצת Aman היא אחת מ-5 חברות ה IT-המובילות בישראל, עם 7 סניפים בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל ל- 3,000 עובדים בארץ ועוד כ - 500 עובדים באירופה וארה"ב. הקבוצה מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה לארגונים גדולים ובינוניים מכל המגזרים בתחומים מגוונים DATA (ניהול נתונים, BI, AI), פיתוח תוכנה, יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, ייעול שרשרת אספקה, ניהול ידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע, מערכות ארגוניות, RPA ועוד. בנוסף, הקבוצה מכשירה ומספקת גם כוח אדם טכנולוגי במודלים שונים ומגוונים מהארץ ומחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully