וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו, יפני ונוסטלגי: קולקציות חדשות לחורף 2024

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 11:19

לכבוד עונת החורף והימים הקרים שעוד לפנינו, רכזנו מבזקים רלוונטיים מעולם האופנה. בין הקולקציות הבולטות מצאנו: קלאסיקה על הפנים בשחור-לבן, צבעוניות נועזת על כף היד, אופנה גמישה לאם ולתינוק, עיצובים מיפן ועוד

אוליבר פיפלס קולקציית חורף 2024 קמפיין. יחצ אוליבר פיפלס חול,
אוליבר פיפלס קולקציית חורף 2024 קמפיין/יחצ אוליבר פיפלס חול

שחור-לבן, קלאסי-מינימלי

מותג המשקפיים היוקרתי אוליבר פיפלס, משיק קולקציית חורף Only by Oliver Peoples winter 2024 בהשראת הוליווד ושנות ה-90.

הדגמים לקולקציה עוצבו ביפן מקום שחוגג הרמוניה ואלגנטיות מאופקת והקמפיין החדש של המותג, שבסיסו בעיר המלאכים L.A, צולם בשחור-לבן, בחירה שמעניקה לקמפיין נופך קלאסי, אסתטי ומינימליסטי תחת השם הקולע - Only וכוכבי הוליווד רבים כבר בחרו בהם כשצעדו על השטיח האדום.

הקולקציה מציעה דגמים בצבעוניות בהשראת הטבע - צבעי אדמה, גוונים ירוקים, ורודים ובשילוב חומרים כמו מתכת, זכוכית, פלסטיק, חומרים ביו טכנולוגים וטכנולוגית עדשות מתקדמת.

קולקציית המשקפיים only שמתפארת בדגמים קלי משקל אך חזקים בו זמנית, מוצעים כמשקפי שמש ו/או ראייה.

טווח המחירים: 1,399-2,289 שקל. ניתן להשיג בחנויות משקפיים המובחרות ברחבי הארץ.

אוליבר פיפלס קולקציית חורף 2024 קמפיין. יחצ אוליבר פיפלס חול,
אוליבר פיפלס קולקציית חורף 2024 קמפיין/יחצ אוליבר פיפלס חול

יפני ים תיכוני

גם מותג המשקפיים "אתניה ברצלונה" משיק קולקציית סתיו-חורף לצד סיפור שמשלב בין התרבות היפנית לתרבות הים תיכונית, מיזוג תרבויות שמעביר אותנו לעולם הפנטזיה שבו כל מראה חדש חושף יותר מהקודם.

רשת אופטיקנה, היבואנית הבלעדית של משקפי המותג לישראל, מציגה את הקמפיין מאחורי הקולקציה החדשה שקיבלה את השם MISCELÁNEA. הקמפיין צולם באווירה סוריאליסטיות ייחודיות כשאת מרכז הבמה תופסות דמויות נשיות, בקומפוזיציה שמהווה קריצה ברורה לאמנות ציורית קלאסית.

בכל תמונה מהקמפיין באים לידי ביטוי אלמנטים מהתרבות היפנית במפגש קסום עם אלמנטים ים תיכוניים עם חפצים מסורתיים ומודרניים. התוצאה: יצירות ציוריות המשלבות שתי תרבויות ומבטלות סמלים, ממזגות מסורת וחדשנות ומציעות רמות פרשנות מרובות.

קולקציית MISCELÁNEA מחיה את הקונספט של "Be Anartist", מוטו שמלווה את המותג מאז 2017, ומזמין מרד באמצעות אמנות כאמצעי למצוא את צורת הביטוי של עצמך.

הקולקציה כוללת פרטים מעגליים בשני המוטות המתייחסים לשמש העולה, סמל המייצג שגשוג, שפע ושמחה, לצד הדפסים שנראים כמו קשקשים של קרפיון קוי, שילובי צבעים המזכירים קימונו, או טקסטורות אחרות בהשראת גגות יפניים מסורתיים.

המחיר לצרכן: 1,399 שקל. להשיג בסניפי רשת אופטיקנה ברחבי הארץ

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אתניה ברצלונה_צילום. biel capllonch באדיבות אופטיקנה,
אתניה ברצלונה, קולקציית FW23 נמכרת ברשת אופטיקנה, המחיר: 1,399 שקל/biel capllonch באדיבות אופטיקנה

לאם ולתינוק

הכירו את "Mon Soleil", מותג אופנה כחול לבן לאימהות בהיריון ואימהות אחרי לידה שהוקם במטרה להתאים את הבגדים לצרכים של האם בתקופה מאתגרת ומרגשת שעומדת לפניה ועל כן הפריטים מציעים נוחות ואיכות לצד שמירה על עדכניות אופנתית.

Mon soleil מציע גזרות מחמיאות וגמישות שמתאימות לתקופה שהגוף משתנה, בגדים נוחים להנקה כולל חולצות הנקה ייחודיות, הבדים גמישים ונעימים ובטיחותיים לאם ולתינוק, פריטים שיגרמו לכל אחת להרגיש ולהיראות טוב, תוך כדי מענה על הצרכים הייחודיים כמו: נוחות בהנקה, שינויים במבנה הגוף (עליה וירידה במשקל ובהיקפים) בדים גמישים ונעימים שיתאימו לישיבה על הרצפה והתרוצצות אחרי התינוק/ת, בלי אלמנטים מגבילים ומסוכנים לתינוק (דוגמת רוכסנים שורטים, פנינים, סיבים וכו).

אתר האופנה Mon soleil שהוקם ע"י המעצבת אור ליבוביץ, הוא מותג כחול-לבן שמייצר את כל הדגמים שלו בישראל. האתר מציע מגוון פרטי לבוש במגוון מידות גמישות וגזרות "אובר סייז" המותאמות לגוף המשתנה אחרי הלידה, בנוסף לפרטים כמו: חולצות עם פטנט הנקה,חולצות עם פטנט הנקה, חליפות סריג, קורדרוי, טטרה ועוד. ג'קטים קלילים, סטים תואמים לאם והתינוקת, מכנסיים קצרים, ארוכים, ועוד.

טווח המחירים לפריטים של המותג: 89-350 שקל. להשיג באתר האונליין.

סט תואם אימא ובייבי ״לואיז״ מכנסיים 229 שקל חולצה מכופתרת מבד טטרה פשתן 189 שקל חליפת בייבי טטרה ״לואיז״ 89 שקל. יח"צ,
סט תואם אימא ובייבי ״לואיז״ מכנסיים 229 שקל חולצה מכופתרת מבד טטרה פשתן 189 שקל חליפת בייבי טטרה ״לואיז״ 89 שקל/יח"צ
פטנט חולצת הנקה עם רוכסן משני הצדדים, המחיר: 179 ₪. יח"צ,
פטנט חולצת הנקה עם רוכסן משני הצדדים, המחיר: 179 ₪/יח"צ

מערבבים סריגים

יובל כספית ואתר האופנה TERMINAL X משיקים קולקציית חורף מלטפת. אחרי חמש קולקציות משותפות ומצליחות של הצדדים, קולקציה נוספת יוצאת לאוויר, עם פריטים רכים ונעימים במיוחד לעונת החורפית.

גם הפעם, ישלטו בקולקציה בדי סריג בצבעוניות משלימה ומונוכרומטית במגוון סריגות ובשילוב פריטי קרגו. כל הבגדים בקולקציה מאפשרים mix&match שניתן להרכיב מהם שילובים אופנתיים הן לחורף הקר והן לעונת המעבר. לקולקציה הצטרפו גם 2 סוגי צעיפים ומארז סרטים לשיער שמתכתבים עם הסגנון של הקולקציה ומשלימים את הלוקים.

מבין הפריטים ניתן למצוא: שמלות, חצאיות, חליפות, קרדיגנים, פריטי קרגו, אקססורייז ועוד. הקולקציה זמינה לרכישה באתר האופנה במידות XS-XL.

המחירים: 80-250 שקל. את הקולקציה ניתן להזמין באתר עם משלוח מהיר עם שליח עד הבית.

קולקציה חמישית משותפת לאתר האופנה TERMINAL X ויובל כספית. דימה טליאנסקי,
קולקציה חמישית משותפת לאתר האופנה TERMINAL X ויובל כספית, טווח מחירים לפריטים: המחירים: 80-250 שקל/דימה טליאנסקי

איתך לקרוז או לעבודה

מותג האופנה האיטלקי FURLA משיק את קולקציית THE CRUISE 2024 לנשים אלגנטיות, פונקציונאליות ועכשוויות.

על פי היצרן, האישה של FURLA היא סקרנית ונלהבת, אך יצירתית. אישה שלא מפחדת להתנסות, מהדגמים הרכים ביותר ועד לעיצובים המורכבים והחדים במיוחד, מצבעים טרנדים כמו חום בורגנדי, שביבים דמוי שערות בצבע זהב ותיקים כסופים ועד לצבעוניות קלאסית של לבן, שחור וחום.

בין הדגמים האייקונים והעיצובים החדשים, ניתן למצוא פריטים העונים לטרנד יוקרה שקטה, עם קווים עוצמתיים וחומרים נקיים ועד לדגמים מיוחדים יותר עם מגוון רחב של בדים וחידושים כמו פרווה, קטיפה, ניטים בצבעי הבד, ז'קארד ועוד. הניגודיות החוזרת לאורך הקולקציה מציעה למעשה התאמה אישית לכל אחת .

המחירים לפריטים מהקולקציה:
תיקים 770-2,390 שקל | ארנקים 440-900 שקל | אקססוריז 290-550 שקל. ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה וב-PREMIUM TX by TERMINAL X

פורלה furla1927 מחיר 1,690 שקל. יח"צ,
פורלה furla1927 מחיר 1,690 שקל/יח"צ

רטרו בעיצוב נוסטלגי

מותג השעונים SHOCK-G מבית הענקית היפנית CASIO, הידוע בשעונים הקשוחים והאופנתיים ששברו שיא גינס בזכות עמידותם לחבטות ונפילות, מציג שעון יד יוניסקס בעיצוב רטרו ובמהדורה מוגבלת, המאובזר בליבת קארבון עוצמתית ואופציות מודולריות המאפשרות משחק Mix and Match ליצירת מראה ייחודי בהתאמה אישית.

השעון מחזיר בעיצובו הייחודי את תחושת הרטרו וגרפיקת משחקי הוידאו המשעשעת והצבעונית של שנות ה-80 לחיים. הוא מודולרי בחלקו ומגיע עם רצועות ומסגרות שקופות הניתנות להחלפה במסגרת סיליקון יצוק דו גווני. על ידי כך יכול המשתמש ליצור שעון בהתאמה אישית שנראה שונה בכל פעם ולהתאימו לביגוד הנבחר ולמצב הרוח בכל יום מחדש.

לצד העיצוב, השעון מציע פונקציונליות באמצעות פיצ'רים כמו קישוריות בלוטות' אלחוטית ישירות לסמארטפון ופונקציית Smartphone Link הנשלטת באמצעות אפליקציית - CASIO WATCHES אותה ניתן להוריד לאפל ואנרואיד, תאורת לד פנימית, עמידות למים עד לעומק של 200 מטרים, סטופר 1/100, חמישה שעונים מעוררים, תאריכון אוטומטי מלא, זמן עולמי ב- 30 ערים ראשיות בעולם, טיימר 24 שעות ועוד.

המחיר: 745 שקל. להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן טי אנד איי

שעון יד g-shock מודולרי בהשראת משחקי המחשב של שנות ה-80. המחיר: 745 שח. יח"צ חו"ל,
שעון יד g-shock מודולרי בהשראת משחקי המחשב של שנות ה-80. המחיר: 745 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully