וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקלים להסיר שיער בחורף? תכירו את טכנולוגיית הלייזר החדשנית

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 17:34

אם רשימת הטיפוח שלכן (ושלכם) לחורף כוללת טיפולים להסרת שיער, כדאי שתכירו את הטכנולוגיות המתקדמות שקיימות היום בתחום, אחת מהן היא EpilME, טכנולוגיית לייזר "דיודה" מבית NEAUVIA

הסרת שיער בלייזר. ShutterStock
שוקלים להסיר שיער בחורף? תכירו את טכנולוגיית הלייזר החדשנית/ShutterStock

הלייזר כידוע הוא מקור אור רב עוצמה, כמו שמתארת המילה לייזר (Laser) שמורכבת מהמילים Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation. בתרגום לעברית: "הגברת האור של פליטה מאולצת של קרינה".

בטיפול להרחקת השיער בלייזר שולחים אלומת קרניים אל פני העור. הקרן חודרת מבעד לשכבות העור העליונות ופוגשת את זקיק השערה. מתוך כך ברור שהקרן חייבת לעבור באפידרמיס בחופשיות ומבלי לגרום לשינויים, ולהיבלע בזקיק השערה - משמע: זקיק השערה מוכרח להכיל חומר שיבלע את הקרן יותר מכל הרקמות שמסביבו. ואכן, זקיק השערה מכיל מלנין, שבולע קרניים באורך גל מסוים, המנוצל בטכנולוגיית לייזר לפגיעה מכוונת בשערות.

עקרון הרחקת השיער בלייזר מבוסס לפיכך על קרניים שעוברות בחופשיות באפידרמיס, נבלעות בפיגמנט של שורש השערה, יוצרות חום והורסות את הזקיק.

בשוק, אינספור סוגים של מכשירי לייזר ומקורות אור נוספים (IPL למשל) המיועדים להרחקת שיער.
הם נבדלים ביניהם בכל תכונותיהם, החל באורך הגל (סוג הלייזר), עוצמתו, משך הפעימה, שיטת קירור העור וכדומה.

epilme. יח"צ,
הרחקת שיער באמצעות לייזר אינה פעולה פשוטה כפי שהיא נראית לכאורה, epilME/יח"צ

הרחקת השיער בלייזר נחשבת כאמור לשיטה אפקטיבית בענף, אך היא גם כואבת, מה גם שריבוי מכשירי הלייזר בענף מעיד שעד כה אין מכשיר אופטימאלי אחד, חלקם פועלים ביעילות על סוג מסוים של שיער וצבע עור, יש מכשירים שפועלים טוב יותר בעור כהה, ולעומתם כאלה שאסורים לשימוש באותו העור.

ישנם מכשירי לייזר המתאימים לשיער דק בעור הפנים, ואחרים הרלוונטיים לשיער העבה של הגב ועוד כהנה וכהנה, מה גם שלרוב עולה הצורך להחליף את סוג הלייזר אחרי כמה טיפולים, כאשר פחתו צפיפות השיער ועוביו.

EpilME, טכנולוגיית לייזר "דיודה" החדשנית מבית חברת NEAUVIA האיטלקית משנה את התפישה הרווחת, וכעת ניתן ליהנות מהרחקת שיער גם באזורים עדינים ביותר בגוף, ללא כאבים, ללא כוויות ועם תוצאות שמובטחות להיות אופטימליות.

הרחקת שיער באמצעות לייזר אינה פעולה פשוטה כפי שהיא נראית לכאורה. לחיצה על הדוושה ושחרור אלומת האור היא לכאורה פעולה שאינה מסובכת, אך כאמור יש צורך לבחור בסוג מכשיר הלייזר הרלוונטי, לכוון אותו לנתונים הנדרשים, לתכנן את הטיפולים, כל אלה מהווים תורה מדעית מורכבת ומסובכת הדורשת ידע וניסיון רב.

בתוך כך בפני קברניטי חברת NEAUVIA האיטלקית שפיתחה כאמור את מכשיר ה- EpilME ניצבה טכנולוגיית הלייזר "דיודה" (שפועלת בדומה ללייזר מוצק - SOLID STATE) כמטרה, והיא נחשבת היום למתקדמת ולחדשנית ביותר בענף הרחקת שיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
epilme. יח"צ,
טכנולוגיית הלייזר "דיודה" bחשבת fיום למתקדמת ביותר בענף הרחקת שיער, epilME/יח"צ

יתרונות הטיפול המתקדם

היתרון הגדול ביותר בשימוש מכשיר ה- EpilME טמון כאמור בעובדה שהטיפול נטול כאבים ועדיין נשמרות התוצאות המעולות של הסרת שיער בלייזר, שידועה כשיטה האפקטיבית ביותר לאורך שנים.

יתרון משמעותי נוסף הוא שה-EpilME מתאים לכל סוגי העור ולא רק לגווני עור בהירים, בהם כידוע קל יותר לטפל. אם בעבר נבצרה הרחקת שיער לאנשים בעלי עור כהה, הרי שבעזרת לייזר ה"דיודה" של NEAUVIA - הפעולה סופסוף אפשרית, וניתן להסיר שיער גם מעור כהה וגם מעור כהה מאוד, ללא כאבים וללא כוויות.

בנוסף, למכשיר ה- EpilME יתרון מהותי ברמת הדיוק. זה מכשיר כה מדויק, המאפשר הרחקת שערה אחת בודדת, הרחקת שיער באזור העדין והקטן שבין הגבות, בתוך האוזניים ובתוך האף ועוד. כל היתרונות הללו, הופכים אותו למכשיר עם הטכנולוגיה המובילה ביותר בתחום הרחקת שיער בלייזר.

לייזר דיודה ויז'ואל טיפול. neauvia,
רמת דיוק גבוהה במיוחד: אחד היתרונות של מכשיר ה-EpilME/neauvia

איך זה עובד?

מכשיר ה-EpilME משלב כאמור לייזר "דיודה" (לייזר מוליך-למחצה הפולט קרן לייזר על ידי שימוש בתכונות החשמליות והאופטיות של הדיודה) באמצעות פולסים של לייזר עם אורך גל של 808 ננומטר. נתון זה, מאפשר את הקליטה של הפולס במלנין בדרגה גבוהה עם קרן לייזר בעוצמה גבוהה של 4000 וואט ורוחב פולס צר, כמו גם התאמת פרמטרים מדויקת למטופל.

בטיפול זה, קרן הלייזר שולחת שלושה אורכי גל, שנספגים בזקיק השערה, ואלו פוגעים בשלושה מבנים שונים של זקיק השערה. האחד פוגע בשורש השערה, השני פוגע בנימי השערה והשלישי פוגע בחלב שמזין את השערה. כך למעשה השערה מתחממת, והורסת את הזקיק ומשביתה את צמיחת השערה. יודגש כי מכשיר ה- EpilME יכול לפגוע בכמה זקיקים של שערות בו זמנית, ולכן הטיפול אפקטיבי בזמן קצר יותר, ממוקד ואף עמיד בהישרדותו לאורך שנים רבות.

המלצות ומחירים: היצרן ממליץ על סדרה של בין 5-6 טיפולים להשלמת תהליך הסרת השיער באופן מיטבי. המחיר לטיפול בודד ייקבע על ידי הקליניקה המטפלת. להשיג בקליניקות לרפואה אסתטית מורשות NEAUVIA בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully